Miksi takaraivoon koskee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä jo toinen viikko menos treenitaukoa, samanlainen kipu takaraivossa vieläkin on. :curs:
Ensviikolla meen hierontaa (sais vaan ajan varattua) ja jos ei sillä lähde niin sitte lääkäriin, ei noi pelkät venyttelyt kyllä mulle auttanu, mutta jatkan toki niitä ehkäisemään tulevia kipuja.

Tiedoksi, että pitelin sen viikon taukoa ja helpotti oitis! Eli mulla oli vaan jotain ylirasitusta tms.

Joo no mulla taas kesti 2,5 viikkoa siiihen että hävis, pientä jälki kaukua on jos oikeen puristaa ja eikä oo hengitystekniikka kunnos. Sinne hierojalle en saanu aikaa, mutta aion kyllä käydä sielä ja otan sen tavaksi ja oon venytellyt muutenki niskoja ja hartioita aina treenipäivän illalla. Jos sais tällä enneltaehkäistyä suurimmat haaverit.

Mullakin oli samantapanen homma kun alotin käymään salilla. Mun pääkipu tuli sillon kun teki ojentajia taljassa makseilla. Mä luulisin et toi pääkipu ainakin mulla johtu siitä et niskat oli ihan jumissa. Siihen autto venyttely ja hieronta. Nykyään ei oo tullu tota pääkipua ollenkaan kun venyttelee säännöllisesti niska lihaksia muitten lihaksien ohella.

itellä kans tuota ja on vittumainen.. yhtäkkiä kesken sarjan tulee hirveä kipu takaraivoon ja alkaa pyörryttää > pakko jättää treenit kesken. kipu kestää yleensä koko päivän ja joskus pariki päivää putkee eikä salillakaa voi tehdä mitää raskasta ku käy niin kipeetä. Hieronta ja lepo auttaa

Joskus vuosi sitten muistaakseni vastaavanlaista ongelmaa oli itselläni. Tosin tämä vaiva ilmeni ainoastaan pidemmissä sarjoissa, jotka vedettiin loppuun asti. Päättelin, että johtuisi huonosta hengittämisestä. Tuli silloin varmaan pidätettyä henkeä koko sarjan ajan :D

Mulla tuli taas pitkän ajan kuluttua uudestaan. kovan jalkatreeni jälkeen otettiin kaverin kanssa kilpailu että kuka ottaa eniten vaakatasossa olevassa vipuvarsiprässissä. Mulla oli 20*200kg jo takana ja 21 toiston kohdalla alko jyskyttää kun olin ottanut noin 3 toistoa putkeen. sitten kuin lekalla olis lyöny-> painot syliin, tavu pois. En tiedä mistä johtu mutta 3 tuntia meni että sain kunnolla pääkoppaan tuntumaa. verenpaineet oli aika ylhäällä silloin....Stressiä?Prässiä?vai Flunssaa? en tiedä. Kauhiaa oli. :itku: :itku: :itku:

Olen myös kokenut.

Minulle ko. vaiva tuli alaselkää harjoitettaessa. Epäilykseni on että suurimpana syynä oli kylmiltään repiminen.

Viikon tai kaks pidin taukoo.. ja sit oli pois.

Samaa jumitusta myös niskassa joka ulottuu oikean epäkkään kohdalle. Itellä oikea latsikin vähän kiristää. Niskan jumitukseen tuntuu auttavan olankohautus tangolla: 1-2 sekkaa pito ylhäällä ihan normaaleilla treenipainoilla niin kivut on pysyny poissa. Varmaan yhteydessä myös siihen että oikea on hiirikäsi ja koneella kun istuu paljon niin saattaa alkaa jumitella sitä varten. Tietty venyttely on kova sana myös.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom