Miksi paino putoaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja artoo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Noniin, tämmöinen ihmetyttää. Alkuun paino lähti nousemaan pikkuhiljaa, ja on viimeaikoina normaalisti pyörinyt siinä 82-83 kilossa, mutta nyt parin viime viikon aikana lähtenyt laskuun ja oli tänään 79kg. Pituus 184. Niin ja mittaan painoa aina suurin piirtein samaan aikaan ennen treeniä.

Syön omasta mielestä tarpeeksi 2-3 tunnin välein, ja plussalle pitäisi kalorien jäädä. Päivän aikana suurin piirtein seuraavasti:

aamupala: 30g puuroa, 200g raejuustoa 2 lasia maitoa omega3 ja vitamiinit
palkkari salin jälkeen
lisäproteiini: whey3 1dl
kouluruoka: leipä, lasi maitoa, salaatti ja itse ruoka
välipala1: whey3 1dl ja banaani
välipala2: lasi maitoa, 200g raejuustoa, banaani, 1rkl rypsiöljyä
ruoka: 100g riisiä, vähän alle 300g kanafilettä, 2 lasia maitoa, omega3 ja joskus leipä
välipala3: 2lasia maitoa, banaani, 1rkl rypsiöljyä
iltapala: 200g raejuustoa, 2rkl rypsiöljyä

Lisäksi saatan vetää päivän aikana esim. porkkanaa, omenaa tms muuta vast.

Treenaan 2jakoisella ohjelmalla tällä hetkellä 5krt viikossa tyyliin 2on 1off 2on jne.

Syö lisää!! Maapähkinöitä 100-200g/pvä välipaloina jne. Lähtee paino taas nousuun..

Edit: Niin siis.. Ei mun mielestä tossa oo mitään ihmeellistä.. Kulutat enemmän kun saat safkasta.. En mä ainakaan muuten osaa tollasta neljän kilon tiputusta selittää.. Ellei sulla sitten oo ollu todella tiukkaa ummetusta?!

Syö lisää!! Maapähkinöitä 100-200g/pvä välipaloina jne. Lähtee paino taas nousuun..

Edit: Niin siis.. Ei mun mielestä tossa oo mitään ihmeellistä.. Kulutat enemmän kun saat safkasta.. En mä ainakaan muuten osaa tollasta neljän kilon tiputusta selittää.. Ellei sulla sitten oo ollu todella tiukkaa ummetusta?!

No ei kyllä ole onneksi ollut mahan kanssa mitään ongelmia.

Eikös se ollut että 40x oma paino olisi kasvuun tarvittava kalorimäärä? No esim. jos painaisin 85kg, niin silti tuo riittäisi, koska tulee 3400, ja noihin lukemiin aikalailla menee tuo mun ruokavalio.

Ja oon jättänyt kaikki aerobiset hommat nyt pois että saisi sitä massaa hankittua. Oikeastaan ainut on pyöräily salille ja kouluun :D

Edit: Ja kun alotin tuolla ruokavaliolla niin painoin suunnilleen 77-78 ja hyvin riitti kasvuun asti, kunnes lähti laskuun :jahas:

Kaipa noi aika yksilökohtaisia on noi peruskulutukset.. Jos treenaat tosi kovaa niin sun kulutus voi olla helposti jossain +3000Kcal/vrk. Ja jos sä oot kunnon läpipasko niin saat tykittää varmaan 4000+ Kcal ennenku alkaa paino nousemaan..

Voihan se olla, että toi 4kg on ollu nestettä joka sittemmin on poistunut.. Onks ollu jotain nestettä sitovaa lääkitystä tms.?! Ootko havainnu pöhöä missään vaiheessa? Kauanko kesti et sait painon nousee tonne 82-83kg hujakoille?

Jatka vaan iisisti.. Tarkkaile painoa ja lisää just esim. pähkinöitä pikkuhiljaa niin et pääset taas oikeille raiteille.. Älä alota heti millään megabulkilla vaan lisäile kalorii pikkuhiljaa ja kato miten homma kehittyy..

Emmä oikeen muuta osaa sanoo..

Elimistö tottuu rasitukseen ja kalorimäärään -> enemmän ruokaa koneeseen, että kasvat.

No johan on perkele :hyper: Nytkin tuntuu välillä ettei kerkee muuta tekemään ku syömään. Auttaisko esim. että väillä pitää vähän vähempi kalorisia päiviä ja sitten taas mättää ruokaa entiseen tahtiin?

Voihan se olla, että toi 4kg on ollu nestettä joka sittemmin on poistunut.. Onks ollu jotain nestettä sitovaa lääkitystä tms.?! Ootko havainnu pöhöä missään vaiheessa? Kauanko kesti et sait painon nousee tonne 82-83kg hujakoille?

Noo, ei se mitenkään yhdessä yössä tullut vaan pikkuhiljaa. Mutta ennenkun aloin ihan vakituiseen käymään salilla ja syömään kunnolla niin melko vähällä syömisellä tulin toimeen ja paino heitteli siinä 75-76kilossa. Ei ole ollut lääkityksiä eikä pöhöjäkään.

Kreatiinia tietenkin syön, ja tälläkin hetkellä, että ei siitäkään johdu.

Syötkö kuinka monipuolisesti näin muuten? Ethän vaan syö esimerkiksi kanaa ja riisiä usein? :lol2:

Koitappa semmosta että syöt yhen banaanin joka päivä aamulla kello 9 tuohon päälle. Sulla taitaa tulla sillon paha katkos?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohjelmassa jossa toteutettiin ihmisten unelmia, oli äijä, joka halusi malliksi. Joutui laihdutuskuurille ja sitten lääkäritäti tmv. käski paskoa. Ja katso, neljä kiloa paskaa tuli suolesta ulos!

anteeks mut tällästä pikku tyttöä hihityttää tuo 30g puuroa :D mä kiskon aamulla n.75g puuroa rahkoineen yms. Alkuun meinas tehä tiukkaa saada mahtumaan,mut äkkiä se masu tottuu! lähtee hyvin päivä käyntiin,suosittelen suurentamaan tota puuro satsia siis!

anteeks mut tällästä pikku tyttöä hihityttää tuo 30g puuroa :D mä kiskon aamulla n.75g puuroa rahkoineen yms. Alkuun meinas tehä tiukkaa saada mahtumaan,mut äkkiä se masu tottuu! lähtee hyvin päivä käyntiin,suosittelen suurentamaan tota puuro satsia siis!

:D Kiitti vinkistä. Lähetäänpä huomisesta isontamaan annosta ja katotaan mitä tapahtuu.

Jos on vaikeuksia saaha massaa niin ei muuta ko paskaa kehiin vaan, eli karkkia, jätskiä, suklaata, burgereita, pizzaa, suklaata... Ei tietenkään mitään mahottomia määriä mutta sen verran että mennään kuitenki plussan puolelle.

Jos on vaikeuksia saaha massaa niin ei muuta ko paskaa kehiin vaan, eli karkkia, jätskiä, suklaata, burgereita, pizzaa, suklaata... Ei tietenkään mitään mahottomia määriä mutta sen verran että mennään kuitenki plussan puolelle.

No ennemmin ottaisin tuon kuitenkin vaikka banaanista tai kanasta, kuin karkeista ja roskaruuasta. Noh, tapansa kullakin :D

Lisää 2-300 kcal jostain ja kato mitä tapahtuu. Liitä se tuonne aamun ruokiin, missä on gäppi.

Heh on tää tosiaan hullu maailma, kun toiset tuskailevat painon saamisen kanssa ja itse ei tarvitse kuin viattomasti ajatella Pagenin pikkukorvapuusteja tai Mars-jäätelöitä niin paino nousee sietämättömiin lukemiin.:)

Lisää vaan ruokaa koneeseen!

Suositut

Back
Ylös Bottom