Miksi pienet takamukset on tavoite?

Voi herranjumala sentään ei se lantio levene kyykyllä eikä perseestä tule mitään fatass- efektiä kyykkäämällä, just tällaisten viestien takia se kyykkyteline saa olla EDELLEEN omassa yksinäisyydessään siellä salin perällä... Mun mielestä varsinkin lihaksikas body vaatii symmetriaansa ison hyppyriperseen. Tosin täytyy huomioida että jos saavittaa tollaset 70-80cm reidet, perse ei välttämättä sieltä paljoa erotu, vaikka oliskin iso.

Toisekseen en ole 15 vuoteen kuullut moista, että joku tarkoituksellisesti välttelisi perseen reenaamsta.
Jää ainakin tytöille tilaa kyykkäillä kun miehet ei uskalla :D! Kivaa kun ei ole ruuhkaa.

ps. hyppyrilohkot miehellä on minusta ehdottomasti plussaa :piis:

Syy on se, että loppupeleissä isoille perseille nauretaan, oli omistaja sitten mies tai nainen. Esimerkki omsalta kohdalta ja elävästä elämästä. Meni parisen vuotta aikaa kun olin edellisen kerran nähnyt yhden kaverini tyttöystävän. Ton parin vuoden aikana olin kasvatellut massaa kymmenisen kiloa ja ilmeisesti pari niistä meni hanuriin. Toi nainen oli sitten mut nähtyään illan päätteeksi naureskellen kysynyt kaverilta "Mitä ihmettä farmiankan perseelle on tapahtunut?"

Viimeksi muokattu:
"Mitä ihmettä farmiankan perseelle on tapahtunut?"
Vastaus: "Saanut lihaa, eikö näytäkkki paremmalta kun se Jonne Aaronin 8-vuotiaan peppu??" :D

Kyllähän se niin on että mitä isompi sen parempi kunhan on lihasta, ei sitä kuitenkaan äärettömiin pysty kasvattaa:david:

Syy on se, että loppupeleissä isoille perseille nauretaan, oli omistaja sitten mies tai nainen. Esimerkki omsalta kohdalta ja elävästä elämästä. Meni parisen vuotta aikaa kun olin edellisen kerran nähnyt yhden kaverini tyttöystävän. Ton parin vuoden aikana olin kasvatellut massaa kymmenisen kiloa ja ilmeisesti pari niistä meni hanuriin. Toi nainen oli sitten mut nähtyään illan päätteeksi naureskellen kysynyt kaverilta "Mitä ihmettä farmiankan perseelle on tapahtunut?"

en mä itse ainakaan ole koskaa huomannu että kukaa nauraisi muhkeammat pakarat omaavalle naishenkilölle ainakaan, enkä kyllä miehellekkää olettaen siis että iso hanuri on johtunu lihaksista, läskiperseille ny saaki nauraa ja kyllä se taviski erottaa mikä on mitäkin, näyttää vaan hitusen erilaiselta iso ihraperse ja iso lihaperse, se iso lihaperse ei ole niin koominen :D

ja asiaan muuten, itseäni vituttaa tosissaan se että oon jättäny sen kyykkytangon sinne salinnurkkaan homehtuun yksinäisyyteensä, ei oo kiva olla tällänen perseetön, kropassani häpeän eniten juuri pientä persettäni :( kyllä sitä hanuria vaan olis hyvä treenata :puntti:

Joskus kun oli puhetta muutaman tytön kanssa millainen perse pitää olla miehellä ja vastaus oli että sellainen "jääkiekkoilijan takamus" on paras. Mahtaakohan niillä lätkänpelaajien puolikkailla kyykyillä tulla erimallinen hanuri kuin tavallisella kyykyllä vai ei?

Ei pakaroita ollenkaan : NOT!
Isot, terveen voimakkaat lihaksikkaat pakarat : OK!
Läskiä, hyllyvää läskiä sekä selluliittia : EI TOD!

Näin yksinkertainen jako minusta on ''hyvien'' sekä ''huonojen'' ''perseiden'' välillä.

Se näyttää ihan hintiltä jos ei ole pakaroita ollenkaan. Sanoisin, että varsinkin naturaalina treenatessa on vaikeaa kasvattaa liian lihaksikasta persettä vahingossa. Kyykyn, maven ja jullen eri variaatioita kun runnoon niin alakroppa muotoutuu sellaiseksi kuin se on tarkoitettu muotuotuvan. Meikän mielestä harrastelijalla minkä tahansa lihaksen kasvun pelko on turhaa.

Force: -Nyt unohdit yhden kovasti kasvavan kuntosaliharjoittelijoiden ryhmän, eli keski-ikäiset naiset. Niillä kuule kasvaa ihan hetkessä ja epähuomiossa kauhean isot ja rumat lihakset, varsinkin jos vähänkään käyttää isompia painoja tai tekee raskaampia sarjoja. Siksi he mieluusti pysyvät tutuissa ja turvallisissa 1.5kg:n käsipainoissa ja jälkaprässissä 2.5kg:n kiekko molemmin puolin. Tuollalailla treenaamalla saa sellaiset kauniit ja pitkät lihakset, eikä sellaisia rumia ja kauhean isoja mollukoita, jotka siis tuolle ryhmälle tuleat ihan epähuomiossa ja hetkessä.

"harrastelijalla minkä tahansa lihaksen kasvun pelko on turhaa."

Ja asiaan.
Tottakai perseessä pitää olla lihaa ja voimaa, sieltähän se voima aina lähtee. Mutta tarviiko pakaroita sitten erikseen treenata kohdistetuin liikkein, onkin jo eri juttu. Ne kun ovat pääsuorittajina aina kyykyissä ja vedoissa, joten kyllä mä luottaisin siihen, että niiden tekeminen riittää pakaroile varsin hyvin. Tosin eipä niiden treenaamisesta haittaakaan ole, joten ihan rauhassa niitä voi kohdistellenkin treenailla jos tuntuu että sinne treeniä lisempää kaipaa. Liian isoa persettä on hankala kuvitella olevan olemassakaan, mikäli siis lihaisasta persauksesta puhutaan. Sitä höllyvää siellä yleensä löytyy liiaksi, jos se persaus liian isolta näyttää suhteessa muuhun kroppaan.

Force: -Nyt unohdit yhden kovasti kasvavan kuntosaliharjoittelijoiden ryhmän, eli keski-ikäiset naiset. Niillä kuule kasvaa ihan hetkessä ja epähuomiossa kauhean isot ja rumat lihakset, varsinkin jos vähänkään käyttää isompia painoja tai tekee raskaampia sarjoja.

Tämä on kyllä ongelmana vähän kaiken ikäisillä naisilla. Tuo on tosi vahva myytti, että ihan hetkessä kasvaa pirun isot lihakset.

Mutta onko kukaan sitten kuullut jonkun valittavan, että ihan parilla treenillä kasvoi lihakset liian isoiksi? Tai kenenkään yleensä valittavan lihaksiaan liian isoiksi?

puntti-jone: -Voi voi, liian monta kertaa. Aina ei tarvi olla edes salilla käynyt, vaan siihen on riittänyt kansalaisopiston jumpat, fyysinen työ ym. Siis siihen, että esim. käsivarsiin on ihan hetkessä tullut kauhen isot ja rumat lihakset.

Siis kuullut olen, mutta en nähnyt niitä valtaisia lihaksia, liekö kadonneet sitten yhtä nopeaa kuin tulletkin :) Ja kyllä, tuota esiintyy jonnin verta nuoremmillakin naisilla, mutta yleensä nuo tuosta huolestuvat, ovat juurikin niitä keski-ikäisiä, melko vasta salilla käynnin alottaineita.

"onko kukaan sitten kuullut jonkun valittavan, että ihan parilla treenillä kasvoi lihakset liian isoiksi?"

Mutta onko kukaan sitten kuullut jonkun valittavan, että ihan parilla treenillä kasvoi lihakset liian isoiksi? Tai kenenkään yleensä valittavan lihaksiaan liian isoiksi?
Mä olen kuullut sellaisen kauhutarinan, että erään naisen sisko oli menossa naimisiin ja päätti ennen kesähäitään alkaa treenata punttisalilla, jotta olisi sitten Suurena Päivänä timmissä huippukunnossa. Tarina päättyi sitten siihen, että morsiammen käsivarret eivät enää lopulta mahtuneet hääpuvun hihoihin, kun oli kasvanut hullun isot hauikset. :(

Tais olla kalorit hieman plussalla. :D

Olen myös kuullut tätä, että "pelasin nuorena futista ja siitä tuli nää jykevät reidet mitä ei saa pieneksi mitenkää. Ei ainakaan lisää jalkatreeniä". Joskus olen jaksanut vastata, että kyllä se on siitä energiatasapainosta kiinni kasvaako vai pieneneekö ne jalat, treenasi niitä miten paljon tahansa.

Mä olen kuullut sellaisen kauhutarinan, että erään naisen sisko oli menossa naimisiin ja päätti ennen kesähäitään alkaa treenata punttisalilla, jotta olisi sitten Suurena Päivänä timmissä huippukunnossa. Tarina päättyi sitten siihen, että morsiammen käsivarret eivät enää lopulta mahtuneet hääpuvun hihoihin, kun oli kasvanut hullun isot hauikset. :(

Tuo voi olla ihan tosi tarina. Jos aluksi on ollut puvussa ihan ihonmyötäiset hihat joustamattomasta materiaalista, niin sentti habaan lisää ja homma on siinä.

Back
Ylös Bottom