Miksi ansaitsen arvostusta?

Nyt kun on saatu tämä hieno arvostusjärjestelmä, niin mitä jos vauhditettaisiin se kunnolla käyttöön. Tässä threadissa voisi jokainen kehua itseään ja perustella, miksi ansaitsee arvostusta. Näin ei myöskään tarvitsisi olla ruinaamassa respektiä jatkuvasti joka paikassa.

Muut voivat sitten päättää, ansaitseeko henkilö kunnioitusta menneisyytensä perusteella. Tulevaisuudessa pisteet tietenkin jaetaan yksittäisten uusien postien perusteella.

Jos ylläpito katsoo idean sopimattomaksi, se voinee poistaa lopun postistani ja lukita threadin.

BTW, olen jo jaellut pojoja usealle henkilölle.

Tässä oma CV:ni, eli joitain hailaitteja pakkis-uralta.

Olen yrittänyt olla asiallinen ja olla menemättä henkilökohtaisuuksiin. Olen mielestäni onnistunut siinä kohtuullisen hyvin. Kerran tosin olin sarkastinen Baarikellolle. Joidenkin mielestä se voi olla plussaa: sarkasmia

Kirjoitin treenimotivaatiosta ja sain siitä respektiä jo threadissa. Nyt asianosaiset voisivat äänestää uudestaan: motivaatiosta

Olen kantanut huolta Pakkotoiston hyvien tapojen ja lain mukaisuudesta useassakin threadissa. Seuraavasta JohnnyB kommentoi: "Hyvä ja asiaa täynnä oleva postaus". tekijänoikeudesta ja lainauksista
Nyt JohnnyB voisi todistaa olevansa sanansa mittainen antamalla arvostusta.

Olen myös yrittänyt olla sovitteleva: eipäs tapella
(Niin ja tein yhden hymiön!)

Olen ollut pikkutarkka ja vuolassanainen, erityisesti ihmisen anatomian ruotiminen on lähellä sydäntäni: onko väliä mistä kulmasta lihasta rasittaa

Lopuksi olen tehnyt aluevaltauksen luovan kirjoittamisen ja fiktion puolelle Kauko ja Rape -threadissa. Siitä voi antaa säälipisteitä. salirotat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä luulen, että mun kohdalla arvostusjärjestelmää käytetään lähinnä huolelliseen tuhkaluukkuun vetelemiseen virtuaalisesti.. :)
Muahaha! Nerokasta käänteispsykologiaa.. *hykertelee*

gotto sanoi:

Samat sanat. Ei tätä arvostelujärjestelmää tarvitse erikseen startata käyntiin. Kyllä se siitä lähtee itsestään liikkeelle.

Arvo Paperi, Postasin tänne deivit hymiön ekaa kertaa ja se hakkaa sun Pakkis Cv:n 10-0. Tällänen karmasysteemi on kyllä iha OK juttu, mut jos se synnyttää tämänlaisia threadeja ja kommenteja niin on kyllä vähän syvältä. :david: Vai et Pakkis CV muhuhaha. :lol2:

MuayThai sanoi:
Tällänen karmasysteemi on kyllä iha OK juttu, mut jos se synnyttää tämänlaisia threadeja
Joo, huoratkaa nyt tämän yhden kerran niitä respectah-pisteitä. Jatkossa kaikki respect-huora-threadit lukitaan. :)

Itse huaraan respektia silla, etta olen rehellinen. Myos nyt ilmoittaessani etta tama threadi on suoraan saatanan suolesta, PsycoPredia siteeraten: "Arslokista", niin syvalta ettei valo nay.

Pulla sanoi:
Itse huaraan respektia silla, etta olen rehellinen. Myos nyt ilmoittaessani etta tama threadi on suoraan saatanan suolesta, PsycoPredia siteeraten: "Arslokista", niin syvalta ettei valo nay.

Arslokkeja äidin oomme kaikki, oomme kaikki......

Mä oon nii symppis, nii vastustamaton ja nii ihq tunteiden tulkki. Mutta antaa yleisön päättää, vaaleanpunaiset keijokännykät kuumaksi ja äänestämään suosikkianne! :thumbs:

Missä se näkyy, että paljonko on rispektii? Meikällä on varmaan miinus tuhat, kun kirjoitan suurimmaksi osaksi eriäviä mielipiteitä.

No vittu tähänkö tämä nyt sitten menee että kaikki alkaa olemaan ylikohteliaita toisiaan kohteita jonkun fucking arvostuksen takia netissä...

Mahtaa olla "oikeassa" elämässä tyhjää...

Toivottavasti menoa useimpien kohdalla jatkuu entisellään ja jos aihetta on niin tykitetään täysillä menemään ja saadaan edelleen keskusteluja kuumenemisen takia lukkoon :D

Mua ei vois vähempää kiinnostaa jotkut viherpallukat tai whatever. Palstaa kun vähän aikaa aktiivisesti lukee niin huomaa kyllä ketkä on näitä asiallisia tyyppejä ilman respketi pallukoita sun muuta hilpettä...

MuayThai sanoi:
Arvo Paperi, Postasin tänne deivit hymiön ekaa kertaa ja se hakkaa sun Pakkis Cv:n 10-0. Tällänen karmasysteemi on kyllä iha OK juttu, mut jos se synnyttää tämänlaisia threadeja ja kommenteja niin on kyllä vähän syvältä. :david: Vai et Pakkis CV muhuhaha. :lol2:

Minä kun luulen keksiväni jotain pientä viatonta hauskaa, jota ei tarvitse ottaa niin kovin tosissaan, niin eiköhän heti lyödä lyttyyn. No, pistäkää miinusta sitten.

Itseäni kyllä hymyilytti, kun katselin, mitä olen kirjoittanut. En olettanutkaan, että muut innostuisivat valtavasti postauksistani. Asian voisi kuitenkin jättää omaan arvoonsa, jos se ei kiinnosta. Minusta olisi ollut ihan kiva nähdä, mitä hyviä puolia muut näkevät omissa postauksissaan.

En ole katkera, vaan annoin tämänkin threadin perusteella muutamia plussia joillekin kiinnostaville aktiivikirjoittajille.

Pistetään tähän sitten vielä se aloituksessa unohtunut hymiö
:) ;)

AP.. minkä vuoksi sulla on hinku kerätä noit pisteitä.. Niitä tulee jos on tullakseen ja ne pitää ansaita.. Jos joku on nyt sitten antanut sulle vähän respektiä niin kaikki kuitenkin tietää millä konstilla olet ne haalinut joten onko se sen arvoista? Tietysti haluut kilpailla noista pisteistä ja haluut olla ylivoimainen mastah.. :robocopvsterminaattori:

Rekisteröityjä 'jäseniä' on jo niin paljon että tuskin edes kaikille asiallisille kirjoittajille edes tulee yhtään mainintaa. Mun mielestä täällä on muutenkin monesta muusta keskustelupalstalta poiketen hyvä taso. Siitä :worship: Joten miksi vauhkota ja huorata itselleen noita pointseja, tulee jos tulee. Mulle aivan sama, itselle pääasia että saa kommenttia kirjoituksiin ja neuvoja kysymyksiin täällä muilta jne.

"is the dark side stronger?" "no, not stronger. quiker, easier, more seductive."
viikinki84 vois olla sith lordin verran pakkasen puolella
(ps. arvatkaa kuka on tässä pelaillu knights of the old republicia ihan urakalla) :D

screwdriver sanoi:
Rekisteröityjä 'jäseniä' on jo niin paljon että tuskin edes kaikille asiallisille kirjoittajille edes tulee yhtään mainintaa. Mun mielestä täällä on muutenkin monesta muusta keskustelupalstalta poiketen hyvä taso. Siitä :worship: Joten miksi vauhkota ja huorata itselleen noita pointseja, tulee jos tulee. Mulle aivan sama, itselle pääasia että saa kommenttia kirjoituksiin ja neuvoja kysymyksiin täällä muilta jne.

Tämä oli asiallinen ja perusteltu mielipide, kiitos siitä.

Kävi vaan niin kuin joskus aikaisemminkin, että minun ja muiden käsitys hauskasta ajankulusta ei kohtaa, ja joudun selittämään useaan kertaan, että eihän tätä tarvitse ottaa niin vakavasti. Olen nyt saanut sekä plussaa että miinusta. Tiesin jo etukäteen, että pitkällä aikavälillä näillä ensimmäisten päivien pisteillä ei ole merkitystä, eikä pisteillä yleensäkään ole merkitystä minkään muun kannalta. Annan mielelläni neuvoja jos kykenen, pisteistä huolimatta. Joskus käy aika pitkäksi ja tulee heitettyä jotain kevyempää. Minä en ole halunnut masentaa muita, vaikka olen nähnyt täällä (omasta mielestäni) naurettavia tai tyhmiä mielipiteitä tai juttuja. Meitä vaan on näköjään moneen junaan.

Mitä muuten näistä muiden kommenteista voi päätellä?
a) Pisteillä ei ole mitään merkitystä, korkeitaan hauska pikku lisä. Silloinhan tätä ei tarvitsisi ottaa vakavasti.
b) Pisteet otetaan niin vakavasti, että tällaista röyhkeää kalastelua ei saa harrastaa.

Minun puolestani tämän voi lukita tai heittää roskakoriin. Anteeksi, että minulla on huono huumorintaju ja että olen David ja että olen olemassa. Se siitä, eiköhän siirrytä Treeni- ja ravintopuolelle tärkeämpien asioiden pariin. Siellähän se oikea arvostus kuitenkin saadaan, siitä lienemme kaikki samaa mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom