BB Mikko Ovaskainen

Mikko mulla on tämä muscle challenge 3000kcal ruokavalio meneillää, mulle jää kuitenki vähä nälkä ton jälkee onko se ok että lisään riisin määrää? 3600kcal on mielestäni liikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ :D ei se oo siitä kiini jääkö nälkä vai ei, kunha on maltillisesti plussalla, niin ei turhaa kerää sitä läskiä.

ymmärrän,että kaikki haluaa olla kuten mikko,uskon,että osa tosissaan luuleekin olevansa,kun huutelevat mikkona vastauksiakin täällä,mutta odotellaan mikon vastausta AestheticEran kysymykseen,jooko jonnet?

Mikko mulla on tämä muscle challenge 3000kcal ruokavalio meneillää, mulle jää kuitenki vähä nälkä ton jälkee onko se ok että lisään riisin määrää? 3600kcal on mielestäni liikaa.

Jos 3000 on liian vähän ja 3600 liikaa, niin voit lisätä tohon kolmeen tonniin hiilareita tai kokeilla 3600 vähentää niitä. Hiilareista se säätö kuitenkin kannattaa tehdä.

Tää kaveri ei kyllä ota itseään liian tosissaan, ainakaan juttujen ja videoiden perusteella. Moni "huomaatteks ku mä reenaan" -tyyppi vois ottaa mallia ;)

Susiraja tulee etelään.

Ei tarvitse sittenkään muuttaa susirajalle :D Pakko varmaan tulla paikan päälle.
Jos uskaltaa...
ps. meniköhän kyseinen sali konkkaa, että saivat teirät tänne asti:thumbs:

120ryo5.jpg

Jos mainostus kielletty poistakaa.

Oliko Mikko järkkärinä jossain festareilla, Poliisit tv-sarjassa oli pätkä, jossa hirveällä körmyllä oli samanlainen ääni :) ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom