Onko tää nyt miehelle sitten hyvä perse ? :urjo:
Onko näissä veitikoissa jo hieman samaa näköä?!? :D
http://www.boston.com/business/glob...e_may_hold_key_to_treating_muscular_diseases/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tää nyt miehelle sitten hyvä perse ? :urjo:
Jää ainakin tytöille tilaa kyykkäillä kun miehet ei uskalla :D! Kivaa kun ei ole ruuhkaa.Voi herranjumala sentään ei se lantio levene kyykyllä eikä perseestä tule mitään fatass- efektiä kyykkäämällä, just tällaisten viestien takia se kyykkyteline saa olla EDELLEEN omassa yksinäisyydessään siellä salin perällä... Mun mielestä varsinkin lihaksikas body vaatii symmetriaansa ison hyppyriperseen. Tosin täytyy huomioida että jos saavittaa tollaset 70-80cm reidet, perse ei välttämättä sieltä paljoa erotu, vaikka oliskin iso.
Toisekseen en ole 15 vuoteen kuullut moista, että joku tarkoituksellisesti välttelisi perseen reenaamsta.
Vastaus: "Saanut lihaa, eikö näytäkkki paremmalta kun se Jonne Aaronin 8-vuotiaan peppu??" :D"Mitä ihmettä farmiankan perseelle on tapahtunut?"

Syy on se, että loppupeleissä isoille perseille nauretaan, oli omistaja sitten mies tai nainen. Esimerkki omsalta kohdalta ja elävästä elämästä. Meni parisen vuotta aikaa kun olin edellisen kerran nähnyt yhden kaverini tyttöystävän. Ton parin vuoden aikana olin kasvatellut massaa kymmenisen kiloa ja ilmeisesti pari niistä meni hanuriin. Toi nainen oli sitten mut nähtyään illan päätteeksi naureskellen kysynyt kaverilta "Mitä ihmettä farmiankan perseelle on tapahtunut?"

Force: -Nyt unohdit yhden kovasti kasvavan kuntosaliharjoittelijoiden ryhmän, eli keski-ikäiset naiset. Niillä kuule kasvaa ihan hetkessä ja epähuomiossa kauhean isot ja rumat lihakset, varsinkin jos vähänkään käyttää isompia painoja tai tekee raskaampia sarjoja.
Ja kyllä, tuota esiintyy jonnin verta nuoremmillakin naisilla, mutta yleensä nuo tuosta huolestuvat, ovat juurikin niitä keski-ikäisiä, melko vasta salilla käynnin alottaineita.Mä olen kuullut sellaisen kauhutarinan, että erään naisen sisko oli menossa naimisiin ja päätti ennen kesähäitään alkaa treenata punttisalilla, jotta olisi sitten Suurena Päivänä timmissä huippukunnossa. Tarina päättyi sitten siihen, että morsiammen käsivarret eivät enää lopulta mahtuneet hääpuvun hihoihin, kun oli kasvanut hullun isot hauikset. :(Mutta onko kukaan sitten kuullut jonkun valittavan, että ihan parilla treenillä kasvoi lihakset liian isoiksi? Tai kenenkään yleensä valittavan lihaksiaan liian isoiksi?

Laittanu varmaan silikonia perseeseenkin.
Mä olen kuullut sellaisen kauhutarinan, että erään naisen sisko oli menossa naimisiin ja päätti ennen kesähäitään alkaa treenata punttisalilla, jotta olisi sitten Suurena Päivänä timmissä huippukunnossa. Tarina päättyi sitten siihen, että morsiammen käsivarret eivät enää lopulta mahtuneet hääpuvun hihoihin, kun oli kasvanut hullun isot hauikset. :(
Joo 50cm haba on parasta mutta kaikki yli 35cm reisissä on oksettavaa ;)Iso perse ei ole hieno. Piste. :D
iso perse ei ole hieno. Piste. :d