Miksi en kehity vaikka olen aloittelija?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ikää on nyt kohta 22 ja sain lähes kaksi kertaa 52,5kg penkistä.
Olen tehnyt monipuolisesti liikkeitä kolme viikkoa kolme kertaa viikossa, joskus on jäänyt kahteen kertaan. 40 kiloa menee 8 kertaa joka on täysin sama määrä mitä alussa. Kaikissa muissa liikkeissä olen saanut lisätä painoa mutta miksi ei vaikuta penkkiin ollenkaan? Vaikuttaako jotenkin se että teen muutamia liikkeitä yli 10 toistoa sarjassa, pitäiskö laskea johonkin kuuteen tai alle? Joku sanoi että vähemmän toistoa niin kehittyy.. vai vaikuttaako se että en ole ihan aloittelija, kuusi vuotta sitten 15 vuotiaana sain tuon saman 52,5 kg mutta nyt on tuo 6 vuotta ollut taukoa:rolleyes:

Onko tekniikka kunnossa? Kolme viikkoa, ei ole vielä pitkä aika, eikä siinä ajassa kannatta odottaa vielä suurempia tulosten muutoksia. Jos penkkitulosta haluaa nostaa, niin kannattaa sarjoja lisätä ja toistoja vähentää.

Ala syömään :) Katso paino ja vaikka kalorilaskurista paljon on +500kcal lisää omaan kulutukseen. Sitte pitäs alkaa tapahtua :)

niin

niin syöminen olis hyvä mutta ei ole varaa syödä ihan hirveästi, ja vielä on keliakia ja laktoosi-intoleranssi
jolloin on akalliimpaa ruokaa

Alussa kyllä sitä kehitystä tulee ja kuten sanoit, muissa liikkeissä tulee, mutta penkissä ei. Siinä voi olla vähän huonot välitykset(vaikka silloinkin pitäisi niiden puitteissa nousta tulokset) tai sitten huono tekniikka. Keskity alusta asti nostamaan itsellesi rehellisesti huijaamatta, sillä luot pohjaa isommalle kehitykselle vuoden sisällä.

Keliakia ei ole este, se on vain kiertotie. Heratuotteet eivät ole kovin laktoosipitoisia ja ne eivät ole myöskään viljatuotteita, joten pyri hiilareita saamaan normaalista ruoasta joka sopii ja ota proteiinit jauheista ja kalasta.

niin syöminen olis hyvä mutta ei ole varaa syödä ihan hirveästi