Miksi paikat eivät enää kipeydy?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos tuollaiset lahjat on niin jalkatreeniä vaan koitat saada mukaan ja lavalle :rolleyes:
Täytyy kyllä myöntää että jos en vanhemmilta juurikaan muuta peri niin geenit tuntuu puntti hommiin olevan kohtalaiset,mutta enpä tuota 15 kg niin ihmeelisenä pidä 2 vuoden rehkimisestä.:whip:.

Täytyy kyllä myöntää että jos en vanhemmilta juurikaan muuta peri niin geenit tuntuu puntti hommiin olevan kohtalaiset,mutta enpä tuota 15 kg niin ihmeelisenä pidä 2 vuoden rehkimisestä.:whip:.

Jos melkein kaikki tuosta painosta on lihasta niin olet aika hyvin rehkinyt.:)

No jos tuo saavuttamasi kehitys on totta, on se jotain aivan uskomatonta mielestäni.

Ja mun mielestä sillä lihasten kipeytymisellä ei oo mitään virkaa.. Itellä kipeytyy vain pidemmän tauon jälkeen, muuten ei vaikka miten treenaisi.

joo laitahan kuvia. taas oikea colemani vaihteeksi kyseessä. 2vuotta reeniä 47.5hanska ja ihme ku ei 200penkit kaupantekijäksi.

lihaskipu on mun mielestä hyvä merkki johon aina pyrin. silloin tiedän että reeni on mennyt perille. lihaskipu on mun mielestä hyvä asia, joidenkin mielestä se ei sitä ole vaan pikemminkin merkki huonosta palautumisesta. mun mielestä reeni on liian löysää jos ei joka reenissä tule jonkin asteeista lihaskipua. nykyään saan paikat kipeiksi jo pienillä' painoillakin, mutta toki isoilla ne saa vielä paremmin, mutta "isoilla" tulee paljon muutakin ei toivottua kipua.

joo laitahan kuvia. taas oikea colemani vaihteeksi kyseessä. 2vuotta reeniä 47.5hanska ja ihme ku ei 200penkit kaupantekijäksi.

Eipä se 170 kiloakaan kaupantekijäisenä tullut,salilla hikoilin viikot ja viikon loput,välillä käytiin ambulanssilla meikussa ottamassa pääkopasta kuvia(sisältä päin).:D.Kun ei mies pysynyt tolpillaan(ylikuntoa)mistä lekurit enkä minäkään vielä tiennyt mitään,lähetettiin lekurista toiselle.
3 viikkoo lepoo ja varovainen aloitus ja taas kovaa treeniä.:whip:.

Ite poin samaa ongelmaa myös. Mutta sitten kun vaihdoin kulmasoudussa & ylätaljassa vastaotteen alkoi selässä tuntua oikein mukava turvotus aina treenien jälkee. Samaten kunnon 100 toiston pumppia vielä alkuun, niin joskus fiilis on se ettei enää jaksa viimeisiä selkäliikkeitä tehdä ollenkaan.

Mitä vittua!!!!!!!!!!!
1½ vuodes penkki 90-->170kg :wtf: Pistäs kuvia? Kai kyseinen on raw nosto????

Nyt niitä kuvia taikka videoita näytille, vai haluatko että sua pidetään pakkiksen historian suurimpana paskanpuhujana?

Mulle olis ainakin henkilökohtasesti aivan sama pitääkö pakkiksen kepademus mua paskan puhujana vai ei. Eiköhän kyseinen käyttäjä tiedä sisällään onko hän tossa kunnossa vai ei. Jos se tykkää kirjotella jotain mitä ei itse ole niin se ei ole mitään meiltä pois. Itseään se siinä vaan kusettaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mun mielestä reeni on liian löysää jos ei joka reenissä tule jonkin asteeista lihaskipua.

Meikäläisen reenit on sitten varmaan liian löysiä tosi usein... Tarvii varmaan alkaa hakkaamaan vaikka kepillä niitä lihaksia, niin saa ne varmasti kipeäksi.

lihas kipeytyy uudenlaisesta/erilaisesta rasituksesta (eri laji, liike, matka, tauot, toistot...). jos treenit toistuu aika usein ei sitä DOMSia enää niin paljoa tule, mutta kerran viikossa treenaaville se yleensä pikkusen pukkaa päälle, mikä on ihan normaalia. mitään erityistä tavoitetta saada niitä lihoja kipeiksi ei tarvi olla. saahan ne kipeiksi vaikka kulmahiomakoneella tai juoksemalla 50km. kivun puute ei myöskään ole este kehitykselle. jos rautaa nousee, ei hommissa oo mitään huomautettavaa.

Nyt niitä kuvia taikka videoita näytille, vai haluatko että sua pidetään pakkiksen historian suurimpana paskanpuhujana?

Mikäli pakkotoisto.com ei ole koko elämä topicin aloittajalle (niinkuin näköjään joillekin on) , niin taitaa olla hiton sama, luuleeko joku täällä internetin ihmeellisessä maailmassa sua paskanjauhajaksi vai homoksi tai joksikin muuksi. :wtf:

Eipä ole kuvia ,eikä videota otettu,paremmat kiksit saan kun tiedän tuon 170kg olevan jo melkein vuoden takainen max.Kuin että joku tallentais meikäläisen punttailua.

Meikäläisen reenit on sitten varmaan liian löysiä tosi usein... Tarvii varmaan alkaa hakkaamaan vaikka kepillä niitä lihaksia, niin saa ne varmasti kipeäksi.
älä kepillä kuitenkaan itteäs hakkaa sillä et saa ku mustelmia. sillä ei kovin hyvin lihaskipua saa. kannattaa erottaa kivut kuitenkin keskenänsä toisistaan mitä kipua mikäkin on. kipua saa myös katolta hyppäämällä ja auton kolaroimalla jne...

Minkäs takia ei joku haluais nähdä kuvia jos kerran 2-vuodessa on tosiaan saanut 47,5cm olkavarren??Ja sen 170kg penkin...Ihan käsittämätön tulos,ellei olkavarsi ole ollut jo esim.42cm aloittaessa:)
Täytyy kateellinen olla!!Eipä kovin moni ole moisilla lahjoilla treenaamassa.Itse saa tehdä töitä jokaisen kilon ja sentin eteen oikein tosissaan...Mutta näinhän se on että täällähän voivat kaikki olla isompia ja vahvempia kuin oikeasti on:)

Mutta siihen treeniin:Eli vaihda liikkeitä,painoja,treenaa täysin erilailla kun normaalisti...Leuanveto ,kulmasoutu,maastaveto.Näillä ainakin kipeytyy!
Olen samaa mieltä että pitää sen treenin tuntua,eli lihakset PITÄÄ tulla hieman kipeiksi
treenistä.Ainakin minun mielestä.

Mitä vittua!!!!!!!!!!!
1½ vuodes penkki 90-->170kg :wtf: Pistäs kuvia? Kai kyseinen on raw nosto????

No faija sai vähän päälle puoles vuodes penkin nostettuu 100-->160kg raw. Treenas penkin kolme kertaa viikossa pyramidisysteemillä. Sitten viikon päätteeks nosti aina maksimin ja rautaa sai pistää joka viikko 2,5kg lisää. Treeni näytti tältä:

Ma: Penkki+Selkä
Ke: Penkki+Jalat
Pe: Penkki+Kädet

(Päivien järjestyksestä en ole varma, mutta ymmärrätte pointin.)

Oon käännelly ja väännelly tätä juttua päässäni, ja tullu siihen tulokseen notta mikä ettei.

Jos oletetaan, että vaikkapa edes osa tai kaikki näistä muuttujista olisi osunut Parracudan kohdalla hyvin niin ihan mahdollista:

-alusta asti ravintopuoli kunnossa (säkällä tai tiedostaen)
-alusta asti reenannu oikein penkkiä ajatellen (-"-)
-lahjoja lajiin enemmän kun normikaverilla (esim. Kiri jne)
-hyvät välitykset penkkiin (lyhyet kädet)
-työntävien lihasten akseli jo valmiiksi kovassa kunnossa syystä tai toisesta

...ja pakko vielä pistää pikku provo, mutta noston puhtaudesta ei ollu myöskään mitään puhetta ;)

Mutta onhan toi hullu tulos noinkin lyhyessä ajassa, mutta kun ottaa huomioon pakkiksen kävijämäärän niin en pitäisi ihmeenä että näitä superlahjakkaita jamppoja löytyisikin.

Oon käännelly ja väännelly tätä juttua päässäni, ja tullu siihen tulokseen notta mikä ettei.

Jos oletetaan, että vaikkapa edes osa tai kaikki näistä muuttujista olisi osunut Parracudan kohdalla hyvin niin ihan mahdollista:

-alusta asti ravintopuoli kunnossa (säkällä tai tiedostaen)
-alusta asti reenannu oikein penkkiä ajatellen (-"-)
-lahjoja lajiin enemmän kun normikaverilla (esim. Kiri jne)
-hyvät välitykset penkkiin (lyhyet kädet)
-työntävien lihasten akseli jo valmiiksi kovassa kunnossa syystä tai toisesta

...ja pakko vielä pistää pikku provo, mutta noston puhtaudesta ei ollu myöskään mitään puhetta ;)

Niistä muuttujista=

-alusta asti ravintopuoli kunnossa ja palkkari käytössä.
-alussa treenasin vain penkki tulosta varten(oikeellisuudesta en tiedä,pyramidillä ja omilla variaatioilla mentiin,välillä 3 kertaa penkkiä viikkoon.)
-eipä taida olla lahjoja sen enempää kuin muillakaan vaan kovaa duunia.
-pituus 186cm,ei mikään penkkaajan ihanne kroppa siis.
-työntävien akseli OLI normaali ,olkavarsi ennen treeniä jotain 36cm( olkavarren ympärys tällä hetkellä pienen dietin ja krea tauon jälkeen pumpissa 49.5cm)
Nosto oli kaarella ja perse irti penkistä,ei mikään kisa tyyli siis mutta telineistä rinnalle ja takas riittää meikäläiselle.:).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom