Miksi treenaat?

Status
Viestiketju on suljettu.
Eli miksi treenaat? Mihin pyrit treenaamalla? Onko se "sen kaiken" arvosta? Mikä motivoi sinua ja antaa hyvän syyn rehkiä salilla, kattoo mitä syöt ja pakottaa lepoon?
:kippis1:Itelläni on monia syitä, listaan tähän näin nyt tärkeimmät.

Naiset, naiset ja naiset! Hyvällä kropalla hain pillua. Olen toki komee ja rento jne. mutta kropasta olen saanut kiitosta naisilta.

Arvostus. Saan pienemmät kaverit hiljaseks ennen, kun he edes haluavat leijua jostain minulle. Lihasten takia nään itseni arvokkaampana, kun 20 vuotta kitaraa soittaneet pellet jotka pitävät itseään jumalina naisten edessä. Muutenki näyttää siltä että isoja kavereita aina kunnioitetaan ja niitä katsotaan ylöspäin. Työnantajat saavat myös hyvän ensivaikutelman kun näkevät että olen tosissani urheilija ja lihaksikas.

Ei tarvii hävetä mitään enää! Teen mitä haluan, missä ja milloin haluan. Kukaan ei tule sanoo mitään paitsi poliisit tai baarien poket. Baarien poketki luulevat olevansa jumalia kun ovat vähän muita isompia. Tekisi mieli haistattaa niille paskaa aina mutta en voi mitään. Jotkut ovat toki hyviä tyyppejä ja nöyriä. Pitää olla nöyrä vaikka olisi kuinka iso!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli miksi treenaat? Mihin pyrit treenaamalla? Onko se "sen kaiken" arvosta? Mikä motivoi sinua ja antaa hyvän syyn rehkiä salilla, kattoo mitä syöt ja pakottaa lepoon?
:kippis1:Itelläni on monia syitä, listaan tähän näin nyt tärkeimmät.

Naiset, naiset ja naiset! Hyvällä kropalla hain pillua. Olen toki komee ja rento jne. mutta kropasta olen saanut kiitosta naisilta.

Arvostus. Saan pienemmät kaverit hiljaseks ennen, kun he edes haluavat leijua jostain minulle. Lihasten takia nään itseni arvokkaampana, kun 20 vuotta kitaraa soittaneet pellet jotka pitävät itseään jumalina naisten edessä. Muutenki näyttää siltä että isoja kavereita aina kunnioitetaan ja niitä katsotaan ylöspäin. Työnantajat saavat myös hyvän ensivaikutelman kun näkevät että olen tosissani urheilija ja lihaksikas.

Ei tarvii hävetä mitään enää! Teen mitä haluan, missä ja milloin haluan. Kukaan ei tule sanoo mitään paitsi poliisit tai baarien poket. Baarien poketki luulevat olevansa jumalia kun ovat vähän muita isompia. Tekisi mieli haistattaa niille paskaa aina mutta en voi mitään. Jotkut ovat toki hyviä tyyppejä ja nöyriä. Pitää olla nöyrä vaikka olisi kuinka iso!

Puhut asiaa.http://www.youtube.com/watch?v=DppCm7jAZeY

Itellä tulis noi aceshighin mainitsemat asiat vasta listan loppupäässä. Todellakaan tollasilla motiiveilla jaksais treenaa.. mut jokainen tavallaan. Pikemminkin itseni takia treenaan, en muiden.

Itellä tulis noi aceshighin mainitsemat asiat vasta listan loppupäässä. Todellakaan tollasilla motiiveilla jaksais treenaa.. mut jokainen tavallaan. Pikemminkin itseni takia treenaan, en muiden.

Samaa tulin postailemaan. Todella naurettavat motiivit treenaukselle ! Olisko trolli, en tiedä.

ihan hyvät motiivit, mutta oikeasti isoksi ei kasveta pelkälle treenillä vaan kokonaisvaltasella omistautumisella. en sitte tiiä tarkotettiinko sitä tolla kohdalla "sen kaiken arvosta". muttamutta, ittellä oli motiivit aluks juuri nuo mutta nykyään lähinnä kilpailulliset tavoitteet joihin pyrin. ei sillä ettei pillu, RESPEKTI ja muut mukavat enää kiinnostais. jokuhymiönyttähän ;)

Onko "respectin" määrä suoraan suhteessa kokoon nähden? Entä rakkauden saanti? Itse en ainakaan kunnioita ketään ulkoisien ominaisuuksien mukaan - liian monta kertaa joutuisi pettymään. Ja tytöt kuuluu kaataa sänkyyn puhumalla, ei pullistelemalla. :thumbs:

Ketjun aloittajalle; anna yhteystietosi minulle, niin lähetän sinulle seitsemän vuoden kuluttua viestin, jossa muistutan sinua tämän hetkisistä motivaatioistasi treenata sekä päätelmäsi kunnioituksesta ja sen hankkimisesta...Mahtaako hävettää?:jahas:

Respect man.

Joskus 4,5v sitten kun pinosin klapeja autotallissa niin meni alaselkä niin helvetin kipeäksi että päätin ruveta treenaamaan, ihan oman hyvänvoinnin takia :)

Itsellä ihan syynä se, että reenaus on ainut tapa millä nykyään pysyy pää koossa ja saa vähän paineita purettua. Jos ei pääse salille vaikka n. 4 päivään ni tuntuu että pää hajoo ja tulee hiton läskiolo ja kun treeni kerran otti otteen ni se ei päästä irti. Ja painoilla treenaus on ainut asia missä tuntuis olee edes vähä skilliä, en koskaan ollu hyvä koulussa tai muissa asioissa mitä oon tehny, ja myös siksi että tarkoitus ois joskus tulevaisuudessa kilpaillakkin.

Jotta jaksaisin elämää, ja pysyisin kunnossa. Vaikutan näin myös positiivisesti kaikkeen muuhun, mihin pitää aikaa käyttää. Kroppa kestää enemmän työtä ja huvia, tulematta kipeäksi tai menemättä rikki. Mieli pysyy virkeänä ja saa kokeilla omia rajoja ja maksimeitakin joskus :). Saa olla esimerkkinä muille kanssaihmisille. Ja tottakai treenaaminen on ennenkaikkea ihanaa!

Ite alotin käymään sen takia että olisin vaan isompi ja voimakkaampi:) mutta on pakko laittaa tähän yhden kaverin vastaus tähän kysymyksee ja tämä lause pitää siis paikkaansa: No mä alotin ku iskä vei multa pleikkarin pois:D ja lopetti käymisen 2 kk jälkee ku sai pleikkarin takas:D

Mulla on useita tuttuja, joilla ei ole lihasta jne...mutta pimppiä ovat saaneet, kauniita naisia on riittäny jne.
Eli edelleenkään ne lihakset ei miestä tee. Sen voi hyvin päätellä aloituspostauksestakin:rock:

Itse treenaan sen takia, että pää pysys mukana elämän pyörteissä ja siksi että nautin siitä. Lukuunottamatta jalkatreenejä:)

Varmaan usein aloitetaan treenaamaan just naiset mielessä tai kohottaen itsetuntoa. Mut ei kai niillä motiiveilla pitkälle jaksa.

Haluan olla hyvässä kunnossa. Ja ehkä vahvakin sitten joskus isona. :D

Lihas on aina ollut mulle voiman sivutuote. Ei huvittaisi olla ihan naru, mutten kyllä kisaavan bodarin mitoissakaan haluaisi olla. Harrastus tämä vain on, mutta rakas sellainen.

Jotta jaksaisin elämää, ja pysyisin kunnossa. Vaikutan näin myös positiivisesti kaikkeen muuhun, mihin pitää aikaa käyttää. Kroppa kestää enemmän työtä ja huvia, tulematta kipeäksi tai menemättä rikki. Mieli pysyy virkeänä ja saa kokeilla omia rajoja ja maksimeitakin joskus :). Saa olla esimerkkinä muille kanssaihmisille. Ja tottakai treenaaminen on ennenkaikkea ihanaa!

Täysin samaa mieltä! :thumbs:

Treenaaminen pitää yläpään kunnossa ja huoltaa samalla muitakin osia kehosta josta on paljon hyötyä lajiharjoituksen ohella. Pääsee salille treenaamaan mahtavien jätkien kanssa heittämään läppää, vähän irti arjesta. Ei tarvii olla päätään sekottamassa 2-asteen funktiolausekkeen derivaatan derivaatalla jos tulo xy on miinus kolme. Treenaaminen on rennon rempseetä vaikka se ei todellakaan rentoa ole! :D

Puntti on kivaa, on muutenkin hyvä olla ISO :D

Voimaa ja vartalonhallintaahan tässä haetaan. Tietenkin jokainen hiukan haluaa olla jonkinverran muskle mutta mulle tavoitteena on olla pieni(=kevyt) ja vahva, varsinkin "funktionaalisesti". Hienoa nähdä kun "isot pojat" kattelee että mikäs kynis tossa pyörii, sitten kun vetäset vaikka parit yhen käden leuat niin johan ilme muuttuu! :david: :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom