Miksei massaa heru?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miQ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

miQ

Ikä
38
Olen nyt kesäkuun alusta vetänyt bulkkia jotta saisin lihasta, painoin silloin 68kg ja tällä hetkellä 75kg, mutta tuo 7kg tuntuu tulleen pelkkänä läskinä, lihasta ei ole tullut yhtään :eek: Treenaan 3x viikossa (ti, to, su) ja ohjelmani on 3-jakoinen, toistot yleensä 8-12. Mikä voisi auttaa =(

miQ sanoi:
Olen nyt kesäkuun alusta vetänyt bulkkia jotta saisin lihasta, painoin silloin 68kg ja tällä hetkellä 75kg, mutta tuo 7kg tuntuu tulleen pelkkänä läskinä, lihasta ei ole tullut yhtään :eek: Treenaan 3x viikossa (ti, to, su) ja ohjelmani on 3-jakoinen, toistot yleensä 8-12. Mikä voisi auttaa =(
mistä tiedät painon tulleen pelkkänä läskinä??

miQ sanoi:

Tosiaan, mitä syöt? Tuossa ajassa pitäisi olla jo lihasta ihan mukavasti....

miQ sanoi:
Koska vain vatsanseutu on kasvanut :I eikä sinnekkään kiinteää lihaa ole tullut :(
no tottakai se vatsanseutukin bulkilla kasvaa. varsinkin jos vielä geenit ovat sen mukaiset. mitenkäs tulosten, mittojen ja peilikuvan laita?? ..ja tosiaan mitä syöt, sillä kyllä tossa ajassa tollasella painonlisäyksellä pitäisi jotain muutakin kuin läskiä tulla jos on ravinto kunnossa.

minkälaisella ohjelmalla teet?
yleensä se on kyllä siitä syömisestä kiinni..

Luni sanoi:
pistäs päivän ruokavalio tänne niin näkee vähän ja kärsivällisyyttä kehiin.
Aamen, brother. Siis minua ärsyttää jotku minun ikäiseni kaverit jotka todella uskovat, että lihas kasvaa yhdessä yössä. Tämä laji vaatii kärsivällisyyttä ja paljon.Mutta kärsivällisyys palkitaan joskus.

miQ sanoi:
Olen nyt kesäkuun alusta vetänyt bulkkia jotta saisin lihasta, painoin silloin 68kg ja tällä hetkellä 75kg, mutta tuo 7kg tuntuu tulleen pelkkänä läskinä, lihasta ei ole tullut yhtään Treenaan 3x viikossa (ti, to, su) ja ohjelmani on 3-jakoinen, toistot yleensä 8-12. Mikä voisi auttaa =(
Sanotaanko näin, että tuosta 7 kg:stä saatta olla lihasta se 1-2,5 kiloa ja loput läskiä, tai sitten olen väärässä. Ja kun läskiä on tullut lisää niin lihas on kadonnut läskin alle etkä näe sitä, mutta kun diettaa pari kuukautta huomaat, oho siellä olikin jotain tuon ällötävän läskin alla.:D

Niin ja BTW mitä olet syönyt, jos kerta tuo pelkästään läskiä jota epäilen. Mutta jos olet syönyt tyyliin pelkää nopeata hiilaria ja paljon kovaa rasvaa and so on niin sitten se on asia erikseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten voimatasoille on käynyt? IMO voimatasot on ainoa luotettava tapa tarkkailla kehitystä, kun joka kerta saa lisää rautaa tankoon niin kyllä se lihaskin kasvaa.

Varmaan liian löysä ohjelma tai yksinkertasesti PASKA ruokavalio ongelmana sulla. Tai molempia.

se on ihan totta että joillekin paino ei nouse vaikka mitä tekis. ja yllätysyllätys. itehän kuulun siihen ryhmään. oon nyt kuukauden tutkinu tuolla kalorilaskurilla paljonko syön päivässä ja keskiarvoksi on tullut 2950 kcal, mutta paino on noussu vain 2kg. :wall: ääääh. pitää sitten varmaan tyytyä olemaan tällanen tikku. :itku: :itku:

Pakko myöntää, että minullakin sama ongelma. Ruokailut ovat kunnossa (pakkislaiset itse sen korjasivat), mutta silti painoni pysyy 60kg:ssä. Sen ylitse en vain pääse!

Menthos sanoi:
Pakko myöntää, että minullakin sama ongelma. Ruokailut ovat kunnossa (pakkislaiset itse sen korjasivat), mutta silti painoni pysyy 60kg:ssä. Sen ylitse en vain pääse!

Oot vielä suhteellisen nuori. Ootahan kun hormonitoimintaa alkaa kunnolla jylläämään niin kyllä se siitä paino alkaa nousta ja kyllä se paino oikeasti KAIKILLA nousee. Vedät sitten vaikka 6000 kaloria päivässä ja katotaan sit uudestaan... No ei vaan kyl se paino nousee ku syö liikaa...

Kyllä sitä lihaa aivan varmasti tulee vaikkei sitä ihan äkkisältään huomaisikaan. Jos reenipainot nousee tasaiseen tahtiin niin kyllä sitä lihaakin on luvassa. Hyvä keino on vaikka viikottain kirjata kropan ympärysmittoja ylös niin pystyy seuraamaan kehitystä.

Hummerivirta sanoi:
Kyllä sitä lihaa aivan varmasti tulee vaikkei sitä ihan äkkisältään huomaisikaan. Jos reenipainot nousee tasaiseen tahtiin niin kyllä sitä lihaakin on luvassa. Hyvä keino on vaikka viikottain kirjata kropan ympärysmittoja ylös niin pystyy seuraamaan kehitystä.
Tuolla tavoin voi selviää paljon on tullut lihasta ja läskiä.:evil:

Ricer sanoi:
se on ihan totta että joillekin paino ei nouse vaikka mitä tekis. ja yllätysyllätys. itehän kuulun siihen ryhmään. oon nyt kuukauden tutkinu tuolla kalorilaskurilla paljonko syön päivässä ja keskiarvoksi on tullut 2950 kcal, mutta paino on noussu vain 2kg. :wall: ääääh. pitää sitten varmaan tyytyä olemaan tällanen tikku. :itku: :itku:

Suhteellisuudentaju, maa kutsuu? Paino ei missään nimessä saa nousta enempää kuin 2kg kuukaudessa. Kaikki sen yli menevä on VARMUUDELLA läskiä ja sitä sinäkään tuskin kaipaat.

2kg/kk ----> 24kg vuodessa ---> läskiä 20kg.

Bodaus on siitä "ihmeellinen" laji, että mikään ei tapahdu yhdessä yössä, eikä vielä edes vuodessa. Kärsivällisyys on hyve ja se jos mikä kannattaa muistaa.

Voimatasot ovat nousseet jonkin verran, eivät hurjasti mutta ihan kiitettävästi silti. Ruokailuni pitäisi kyllä olla kunnossa, syön sen 180-240g proteiinia päivässä.

Syön esimerkiksi: Kaurahiutaleita aamupalalla (4dl) maitoa about 1.5l päivän mittaan, ruisleipää kallkunaleikkeellä (kalkkunaleikettä menee 200g päivässä) ja juustolla (margariinia myös), hedelmiä (pari omenaa tai mandariineja) tonnikalaa (purkki päivässä).

Lämpimiä ruokia syön 2 ja näillä yleensä jonkinklaista broileri/jauheliha kastiketta riisillä ja kasviksilla, proteiinipitoisuus on kuitenkin hyvä. Yö protskuiksi vedän desin soijaysikymppistä (soija90).

Ruokailujeni välit ovat pysyneet siinä kolmessa tunnissa aika hyvin, joskus ovat päässeet venymään.

Jos se paino on noussut kaksi kiloa kuukaudessa, niin suunta on oikea ja jopa liian kova kuten Sumu jo selitti. Eli pitkäjänteisyyttä nyt mukaan, ei tässä touhussa paljon viikkotasolla mitään huomaa ja jos huomaa selvää painonnousua, niin sitten alkaa olemaan kaloreita jo liikaa. Sanoisin itse, että jos ei aivan aloittelija ole, niin kilo kuukaudessa on aikalailla maksimimäärä mitä painoa kannattaa hankkia, tosti ei kuitenkaan ole kuin korkeintaa puolet sitä lihasta ja loppu läskiä.

Back
Ylös Bottom