BB Mikko Ovaskainen

Oletko ollut tyytyväinen siihen, millaista kehitystä valmennuksen alla on tullut? Ulkopuolisen silmään gainsseja näyttää tulevan ovista ja ikkunoista :) Oli muuten ihan saatanan hyvä tuo jalkatreenivideo! Kunnon perusrunttaamista ja tuo murre, se on vaarallisen tarttuvaa. Intistä kun pääsin -09 Kontiorannasta niin vuosi varmaan meni että pääsi siitä murteesta eroon. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko ollut tyytyväinen siihen, millaista kehitystä valmennuksen alla on tullut? Ulkopuolisen silmään gainsseja näyttää tulevan ovista ja ikkunoista :) Oli muuten ihan saatanan hyvä tuo jalkatreenivideo! Kunnon perusrunttaamista ja tuo murre, se on vaarallisen tarttuvaa. Intistä kun pääsin -09 Kontiorannasta niin vuosi varmaan meni että pääsi siitä murteesta eroon. :D

Olen ollut tyytyväinen. Offipaino kävi korkeammalla kuin koskaan (10 kiloa korkeammalla kuin edellisellä offilla) ja aina kun olen saanut painoani ylemmäs, on sitä jäänyt myös lavalla enemmän. Tekemiseen on tullut enemmän tarkkuutta, kun on joku kelle vastata tekemisistään ja kunnostaan. Monia ongelmia ollaan ratkottu jo, mutta ensi offille on vielä uusia tapoja kokeiltava.

Eikös sulla ollutkin vaikeuksia syödä isoja määriä safkaa offilla? Saitko sitä nyt yhtään "ruotuun"?
Juuri näin. Sain ruotuun, mutta olotilat ihan vitusta liian useasti. Olin väsynyt jatkuvasti ja muutenkin olotila ei ollut kovin miellyttävä. Kroppa ei siedä oikein hiilaria hyvin. Kun glykogeenivarastoni täyttyvät, ne eivät ilmeisesti tyhjene samalla tavalla kuin monella muulla.

Näin dieetillä olotilasta suorastaan nauttii. Tätä samaa fiilistä ja virkeyttä pitää saada offillekin.

Kovan näköistä tekemistä jalkatreenissä, hävettää entistä enemmän omat läpsyttelyt! Ja mukavan leppoisia nuo Mikon videot, katselee mielellään. :)
Tuo videon alku pitääkin paikkansa. Tuollainen treeni kun on tiedossa, niin silloin kuuluukin jännittää ja pelottaa. Kovempaa kun pitäisi mennä kuin edellisellä kerralla.

Siihen se tuo heavy duty- treenaaminen perustuukin. Koviin sarjoihin. Pitää saada itsestään KAIKKI irti niihin pariin sarjaan, sillä tavalla, että enempi olisi jo liikaa tekemistä. Psyykettä on käytettävä lujasti, sarjoihin on keskityttävä huolella ja kaikki fokus siihen kyseiseen sarjaan.

Jos HD-treeniä lähtee tekemään sellaisella hälläväliä-asenteella, ei treeni tuota tulosta ja silloin #taputtelepaskaakotonas

Kokeile Mikko tehdä jalka kerrallaan tuota ojennusta, alko itteenikin ahistaa kun reiden ojennukset alkoi menenmään +30 toistoa vaikka oli kaikenmaailman vastuskuminauhat viritelty väliin. Nyt kun jalka kerralla puristelee niin alkaa meno hyytymään siinä 15 toiston paikkeilla, voluumiviikolla sitten molemmat töppöset kerralla otetaan.

Kokeile Mikko tehdä jalka kerrallaan tuota ojennusta, alko itteenikin ahistaa kun reiden ojennukset alkoi menenmään +30 toistoa vaikka oli kaikenmaailman vastuskuminauhat viritelty väliin. Nyt kun jalka kerralla puristelee niin alkaa meno hyytymään siinä 15 toiston paikkeilla, voluumiviikolla sitten molemmat töppöset kerralla otetaan.

Olen välillä tehnytkin. Mulla toinen polvi vähän oireilee ala-asennossa tuossa yhden jalan versiossa, niin siksi en ole sitä tykännyt useasti tehdä. Ja on vaan ihan hyvä, vaikka toistot meneekin välillä tuossa liikkeessä reippaasti yli, olipa kuinka HD-treeni tahansa.

Olen välillä tehnytkin. Mulla toinen polvi vähän oireilee ala-asennossa tuossa yhden jalan versiossa, niin siksi en ole sitä tykännyt useasti tehdä. Ja on vaan ihan hyvä, vaikka toistot meneekin välillä tuossa liikkeessä reippaasti yli, olipa kuinka HD-treeni tahansa.

No juu eihän tuo voimailuliike olekkaan :)

^ välitön palaute on parasta :D Mike katsoo ammattilaisen lasien läpu ;)

^ välitön palaute on parasta :D Mike katsoo ammattilaisen lasien läpu ;)

No ei pelkästään ammattilaisen näkökulmasta. Ymmärtää toki, jos 60v äippä kuvaa videon vertikaalisesti. Tympee ois kokopitkä reenivideo kahtoo VÄÄRIN kuvattuna ;)
Tää oli lyhyt ja hauska, ni ei maailmaa toki kaatanu.

Koitas Mikko tuon sun puuropaskan sijaan tällasta puuroreseptiä, ja miksei muutkin:

Kaurahiutaleita oman tarpeen mukaan
Pähkinäsekoitusta noin kourallinen
Sokeroimatonta maapähkinävoita puoli rkl
1-1,5 dl heraproteiinia (suklaa)
suolaa

Kiehauta vesi ja kaada puuron sekaan, anna hautua hetki. Sitten pähkinät, maapähkinävoit, heraproteiinit ja suolat messiin, sekoitetaan hyvin.

Namnam tätä on menny lähes vuoden ajan joka aamu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom