Miksi ansaitsen arvostusta?

Miksiköhän itse en hyvin vakavasti ota tota pistejärjestelmää?

Eihän se elämää suurempi asia ole, mutta onhan se kiva tietää kuinka :david: sitä taas tulikaan oltua.

Oishan se kiva, jos sitä nyt sitten käytettäs järkevästi, eikä mihinkään nuolemis / vittu*lu tarkotukseen.

Extrat on aina mukavia. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tästä pisteytyksestä mitään hyötyä? Voiko sen sen liittää tulevaisuudessa työhakemukseen perusteella että surffaan netissä työaikana ja olen saannut siitä arvostusta tällä foorumilla :rolleyes:

pakko pistää lusikka tähänkin soppaan.

Että miksikö ansaitsen arvostusta:

No siksi, että nuorena poikana aloitin aivan tyhjästä, eikä mennyt kauaakaan kun oli jo miljoona velkaa.

Net Virgin sanoi:
Miksiköhän itse en hyvin vakavasti ota tota pistejärjestelmää?

Eihän se elämää suurempi asia ole, mutta onhan se kiva tietää kuinka :david: sitä taas tulikaan oltua.

Oishan se kiva, jos sitä nyt sitten käytettäs järkevästi, eikä mihinkään nuolemis / vittu*lu tarkotukseen.

Extrat on aina mukavia. :thumbs:

Olen joka lauseesi kanssa samaa mieltä. Olisihan se hienoa, kun voisi jotenkin pisteyttää kirjoittajat todellisen tiedon ja asian perusteella siten, että näkisi suoraan, miten paljon mielipiteelle jostain treeniasiasta voi antaa painoarvoa. Mutta sehän ei ole mahdollista. Siksipä tämä on vain mukava extra, joka voi piristää päivää (tai masentaa, kuten tänään :rolleyes: ).

Toivottavasti kukaan ei muuten luule, että tähän asti antamani positiiviset kommentit olisivat nuolemista. Annan pisteitä sitä mukaa, kun tulee mieleen joku, joka on jättänyt jostain syystä positiivisen jäljen muistilokeroihin. Saatan olla eri mieltä asioista tai mielikuva henkilöstä voi olla ristiriitainen, mutta kokonaisuus ratkaisee. Tulevaisuudessa pisteitä varmaan jaellaan yksittäisten postien takia.

En ole vielä antanut negatiivisia, vaikka voinkin osaksi arvata, keneltä on tämän threadin takia tullut nimettömiä miinuksia. Taisi olla oma moka, kun aloitin tämän. Että :piis: ja :love: vaan kaikille osallisille. Harkitaan niitä miinuksia sitten, kun aihetta ilmaantuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom