Miksei pakkis toimi offlinessä

Eli minulla on ollut tapana näin persaukisena miehenä vain käydä äkkiä läpi Pakkotoiston uudet threadit, katkaista nettiyhteys ja lukea avaamani sivut vasta offline-tilassa (selittää miksei tule osallistuttua keskusteluihin). Säästöä puhelinlaskuun tulee noin 2000%.

Vaan ei onnistu enää, kaikki muut nettisivut jää muistiin niin kuin ennenkin mutta Pakkis ei. Onko vika koneessani vai onko sivuston systeemejä muutettu jotenkin ja jos on niin mikä on perusteluna tälle?

Jos yhtään auttaa niin käytössä on Windows XP ja Internet Explorer.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jees jees
Eli minulla on ollut tapana näin persaukisena miehenä vain käydä äkkiä läpi Pakkotoiston uudet threadit, katkaista nettiyhteys ja lukea avaamani sivut vasta offline-tilassa (selittää miksei tule osallistuttua keskusteluihin). Säästöä puhelinlaskuun tulee noin 2000%.

Vaan ei onnistu enää, kaikki muut nettisivut jää muistiin niin kuin ennenkin mutta Pakkis ei. Onko vika koneessani vai onko sivuston systeemejä muutettu jotenkin ja jos on niin mikä on perusteluna tälle?

Jos yhtään auttaa niin käytössä on Windows XP ja Internet Explorer.

hommaa laajakaista niin on netti koko ajan päällä eikä tuo laajakaista loppujen lopuksi ole niin kovin paljon kalliimpi kuin modeemi..ainakin mulla kun vaihdoin modeemin laajakaistaan niin laskut ovat olleet koko ajan suurin piirtein samaa luokkaa..:thumbs:

Keskustelufoorumit ovat ns. dynaamisia sivua eli sisältö generoidaan tietokannasta aina sivua aukaistaessa. Tästä syystä myöskään sivuja ei voida tallettaa sellaisenaan selaimen välimuistiin.

Vaihtoehtoinen toimintamalli on klikata uudet viestit -linkkiä tuolta ylävalikosta ja avata uusia viestejä sisältävät ketjut omiin selainikkuniinsa (pidä shift -näppäin pohjassa).

Avaat jokaisen sivun uuteen ikkunaan, mutta et sulje niitä ikkunoita. Kun katkaiset yhteyden ovat nämä ikkunat yhä auki ja voit lukea ne vaikkei nettiyhteys ole auki.

Mik99: Ei kannata laajakaista vielä, puhelinlasku ollut yleensä vajaa viiskymppiä/2 kk.

XTR: Aina ennen on toiminut kuvatulla tavalla, ongelmat alkoi vasta tämän viikon alussa. Kaikki muut vastaavanlaiset foorumit pelittää edelleen.

Originally posted by mik99
no ei se sit ehkä vielä..:(

Laajakaista espoossa: Elisan kotiportti 256 = 29€/kk. :D

256 Mbit/s ei kyllä ole mikään laajakaista. Ruotsissa samalla hinnalla saa 10 megasen liittymän..

Originally posted by MuscleMemory
256 Mbit/s ei kyllä ole mikään laajakaista. Ruotsissa samalla hinnalla saa 10 megasen liittymän..

Eli ruotsalaiset on kyllä sit tooosi tyhmiä kun 250 megasen saa samaan hintaan kun niitten sikakalliin 10 megasen...:D ;)

Ed.t.: eli leikki sikseen, kyllä suomessa on surffailu poikkeuksetta törkeän kallista, en voisi kuvitellakaan maksavani 20 euroa enempää nykyisestä megaisesta opiskelijaliittymästäni:curs:

jees jees, jos asuntoosi on mahdollista hankkia kaapelimodeemiyhteys, niin htv:n welho mini maksaa 29€/kk. Nopeus 100kbps eli käytännössä tuplat tohon modeemiin nähden.

Inspired by Jeesus19: Kun valtio vetää linjat, niin kansalainen kiittää. Oujee.
Onneksi täällä ei ole asiat samoin. Suomen valtio päätti ottaa asiakseen digi-tv:n kehittämisen. Ja katso; bitit kulkevat taivaalla ja rahvas hurraa. No, markkinat hoitavat kyllä asian. Kysynnän ja tarjonnan laki. Niinpä annettiin Venäjän vallan aikaiselle lennätinyhtiölle oikeudet runkoverkkoon ja hinnan säätelyyn. Mutta nyt riittää tämä :offtopic: Minä lähden nysväämään piliä laajan kaistani kanssa.

Originally posted by VahvaJussi
jees jees, jos asuntoosi on mahdollista hankkia kaapelimodeemiyhteys, niin htv:n welho mini maksaa 29€/kk. Nopeus 100kbps eli käytännössä tuplat tohon modeemiin nähden.

Itseasiassa nopeus triplaantuisi, nyt käytössä valoa nopeampi 33.6 kbps modeemi.. Vittu että voi olla laiska mies, kohta puoli vuotta pitänyt ostaa nopeempi modeemi mut ei oo millään ehtiny. :rolleyes:
Täytyy tosiaan kysyä tosta kaapelimodeemista, hinta kuulostaa ihan siedettävältä.

Kokeilkaa muut modeemin käyttäjät jääkö sivut muistiin niin tiedän varmasti että vika on mun koneessa. Ja vinkkiä voi laittaa mistä vika vois johtua, oon sen luokan hääselhöff näitten tietokoneiden kanssa et naapurin 90-vuotias mammakin löytäis vian ennen mua.

Originally posted by Jees jees
Itseasiassa nopeus triplaantuisi, nyt käytössä valoa nopeampi 33.6 kbps modeemi.. Vittu että voi olla laiska mies, kohta puoli vuotta pitänyt ostaa nopeempi modeemi mut ei oo millään ehtiny. :rolleyes:
Täytyy tosiaan kysyä tosta kaapelimodeemista, hinta kuulostaa ihan siedettävältä.

Kokeilkaa muut modeemin käyttäjät jääkö sivut muistiin niin tiedän varmasti että vika on mun koneessa. Ja vinkkiä voi laittaa mistä vika vois johtua, oon sen luokan hääselhöff näitten tietokoneiden kanssa et naapurin 90-vuotias mammakin löytäis vian ennen mua.

Ei jää, ennen jäi, n. 2 viikkoa sitten alko vittuileen.
kiva ois jälkeenpäin kattoa niin modeemilla olen liikenteessä.

Modeemil surffaaminen on tietääkseni kallein vaihtoehto nykyään.
Elikä suosittelen sitä laajakaistaa, etsä monta kymment euroo joudu maksaa enempää eikä sun tarvii stressata kuin kauan sä roikut netis. Ne sivut kans latautuu nopeemmin.

Meijän taloyhtiöön mahdollisesti hankitaan tollanen suomi comminications homepna yhteys, jossa nopeus 1mbps ja hinta 25€/kk, et sillä surffaaminen nyt ainakin tulee modeemia halvemmaks (ja huomattavasti nopeemmaks).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom