Miksi näyttiksen ajurit ei asennu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake76
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
48
koneessa on näyttiksenä ati 9600pro ja aikoin asentaa omegan ajurit catalystin sijalle.. no aloin sit lisää/poista sovellus kautta poistaan vanhoja ajureita niin ruutuun tuli teksti että käyttö estetty. Kuitenkin ne ilmeisesti poistui ja aloitin uusien ajureiden asennuksen ja tiedostojen purku meni ok vaan asennusvaiheessa tuli taas teksti: asennusohjelmaa ei voida käynnistää. käyttö estetty.

Nyt alkaa takki olla tyhjä keinoista, kaikki winkun korjaukseen asti on kokeiltu ja aina tulee tuo sama teksti asennuksessa :curs:

Jos joku osaa antaa neuvon jolla saan asennettua ajurit niin tarjoon kaljan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et ole adminina sisällä. Oikeastaan Ainoa järkevä mahollisuus. Joko olet A: vaihtanut käyttäjä tunnuksesi nimeä, koko tunnusta tai B: et ole vain antanut jostain helkutin syystä käyttäjällesi täysiä oikeuksia.

Koita buutata kone, paina sisään kirjautumis vaiheessa (jossa nimet näkyy) ctrl-alt-del (pari kertaa) ja valitse se administrator/järjestelmänvalvoja. Sen pitäisi ainakin toimia.

Toinen hieman tosin epäuskottavempi syy voi olla että jostain syystä käyttäjälläsi ei ole täysiä oikeuksia ATI kansioon. tuon näät sitten helposti security välilehdeltä ja voit lisätä käyttäjäsi sinne. (pitää ottaa ruksi pois: tools/folder options/view/use simple file sharing, sitten oikea hiirennappi kansion päällä ja propeties ja sieltä security.)
Tämä toinen mahollisuus on sitten varmasti turha sinun tapauksessasi.

Ei ole kuin yksi käyttäjätili käytössä joten ei oikeen tuokaan toimi

edit: kaikki muut asennukset ja poistot on tähän saakka toiminu...

kokeilin että loin uuden tilin joka oli admin eikä auttanut. sama juttu taas:wall:

Jake76 sanoi:
kokeilin että loin uuden tilin joka oli admin eikä auttanut. sama juttu taas:wall:
Joo, sitten olen posessa. Joku joka tietäisi enemmän windows installerista voisi luultavasti tietää mistä kiikastaa. Niinkuin varmaan itsekkin arvaat, on jotain windowsin install/uninstall softissa vialla, tai joissain rekisteriviitteissä. Ite en tiedä noista kyllä jos tilttaavat.

asenna winxp uudestaan, ite asensin toissa päivänä ja meni aivan kamalat 1tunti ihan kaiken asentamiseen...;)

Atille on olemassa sellanen oma unistaller, varmaan googlella ati radeon uninstaller tms pitäs löytyä jotain. itellä oli toi radeon 9600 pro kanssa ja muistelen et se piti sen avulla uninstata et se pelitti oikein.

Tuossa atin kansiossa oli oma uninstaller joka muka poisti sen järjestelmästä mutta mitään ei silti tapahtunu, eikä uuden ajurin asennus onnistunu tämänkään jälkeen. Koitin myös tuota HC:n linkkiä mutta ilmeisesti sitä ui:ta ei enää saa..

olisko sinne jäänyt joku tiedosto "kummittelemaan" ja estää uuden ajurin asennuksen.
mulla on kaks kertaa f-secure tehnyt ton tyylisen jutun.
se on pimahtanut ja oon yrittänyt poistaa sen ja ohjelma väittää että poistettu, vaan uudestaan en saa f-securea asennettua.
ekalla kertaa ei korjaus asennus auttanut, joten format.
ja nyt toisella kertaa luovutin ja asensin anti vir:n.

eli, enpä osaa neuvoa, mun toi oli vaan mun oma veikkaus onkelmasta.

Ootko koittanu vaihtoehtoisia ajureita asentaa ton sijasta?

Kokeile myös sammuttaa viruksentorjuntaohjelmat asennuksen ajaksi.

En tiedä auttasko, mutta jos loggaisit sisään "vikasietotilassa", niin saattaisit saada ajurit poistettua?

..Eli tietokoneen käynnistyessä naputtelet F8 niin pääset Windowsin käynnistysvalikkoon.

Olen kokeillut myös vikasietotilaa ja sama toistuu sielläkin. Itse luulen kans että joku tiedosto on jäänyt vielä ja ei siksi anna asentaa ajureita, ei myöskään vaihtoehtoisia ajureita mitä pek ehdotti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom