Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos paino kerran nousee niin kaloreita tulee ainakin tarpeeksi. Jos epäilet että menee fläsäksi, voit yrittää muuttaa ruokavaliota proteiinipainotteisemmaksi ja alat syömään kunnon bodisapuskaa. rahkaa, tunaa, raejuustoa, kanaa, kalaa, lihaa jne [keksi ite lisää].miQ sanoi:Olen nyt kesäkuun alusta vetänyt bulkkia jotta saisin lihasta, painoin silloin 68kg ja tällä hetkellä 75kg, mutta tuo 7kg tuntuu tulleen pelkkänä läskinä, lihasta ei ole tullut yhtään Treenaan 3x viikossa (ti, to, su) ja ohjelmani on 3-jakoinen, toistot yleensä 8-12. Mikä voisi auttaa =(
rahkanaama sanoi:No jos paino kerran nousee niin kaloreita tulee ainakin tarpeeksi. Jos epäilet että menee fläsäksi, voit yrittää muuttaa ruokavaliota proteiinipainotteisemmaksi ja alat syömään kunnon bodisapuskaa. rahkaa, tunaa, raejuustoa, kanaa, kalaa, lihaa jne [keksi ite lisää].
Ei se paino hormonien lisääntyessä nouse... Siihen vaaditaan ruokaa ;)Doggoned sanoi:Oot vielä suhteellisen nuori. Ootahan kun hormonitoimintaa alkaa kunnolla jylläämään niin kyllä se siitä paino alkaa nousta ja kyllä se paino oikeasti KAIKILLA nousee. Vedät sitten vaikka 6000 kaloria päivässä ja katotaan sit uudestaan... No ei vaan kyl se paino nousee ku syö liikaa...
Kukaan pakkislaisista ei pysty kertomaan sulle, että mitä sun pitää syödä. Se täytyy selvittää ihan itse. Jos paino ei nouse ni lisää sitä samaa safkaa sisään mitä oot tähänkin asti syöny. Sen voi kertoa mitä pitäisi syödä, mutta ei minkä verran.Menthos sanoi:Pakko myöntää, että minullakin sama ongelma. Ruokailut ovat kunnossa (pakkislaiset itse sen korjasivat), mutta silti painoni pysyy 60kg:ssä. Sen ylitse en vain pääse!
Joona sanoi:Kukaan pakkislaisista ei pysty kertomaan sulle, että mitä sun pitää syödä. Se täytyy selvittää ihan itse. Jos paino ei nouse ni lisää sitä samaa safkaa sisään mitä oot tähänkin asti syöny. Sen voi kertoa mitä pitäisi syödä, mutta ei minkä verran.
Menthos sanoi:Totta, mutta päivän kalorit ovat n.200 plussilla ja päivässä tulee n. 180g proteiinia päivässä eli pitäisi IMO kasvua tapahtua.
Sanotaanko näin, että tuosta 7 kg:stä saatta olla lihasta se 1-2,5 kiloa ja loput läskiä
Läskiksi se paino ei ainakaan mene, koska proteiinia syöt tarpeeksi.syön sen 180-240g proteiinia päivässä.
Alec sanoi:IMO
ilmeisesti sun aineenvaihdunta on niin nopeaa eli tuo ruokamäärä ei riitä,eli lisää safkaa nassuun
Jep, laskureilla se kulutus ei selviä millään helvetillä. Jos paino ei nouse vaikka oletkin "200kcal plussilla" niin se tarkoittaa sitä, että et ole oikeasti plussilla. Ihan vaan vinkkinä muillekin aloitteleville ruuan kanssa tuskaileville, että niillä kulutuslaskureilla voi heittää vesilintua.Menthos sanoi:Saattaa olla näinkin. Tosin omasta mielestäni aineenvaihduntani ei ole kovin nopea, tosin tämä on ainoa selitys sille, ettei kasvua tapahdu. Kiitos vinkistä. Aletaan syömään LISÄÄ!
raipat sanoi:Läskiksi se paino ei ainakaan mene, koska proteiinia syöt tarpeeksi.
Alec sanoi:IMO
ilmeisesti sun aineenvaihdunta on niin nopeaa eli tuo ruokamäärä ei riitä,eli lisää safkaa nassuun
Ribee sanoi:Tai sitten kalorilaskuri ei oo ottanu huomioon pituuskasvua.
raipat sanoi:Paskapuhetta. Alottaessa sitä lihasta tulee PALJON. Treenii ko. kaverilla on kuitenki 4-5kk, eli lähemmäs puoli vuotta. Suurin osa saa 10-15kg lihasta ensimmäisen treenivuoden aikana, joten toi 2.5kg ja 5 kuukautta ei mun silmiin tunnu oikeelta. Joku fiksumpi korjatkoon.
Enpä usko, että soijaproteiinilla on kovinkaan suurta yhteyttä murrosikäisen gynekomastiaan. Muistaakseni soijan vaikutus liitttyi lähinnä miesten aivotoimintaan. Noh, itselleni ainakin kasvoi aivan aidot gynot nuorempana ja ihan ilman soijaakin. Jos ne on tullakseen, niin kyllä ne kasvaa vaikka mitä söis... Paitti tietysti lääkkeitä... Jos joku huomaa, että kudosta pukkaa, niin kannattaa mennä käymään lääkärissä. Jos kudos on tuoretta, niin yleensä lähtee lääkkeillä menemään.hölkkääjä sanoi:mä olen kuullut että jos syö säännöllisesti soija proteiinii ja sattuu olemaan kasvu iässä oleva poika niin saattaa alkaa tissit kasvamaan ihan ehtaa rintakudosta. sitä tuskin haluaa kukaan vaikka onhan ne tietysti ihan kivat kapistukset soijassahan on luonnollisia naishormoneita tjsp
tuolla vaan puhuttiin että hän syö soija proteiinia niin ajattelin ihan vaa varottaa.. ei kiva yllätys jätkälle!
Tomppa85 sanoi:Höpönlöpö. Aika Auschwitz kunnossa saa olla että 15 nousisi rasvaton paino vuodessa. Vaikka tekisi kaiken oikein (missä aloittelija harvoin onnistuu), saa suurin osa porukkaa olla tyytyväinen jos 6-8 kg laatulihaa saa vuodessa. 8 rasvattoman painokilon lisäksi tulee takuuvarmasti melkein saman verran läskiä, vaikka söisi oikein.
Jos joku hehkuttaa 20 kilon painonnousua vuodessa, niin varsin suurella todennäköisyydellä siitä suurempi osuus on sitä ei-jännitettävää-tavaraa. Sikabulkkaaja huijaa itseään tuijottelemalla puntariin ja kuvittelemalla että suurin osa massan lisäyksestä on lihasta. :jahas:
Vinkki: Ekana vuonna +1,5 kg/kk on käytännössä ehkä se korkein kannattava luku. Sekin tarkoittaa sellaista reilu 15 kiloa vuodessa lisää. Maltti on valttia; Sen minkä sikabulkkaajalle bulkkikaudella häviää voittaa dieetillä moninkertaisesti.
Joona sanoi:Ei se paino hormonien lisääntyessä nouse... Siihen vaaditaan ruokaa ;)
Menthos sanoi:Totta, mutta päivän kalorit ovat n.200 plussilla ja päivässä tulee n. 180g proteiinia päivässä eli pitäisi IMO kasvua tapahtua.