Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 unlimited - no limitsMistä perkeleestä tuo 2013 vaparimusa oikeen on. On niin tutun kuulonen.
Oon mie vähän sitä jo alotellu.Onkos Ovaskainen ahkeraan harjoitellut vaparia ? Itsellä ainakin kovat odotukset sen suhteen. Sinulla kun tuota esiintymistaitoa löytyy ja muutenkin hauska tyyppi olet.
Pistä tänäkin vuonna kunnon show pystyyn ja anna palaa täysillä !
Vaparit on olleet minulle aika helppoja aina tehdä, tiijjä sit miks. Olisko vähän rytmitajua, kuitenniin oon entisessä elämässä varmaan ollu joku oikkein viimmesen piälle Jätkä joka suvitansseissa on ollu parkettien partaveitsi. Siitäkö lie rytmitajjuu jiäny?Hyvä on vapari ollu jo noviiseissa, mikä on kyllä erittäin harvinaista.
Mukava kyllä kattoo tällaisia vapareita jotka on harjoiteltu ja näyttävät luonnollisilta.
Olipa mahtava video Miken kans jumaleisson!Thanks man!Zemiä kisoihin!
Kiitos tsempeistä!Oli tosiaan mahtava video Miken kanssa. Rentoa jutustelua ja kovaa treeniä, niin mikäs siinä katsellessa ja kuunnellessa. Vielä aikomus katsoa treenivideo Joonaksen kanssa. Tsemppiä tuleviin koitoksiin!
No helevetti! Jokaisella kappaleella on joku välähdys muistoja mitä tuossa listalla on Pittääpä laittookin soemmaan.Hyvä on tuo Finnhits. Ei oo perkele nykyajan hömppää.
Ei vielä, lauantai-iltana. Kuivatukseen, kuivatukseen... ;)Nyt voi ottaa vähä Vodkaa?
Ei vielä, lauantai-iltana. Kuivatukseen, kuivatukseen... ;)
Hyvä on tuo Finnhits. Ei oo perkele nykyajan hömppää.
joko siellä alkaa suomalaiset olemaan lauteille.
Eli oltaisko nyt kohdassa 22.Äske kävi jotain mikrosortsi ukkoja laval ja nyt o taas otti laval? Mitä nyt taas