Miksi treenaat?

Status
Viestiketju on suljettu.
Tykkään tästä terveellisestä elämäntavasta, on jotain tekemistä, pysyy järjissään kun pääsee salille purkamaan paineita, treenattu keho näyttää hyvältä ja tietenkin haluan näyttää hyvältä muiden ihmisten silmissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan vain ja ainostaan sen takia koska se on niin saatanan hauskaa puuhaa.

Ettei tarttis jonottaa niitä makkaraperunoita niin kauan aina aamuyöllä baarin jälkeen:kuola:

edit. oikeesti sen takia, että pidän kaikesta urheilusta ja punttaaminen on niitä harvoja lajeja joihin mun motoriikka jotenkuten soveltuu:)

Ja tytöt kuuluu kaataa sänkyyn puhumalla, ei pullistelemalla. :thumbs:

Näin, olkoon vaikka kuinka lihaksikas, mutta jos ei mistään osaa keskustella niin voi voi.. Ei tämä neiti ainakaan oo mukaan lähössä sillon.

Ite treenaan hyvän olon ja jaksamisen takia. Onhan sitä toki mukava muokata kroppaa vähän toisenlaiseksi (paremmaksi), mutta en kyllä pelkän ulkonäön takia salilla heilu. Kuten Sabine tuolla aikasemmin sano: pysyy mielikin virkeenä ja onhan tää treenaaminen oikeesti vaan niin kivaa :)

Nyt tulee avautuminen: Alunperin aloin treenaamaan muijien takia, koska luulin että ne ihannoi lihaksikkaampia pojkarnia. No, nyt lähes 2v treenanneena ja lihaksikkaampana olen tajunnut että sellaset muijat, joita haluan, haluaa sellasia superlaihoja nälkään nääntyvän näköisiä poikia. Vituttaako? -joo. En oo kyllä mitään vitun lihaskatoa hommaamassa saadakseni naisia.

Vittu saatana vittu

Ite alotin treenaamaan siks ku alko vituttaa olla kynis. Nyt ei enää vois elää ilman salilla käymistä.

Nyt tulee avautuminen: Alunperin aloin treenaamaan muijien takia, koska luulin että ne ihannoi lihaksikkaampia pojkarnia. No, nyt lähes 2v treenanneena ja lihaksikkaampana olen tajunnut että sellaset muijat, joita haluan, haluaa sellasia superlaihoja nälkään nääntyvän näköisiä poikia. Vituttaako? -joo. En oo kyllä mitään vitun lihaskatoa hommaamassa saadakseni naisia.

Vittu saatana vittu

Tärkeintä tuossa tilanteessa on oikein suoritettu dieetti. Lihaskatoon löytyy lääkkeet palstan tarjoamalla Search-toiminnolla, ja sitten kun tarvittavat kiristelyt on suoritettu, niin laitapa rohkeasti ilmoitusta niin ikään samaisen palstan tarjoamalle treffi-osastolle. Mutta tosiaan nyt se dieetti päälle ja äkkiä, sillä muuten jäät yksin loppuelämäksesi.:(

Treenaan kun punttisalilla on niin paljon hyviä puolia. Positiivisia vaikutuksia niin ulkonäköön, terveyteen kuin vireyteenkin, lisäksi tekee hyvää urheilulajeja ajatellen sekä tulee vielä aikaansaanut olo kun piipahtaa salilla heilumassa pari-kolme kertaa viikossa. Bonarina vielä kun on aina ollut kynis, niin onhan se kiva jos pari lihasta jonnekin ilmestyypi.

Aloin joskus silloin treenaamaan lähinnä sen takia koska kädet oli (ja on vieläkin) narut, mutta jalat on isot. Pyöräily perkele ei oikein noihin käsiin ota, joten piti alkaa reenaamaan tota yläkroppaa. Nyt on treeniä toista vuotta alla, josta noin puolet kunnolla. Motivaatio treenaamiseen on tipotiessään, koska massaa ei tänä aikana ole tullut paskaakaan. Yksinkertaisesti en vain jaksa syödä tarpeeksi. :(

Edit: Tosiaan vähän voimahakuisestikin tuota treenailua tuli harrastettua, mutta luutlavasti ohjelma kusi, kun tuona aikana penkkimaksimi nousi ~15kg ja muut liikkeet tuskin yhtään. Pitää kokeilla tiheämpijakoisella ohjelmalla...

Vittu saatana vittu

tää on niin totta, laihaläskit ja skeittarikynikset ovat nyt uusin miestrendi :(

aloitin koska lopetin jääkiekon ja aikanaan yleisurheilun jossa menestyin todella hyvin mutta alkoi vaan yksinkertaisesti kiinnostamaan enemmän salilla käynti, boudailu mielessä. nyt treeniä takana noin 2 vuotta ja löysin harrastukseni viimeinkin, mistä pidän. On vain hienoa mennä iltapäivällä nostamaan rautaa, kun vielä tietää että siitä on jotain hyötyä fyysisesti ja henkisesti. ja tottakai on sitten nämä kaikki naiset ym.. kaikilla se on vain alitajunnassa vaikka ei sitä myönnäkään. juunou..

Pysyy mieli virkeänä kun on jotain tekemistä, jotain mitä tavoitella ja tuloksia on kiva seurata.

itse veikkaisin että olis itellä jääny jotenki alitajuntaan toi lihan kunnioittaminen, ku lapsena kaikissa äksönleffoissa oli muskelimiehet sankareina, arskat, stallonet, van dammet, ehkä mel gibsonki. ym... niistä varmaan tullu vaikutteita, ainiin ja tietenki pelimaailman puolelta duke nukem antoi kovia vaikutteita. aina pienestä pitäen on lihaa kunnioitettu. jo pikku poikina väännettiin kavereitten kaa piha varastossa 30kilolla penkkiä ja parillakytäkilolla pystypunnerrusta.

mut joo pinnalliset syyt mulla on se että olis mukava näyttää hyvältä ja lihas saattaa taata omaa turvallisuuttaki joissain määris, tai luulin että liha auttais tappelutilanteessa mut paskat, naruna sain vääntää muiden narujen kaa, sitte ku vähä lihaa tuli niin ei oo enää narut tullu iniseen, on vaan alkanu oleen 100+ kiloisia haastajia. et jee.

Kai sitä vaan tulee ajateltua että tulee enemmän kunnioitusta muilta + naisilta enemmän ihailua... Ulkonäön vuoksi ja itsetunnon korottamiseksihan minä tätä varmaan teen, ainakin vielä jonkun aikaa.

Sori jos loukkasin jonkun periaatteita yms. ei tarvi alkaa riehua.

Oman paremman olon ja henkisen hyvinvoinnin takia. Pitää olla jotain, mitä tavotella ja tuntuu tietty kivalta saavuttaa niitä tavotteita.

Pienestä pitäen kunnioittanut voimaa ja lihaa. Isä aina ollut kokoonsa nähden vahva, nahkahanskan mainitsemat leffasankarit jne.

Mulla on monta syytä. Nykyään se on elämäntapa, josta (toivottavasti) ei ihan heti pääse eroon. Mielipiteet ja innostukset muuttuu jne. mutta tämän harrastuksen tahtoisin pitää vanhaksi asti. Unelmoin paljon paremmasta kunnosta, ja toivon pääseväni sellaiseen joskus.

Treenaus on ihanaa ja todellakin paineita saa purettua. Sali on kaikille maksaville asiakkaille ja onhan ne monien pelkäämät mörötkin siellä usein hyvinkin rentoja ukkoja :D

Kyllä sillä kehityksellä saa myös itselleen jotain näytettyä ja todistettua. On kiva pystyä johonkin, kehittää itseään. Kohottaahan se itsetuntoakin. Terveelliset elämäntavat ovat hyvä valinta, vaikka harmillisen harva noudattaa niitä ainakaan näin nuorena.

Sekin tekee, että tuntuu et on löytänyt hommansa. Oli se sitten vaikka aina vaan omaksi iloksi treenaamista, niin tää on mun laji. Futasin pienenä, muttei enää jaksais millään joukkuelajeja tms. salitreenaus vei mukanaan ainakin tähän asti :)

Treenaan ollakseni vitun vahva <3

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom