Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Force sanoi:
Huomasin tuossa eräs kaunis päivä, että perkele, meikäläisellä on viidenneksi eniten postauksia koko pakkotoiston kymmenien tuhansien käyttäjien keskuudessa. Sitten aattelin että eihän se käy laatuun, että tällainen bostis-postaaja ei ole VIP. Avatarin meinasin laittaa, mutta windowsin paint on niin köyhä ohjelma etten saanut pienennettyä kuvaa kunnolla.
Vippaappa force mulle joku kuva minkä avaksi haluat, niin teen sulle avatarin siitä. Pistä vaikka privassa linkki kuvaan.

Aikoinani tuli liityttyä VIPiksi puhtaasti kannatusmielessä, jotta palstan ylläpitokustannuksia saatiin katettua. Silloin ei niin paljoa muita VIP-etuja vielä ollut, mitä nyt roinaforum siirtyi heti aluksi vain VIPeille.

Kun oikein alkaa funtsimaan, niin on tosi hienoa nähdä mihin tämä kaikki on johtanut niistä roina.da.ru ajoista alkaen (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=25556). Mahtavaa on myös se, että ainakin yksi kaveri on saanut tehtyä itselleen tätä kautta duuninkin :thumbs:

Maksoin tukeakseni palstan toimintaa. Pieni summa tuo on siihen nähden miten paljon oppia sekä huvia olen palstalta saanut.

Ja pitäähän sitä nyt jossakin työaikansa kuluttaa...

Ja vielä sekin on mielestäni hienoa, että joku on tehnyt harrastuksestaan itselleen työn. :thumbs:

ZannaZ sanoi:
Nyt heräs semmonen kysymys vaan että minkäs takia juuri SINÄ olet hankkiutunut VIPiksi?

Voitin vipit arpajaisista :D

En ois ikinä uskonut, että minä jään johonkin nettisivuihin koukkuun! Pakko myöntää, että joka päivä on pakko katsoa mistä keskustellaan, vaikka ei itse ehtis kirjoitellakaan. Tästä johtuen on oltava myös V.I.P. ;) Toiseksi hinta ei todellakaan ole päätähuimaava ja on makeeta seurata vierestä miten Pakkotoisto laajenee ja kasvaa, hienoa vaan Mike! :worship:
:kippis1: myös kaikille vipeille! Niin ja pitäsköhän munkin vihdoin laittaa avatar..

On kuulia kertoa frendeille että on pakkisen vippi. Kun kaverit inisee neuvoja ni pystyy ihan pokalla heittää oikeet vastaukset ja saa respektiä. Mun mutsi ompeli mun pakkispaitaan sellasen "VIP" prodeerauksen että erottusin kynäniskoista. Hah, jengi on ihan pihalla kuvioista samalla kun meitsi heittää oikeeoppiset palkkarit huiviin ja KASVAA ihan simona.

Lähinnä uteliaisuus vippipuolelle ja ircci-kannulle. Paljon on apua loppujen lopuks ollut, kun välillä pääsee juttelemaan kauemmin treenanneille ja treenipäiväkirjoista löytyy välillä hyviä ideoita omiinkin treeneihin. Kuvia on tietysti kiva katsella ja nähdä miten porukka kehittyy itseen verrattuna. Myös uusia tuttuja on tullut vippien myötä. Kymmenen euroa on lisäksi sen verran pieni hinta vuodesta, että en keksinyt syytä olla maksamattakaan.

Jos en olis maksanut, niin Tomi olis anpunut sen ihanan pupun... :itku:

Nolona myönnän, että hankin vipit irkkikanavan takia. Hysteeristä menoa aamusta iltaan, ja kunhan siellä vaan joutaa roikkua niin ei kyllä pääse syysmasennuskaan iskemään.

Kerran vipit hankittuani en niistä kyllä luovu, edut on olleet sen verran hyvät. Kuvaosio on mielenkiintoinen ja motivoiva. Miiteissä ja irkissä olen tavannut niin loistavaa porukkaa, että ei paremmasta väliä. Sellaisia ihmisiä, joita voi sanoa oikeasti ystäviksi. :haart:

Ihan mielettömän hieno juttu Mike, että olet saanut Pakkotoistosta niin ison median ja homma näyttää antaneen sinulle kokopäivätyön. Ei voi kuin nostaa hattua ja kiittää :worship: Harvan yrityksen omistaja tuo tuotteet kotiovelle asti ja on yhtä motivoitunut tekemään hommia asiakastyytyväisyyden eteen.

Viimeksi muokattu:
faidra sanoi:
Ihan mielettömän hieno juttu Mike, että olet saanut Pakkotoistosta niin ison median
Sit "se yks toinen ylläpidon jätkä", joku Toni tai Tommi, avusti aikanaan Cult- ja Image-lehtien sekä Yle:n toimittajia juttujen teossa, ja ehtona oli Pakkotoiston maininta artikkelissa/telkkariohjelmassa. Mike on toki tehnyt Pakkiksen eteen enemmän kuin kukaan muu, mutta itseäni vähän harmittaa jäädä joskus täysin taka-alalle, kun puhutaan Pakkotoiston näkyvyydestä, ja miten siihen on päästy. :( Mike ja minä oltiin kuitenkin molemmat alusta asti perustamassa tätä palstaa, kehittämässä ideoita palstan hyväksi ja sitä rataa. Pakkotoisto ei olisi sama ilman Mikeä, mutta ei myöskään sama ilman sitä "toista ylläpidon jätkää, jota kukaan ei enää edes muista..."

Tärkein kaikista: Pakkotoisto ei olisi sama ilman loistavia jäseniä ;)

Vipit tais tulla taivaanlahjana. Yksi kaunis päivä tuohon vilma-liinan alapuolelle oli ilmestynyt kolme maagista kirjainta, ja samantien säntäsin kuvagalleriaan :D
Ja nyttemmin vippeys on "työpaikkaetu".

Tomi sanoi:
Sit "se yks toinen ylläpidon jätkä", joku Toni tai Tommi, avusti aikanaan Cult- ja Image-lehtien sekä Yle:n toimittajia juttujen teossa, ja ehtona oli Pakkotoiston maininta artikkelissa/telkkariohjelmassa. Mike on toki tehnyt Pakkiksen eteen enemmän kuin kukaan muu, mutta itseäni vähän harmittaa jäädä joskus täysin taka-alalle, kun puhutaan Pakkotoiston näkyvyydestä, ja miten siihen on päästy. :( Mike ja minä oltiin kuitenkin molemmat alusta asti perustamassa tätä palstaa, kehittämässä ideoita palstan hyväksi ja sitä rataa. Pakkotoisto ei olisi sama ilman Mikeä, mutta ei myöskään sama ilman sitä "toista ylläpidon jätkää, jota kukaan ei enää edes muista..."

:offtopic:
No, ehkä olisi pitänyt vaan sanoa, että hienoa Mike että olet saanut Pakkotoistosta kokopäivätyön, ja jättää se media-asia seuraavaan lauseeseen. Tottakai kaikki modet ansaitsee suunnattomasti kiitosta, ja etenkin ne, jotka palstasta on olleet tekemässä näin isoa äänitorvea tämän lajin harrastajien keskuudessa. Tuossa omassa kommentissani kuitenkin viittasin lähinnä siihen, että on tosi hienoa, että (aikoinaan) pienelle marginaaliryhmälle suunnatun forumin moderaattori saa nykyään elantonsa siitä, mikä aikoinaan alkoi harrastuksesta. Olikohan mahdollisimman epäselvästi sanottu.

Koitetaas nyt kuitenkin saada tämä thread takaisin aiheeseen, en sekoita tätä sen enempää :)

faidra sanoi:
Tottakai kaikki modet ansaitsee suunnattomasti kiitosta, ja etenkin ne, jotka palstasta on olleet tekemässä näin isoa äänitorvea tämän lajin harrastajien keskuudessa.
Kiitti. :D

Symbolinen sponssi pioneerityöstä.

Tomi sanoi:

Tärkein kaikista: Pakkotoisto ei olisi sama ilman loistavia jäseniä ;)
:offtopic: Vaikka oletkin vain "se yks toinen ylläpidon jätkä" :) niin iso :worship: sulle ja kaikille muille tän palstan aloittaneille/kasaneille/kehittäneille ihmisille, keitä he sitten ikinä ovatkaan.

-Disclaimer: No asslicking intended.-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom