SUPERCARB 1kg -40%

BB Mikko Ovaskainen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Todella hyvä video. ISO peukku:puntti:. :offtopic: Mr. O:lle tiedoksi, että et ole ainoa jolla ongelmia ymmärtää naisten intohimoja tyynyihin. Täällä päin myös sänkyy ei uskalla/saa mennä, koska tyynyt. Pyysin naisystävältä jopa selventävää ja opettavaa videomatskua, jotta osaisin itse asetella sentilleen oikein.

Todella hyvä video. ISO peukku:puntti:. :offtopic: Mr. O:lle tiedoksi, että et ole ainoa jolla ongelmia ymmärtää naisten intohimoja tyynyihin. Täällä päin myös sänkyy ei uskalla/saa mennä, koska tyynyt. Pyysin naisystävältä jopa selventävää ja opettavaa videomatskua, jotta osaisin itse asetella sentilleen oikein.
Hahahah, ne on melkosia rakennelmia! Mutta, ei voi kieltää, hyvännäköiseksihän se ne sohvat/sängyt tekee. Kiitos!

Vaikutat äijältä jolla on itsevarmuutta, mutta tuleeko koskaan kisojen alla fiilistä että ei perkele tää paketti riitä mihkään? Toisaalta jos dieetit sulle hyvää aikaa niin tuskin oot ihan rikki edes :D

Video oli monipuolinen, kiinnostava ja hyvin tehty. Kiitos!

Kiitos :)
Oli kyllä paras video Mikosta koskaan. Videosta näki, että aikaa ja vaivaa oltiin nähty. Editointi ja tunnelma videossa mahtava. 5 / 5 !

PS. Kohta se Mikon oma sohva on myös vallattu tyynyillä.. ;)

Ei saatana, siitä pitää jo taistella! I will never surrender! :D

Ja kiitoksia kehuista, nythän työ ootta yltynä kehummaan. Ottoo teijän pitäis kehhuu, minä vaan olin oma kommee ihteni. Se tuo Ottoman on se tekniikkaihme ja ohjaajaguru. Räpyläkauppiaaks aika hyvin :D

Aivan laittoman hyvä video taas! Herra Ovaskainen olette Suomen mielenkiintoisin potari! Kiitän ja kumarran videomateriaalista, ei ole ollut yhtään huonoa videoa.
Tuo on jo kovasti sanottu, jos ei muka yhtään huonoa oo tullu :D Pitää tehdä enemmän vaan ja panostaa enemmänkin laatuun. Ja jos välillä aina ihan asiaakin puhuisi, eikä aina paskkoo lätisis. Nimittäin kyllä tässä 18 treenivuoden aikana on jos jonkinlaista kokemusta tullut treenistä ja ravinnostakin.

Se on vaan hyvä että pilke silmäkulmassa jutustelet, kyllä porukka osaa poimia ne jutut joita oikeasti tarkoitat ja on vaan mahtavaa kun lätiset paskkoo etkä hirveällä irvistyksellä analysoi makroja kameralle. Tafferin video oli tähän mennessä paras kotimainen bodarista tehty video, ehdottomasti vaan lisää.

Kaikki materiaali Mikosta on kyllä tosiaan priimaa Mies on rento ja huumoria löytyy. Odotan Mikon ja Miken yhteistä treeniä ja toivottavasti jonkulainen videonpätkäkin saataisiin, vaikkei Mike enää kuvaamisesta innostukaan. Mikkohan voi määrätä jonku kuvaamaan jos ei muuten onnistu ;)

No kieltämättä aika huonossa kohdassa otti Joonas kuvan

Mutta hänen pointti vissiin oli, että miltä näyttää vaikkei jännitä edes. Mut ei tuo kyllä silmää hivele

No nyt kun on sopivasti taas mahapuheet tapetilla, niin mitäs vatsaliikkeitä Mikko tykkää tehdä vai teetkö mitään?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hyvältä näyttää!

Video oli musta kivasti kuvattu ja hyvän katsauksen toi sun arjesta. Ei nyt ehkä itsestä tuntunut niin älyttömän ihmeelliseltä. Tykkäsin silti.

Olisi kiva, jos tekisit itse aktiivisesti videoita. Treenivideot, eri teemoista kertovat videot ja q&a ovat toiveena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom