Miks "pakkotoistolaisten tuloksia" suljettiin??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kroppamies

Banned
Niin Tomi, miks tohon piti lukko läntätä?? ihan asiallinen keskusteulu! ei mitään järkee tollases!

Kauanhan se kestikin tällä kertaa. Yleensä nuo topicit ollaan lukotettu tai poistettu ennen toista sivua.

Ja Tommih voisi vähän miettiä mitä laukoo.

Niin kauaun ku porukka olis vaan kirjoittanut tuloksensa ja jättänyt skeptiset mielipiteensä yms. jutut niin topicki olis toiminut,mutta kun siellä aina pitää olla jokunen jeesustelija joukossa.:mad2:

Originally posted by sekosammy
Niin kauaun ku porukka olis vaan kirjoittanut tuloksensa ja jättänyt skeptiset mielipiteensä yms. jutut niin topicki olis toiminut,mutta kun siellä aina pitää olla jokunen jeesustelija joukossa.:mad2:

Samaa mieltä. Homma olis toiminut harvinaisen hyvin jos ne joilla ei oikeasti ollut mitään kerrottavaa tuloksista olisivat jättäneet kirjoittamatta. Mutta näinhän tässä aina käy. :(

Originally posted by sekosammy
Niin kauan ku porukka olis vaan kirjoittanut tuloksensa ja jättänyt skeptiset mielipiteensä yms. jutut niin topicki olis toiminut,mutta kun siellä aina pitää olla jokunen jeesustelija joukossa.:mad2:

En tiedä ketä tarkoitat, mutta itse ainakin kirjoitin mielestäni asiallisen kommentin loppuun juuri näistä tulosten mollaajista.
Jos se häiritsee tulosketjua, niin pahoittelen.

Originally posted by Hullu-Jari
En tiedä ketä tarkoitat, mutta itse ainakin kirjoitin mielestäni asiallisen kommentin loppuun juuri näistä tulosten mollaajista.
Jos se häiritsee tulosketjua, niin pahoittelen.

samoin sanon minä eli jos minä tuhosin threadin niin pahoittelen
mutta jos 15v kaveri pukkaa 100kg penkiltä niin kyllä se minun mielestä on onnittelun paikka eikä se mikään mahdoton tulos ole

minusta tuntuu että ylläpidolla oli ihan eri syyt threadin lukitukselle

En meinannut teitä vaan siellä oli parilla jannulla koko ajan jonkinsortin vittuilu päällä ,mutta mitäpä niistä sen enempää..

Originally posted by Tomi
Kauanhan se kestikin tällä kertaa. Yleensä nuo topicit ollaan lukotettu tai poistettu ennen toista sivua.

Niin mutta miksi?? jos saan kysyä! mitä hittoa se ylläpitoa haittaa jos joku kyselee tuloksia? eiks sul tomi oo muuta tekemistä ku lukitella threadeja? Mitä välii jos tulee sinne väliin muutakin ku tuloksia ku aina välil tulee ihan asiallisia vastauksia. Poistapa ensi kerralla ne vastaukset mitkä ei mielestäsi kuulu joukkoon, ei tarvi muutaman pellen takia laittaa pannaan koko muuta threadia!

Tällästä se politiikka on, turha siitä on mukista. Ylläpito on jumala. Rankalla kädellähän ne välillä menee mutta jos vaihtoehtona on joku tasoton jippii-tyyli niin ei voi kuin huokaista helpotuksesta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ylläpito on ottanut tietyn linjan, niin miksi sitä linjaa pitäisi vaihtaa. Jos aihe alkaa menemään vittuiluksi sun muuksi häsläämiseksi, niin onhan se helpompi sulkea koko aihe, kun ettiä 8 sivun threadista niitä trolleja ja poistella niitä yksi kerrallaan.

Originally posted by onion
Jos aihe alkaa menemään vittuiluksi sun muuksi häsläämiseksi, niin onhan se helpompi sulkea koko aihe, kun ettiä 8 sivun threadista niitä trolleja ja poistella niitä yksi kerrallaan.
Juuri näin. Jos lukee ajatuksella sen threadin viimeisen sivun, niin ainoa suunta keskustelun tasossa on alaspäin.

Mun mielestä on aika hävytöntä ruveta arvostelemaan ylläpidon toimintaa. Kiittää niitä pitäis näin hyvästä foorumista. Aivan oikeen että tommoset ihan selkeesti paskanjauhannaksi muuttuneet aiheet lyödään lukkoon:mad:

Itse alkuperäiseen aiheeseen ei mulla kommenttia ole, mutta piiskaa kaikille ylläpidon mollaajille oikein Persikan kädestä! (no, pahempiakin rangaistuksia saattaa tietysti olla...) :D

Tän palstan taso on todella korkea, senpä takia täällä viihdynkin kun ei tartte p****njauhantaa kuunnella. Tosi asiallinen SEKÄ hauska foorumi, eipä muuta voi sanoa! Iso halaus koko ylläpidolle! :)

nimim. saako vippimaksusta alennusta jos kehuu ylläpitoa

:lol2:

Saako tänne tehtyä sellaista pollia, johon voisi ilmoittaa ja päivittää tuloksiaan? Esimerkiksi samanlainen kuin aineiden käytön suhteen, mutta tulostaan voisi muuttaa kehittyessään.

Ongelmiahan tämän toimivuuden suhteen on useita ja niistäkin ollaan jo keskusteltu. Itse näkisin ongelmallisena tulosten liioittelun (niin lapsellista kuin se onkin) ja sopivan pollin kehittäminen: toiset mittaa voimansa ykkösillä, toiset pidemmillä sarjoilla. Lisäksi voisi tutkia, paljonko naturaalien ja piikittäjien välillä on eroja...

Originally posted by LSA_Vinnie
Saako tänne tehtyä sellaista pollia, johon voisi ilmoittaa ja päivittää tuloksiaan? Esimerkiksi samanlainen kuin aineiden käytön suhteen, mutta tulostaan voisi muuttaa kehittyessään.

Ongelmiahan tämän toimivuuden suhteen on useita ja niistäkin ollaan jo keskusteltu. Itse näkisin ongelmallisena tulosten liioittelun (niin lapsellista kuin se onkin) ja sopivan pollin kehittäminen: toiset mittaa voimansa ykkösillä, toiset pidemmillä sarjoilla. Lisäksi voisi tutkia, paljonko naturaalien ja piikittäjien välillä on eroja...

Miten olisi sellainen tulostaulu, johon sais itse pistellä tuloksia sitä mukaa kuin ne paranoo? Ainahan sinne muutama hihhuli tulee, mutta voitaisi vaikka tehdä se vain VIP-jäsenille, niin karsiintuisi ainakin suurin osa wannabevoimailijoista. Taululta voisi sitten kattella kuinka mikäkin liike korreloi toiseen ja muuta mukavaa. Mut näähän on ton ylläpidon käsissä nää hommat.:)
Jokuhan voisi panna äänestyksen pystyyn ko.asiasta...?

Onhan se nyt helvetin tervettä ja hauskaa, että ylläpidon toimista voi esittää kritiikkiä ja antaa palautetta, ne kylläkin kuuluisivat palaute-osiolle. Jos joistain tuntuu pahalta tällainen "sensuuri", niin suosittelen pikaista visiittiä vaikka päihdelinkin forumeihin. Ne ovat periaatteessa moderoituja, mutta silti täynnä vittuilua, trollausta ja sekalaisia asiattomuuksia. Kyllähän ylläpidolla toki on silti paljon parannettavaa, jotenkin pitäisi saada kovapäisinkin tajuamaan, miksi tehdään niin kuin tehdään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom