Miksi paikat eivät enää kipeydy?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jotenki tuntuu oudolta että kaveri jolla noin huima kehitys kysyy täältä neuvoa millä saisi lihakset kipeiksi.Tohon tahtiin kun on tullut tuloksia niin tuskin on aihetta murehtia.Silmiin pisti tossa ohjelmassa että useimmat liikkeet oli tehty ylä- ja alataljassa.Noi vois vaihtaa ihan perusliikkeisiin.Niin ja laita jotain kuvaa että loppuu epäilys:kuvia:.

Jotenki tuntuu oudolta että kaveri jolla noin huima kehitys kysyy täältä neuvoa millä saisi lihakset kipeiksi.Tohon tahtiin kun on tullut tuloksia niin tuskin on aihetta murehtia.Silmiin pisti tossa ohjelmassa että useimmat liikkeet oli tehty ylä- ja alataljassa.Noi vois vaihtaa ihan perusliikkeisiin.Niin ja laita jotain kuvaa että loppuu epäilys:kuvia:.

Taljojen repiminen on jäänyt nyttemmin aika vähiin ja tilalle on tullut leuat kolmella eri otteella ja kulmasoutuun kässäreillä sekä maveen on panostettu.
Näillä ja parilla muulla liikkeellä olen saanut tuntumaa selkään ja kasvua on tullut.
Tarkennan vielä jos et huomannut,kysyin neuvoja selkään,muitten lihasten kanssa ei ongelmia,no ehkä hauikset ois joskus kiva saada kipeeks.:whip:.

-eipä taida olla lahjoja sen enempää kuin muillakaan vaan kovaa duunia.
En väitä vastaan että et ois tehny kovaa duunia, mutta jos tossa ajassa tulos nousee noin hurjasti niin kyllä sulla ON lahjoja enemmän kuin suurimmalla osalla treenaajista.

Ja niinhän se Marko Savolainenkin totes videollaan yhes kohtaa, että "Emmä oo sen lahjakkaampi kun muutkaan, mutta sen takaan että treeni on kovempaa kun kenelläkään muulla". Meinasin vaan, että ei sitä ite ees välttämättä tajua et on lahjoja.

.

Ja niinhän se Marko Savolainenkin totes videollaan yhes kohtaa, että "Emmä oo sen lahjakkaampi kun muutkaan, mutta sen takaan että treeni on kovempaa kun kenelläkään muulla". Meinasin vaan, että ei sitä ite ees välttämättä tajua et on lahjoja.
et oo katsonut tarkaan ku ei se nuin sanonu:D

heitän ulkomuistista joten voi olla ettei tääkään mee ihan 100% oikein.

m.savolainen: suomesta löytyy varmaan geneettisesti 10lahjakkaampaa kaveria kuin minä, mutta henkiseltä puolelta en usko että löytyy yhtään.

No nyt jokainen voi miettiä kavereitaan onko ne kehittynny 2vuodessa ton verran natuna. Mulla ei oo tommosia tuttuja, mutta roina puolelta tunnen koska kyseiset henkilöt on itse kertoneet käyttäneensä.Heitän tämän ihan heittona kenenkään ei tarvii ottaa nokkiinsa tästä.

no jos toi on kirjotettu selkeesti määrätynlaisella asenteella, voi siitä nokkiinsakin ottaa kohtuudella ainakin. voimailua 20v seuranneena hyvinkin läheltä voin sanoa, että vaikka siellä roinaa liikkuu paljonkin, on myös paljon erittäin fiksusti ja kovaa treenaavia tyyppejä, jotka ei mömmöihin ole koskeneet. ellei itellä tai muutamalla kaverilla oikein homma etene on todella hölmöä ja jopa vastuutonta alkaa osottelemaan sormella semmosia, jotka kehittyy hyvin.

nyt ollaan melkosen kaukana jo alkuperäsestä aiheesta btw.

Ois kiva tietää miten Savolaisen tasolla määritellään geneettisesti lahjakkaampi kaveri:jahas:

Mulla kipeytyi kans ihan treenin alussa. Nyt pari kuukautta myöhemmin ei tunnu läheskään enää niin kovalta lihaskipu. En tiedä mistä johtuu, ehkä alussa johtui rasittamattomuudesta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
et oo katsonut tarkaan ku ei se nuin sanonu:D

heitän ulkomuistista joten voi olla ettei tääkään mee ihan 100% oikein.

m.savolainen: suomesta löytyy varmaan geneettisesti 10lahjakkaampaa kaveria kuin minä, mutta henkiseltä puolelta en usko että löytyy yhtään.
Juu, jotenkin noinhan se taisikin mennä.

Itsellä yleensä jos ei paikat kipeydy, ei myöskään painot nouse eli on vähän niinku pysähdyksissä.

Olen koitellut monella tapaa tästä päästä ja parhaiten on toiminut toistojen määrän muuttelu ja palautusaikojen lyhentäminen. Esimerkiksi jos tekee 5 toistoa penkissä ja 5 sarjaa, tekeekin ne minuutin palautuksilla. Tarkoituksena antaa lihakselle shokki ja sitä kautta saada lihaksen tottumukset muuttumaan. Tätä sitten teen 2 viikkoa ja tämän jälkeen taas teen sitä mitä tein ennenkin ja pirun hyvin on toiminu itellä.

Tottakai jos tämä tapahtuu 1 tai 2 reenissä putkeen ei vielä kannata tehdä mitään mutta jos monta viikkoa painaa ilman tuloksia ni jotain on kyl tehtävä.

TULEEKO niitä kuvia vai ei???

Suositut

Back
Ylös Bottom