SUPERCARB 1kg -40%

BB Mikko Ovaskainen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Paras dokumentti Herra Ovaskaisesta koskaan ? Tafferin Otto pistää parastaan !

Mitä kuuluu Mestarin päivään ? Kehonrakentajan arkea, koti, ruokailu, treenit, treenikaverit, lihashuolto, ruokaostokset ja nähdäänpä meikäläinen vielä vaatekaupassakin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=Tmw8hGv7_hE

Vittu kohta nää meikäläisen atk vehkeet lentää ikkunasta ulos. Kokoajan taas katkee ja tulee" Tapauhui virhe ja blää blää blää"

Samaa teki Peterinkin videossa.

Muilla samoja ongelmia?

Vittu kohta nää meikäläisen atk vehkeet lentää ikkunasta ulos. Kokoajan taas katkee ja tulee" Tapauhui virhe ja blää blää blää"

Muilla samoja ongelmia?

Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia Youtuben kanssa koko päivänä. Hetki sitten Peterin video tuli päätökseen, ja moitteettomasti toimi. Onkohan kaikki päivitykset ajantasalla ?

Hyvä video oli. Helppoa mennä naisen kanssa vaateostoksille kun ei tarvitse itse päättää mitään, tosin kun yksin menisi niin saattaisi mennä vähemmän aikaa. :D

Muilla samoja ongelmia?

Joo itellä sama homma ollut kans molemmissa videoissa, on se perkele kumma homma!

Hyvä video oli. Helppoa mennä naisen kanssa vaateostoksille kun ei tarvitse itse päättää mitään, tosin kun yksin menisi niin saattaisi mennä vähemmän aikaa. :D

Hyvä video. Loistavasti kuvattu ja editoitu

Kiitoksia :)

Ja itseasiassa, minun vaatekaupassa käynnit on suunniteltu vaimon osalta niin hyvin, että yksin en voisi suoriutua nopeammin. Vaimo on huomannut, että hyvin suunniteltu on käytännössä tehty meikäläisen osalta :D

Kuka saatana siellä jaksaa monet housut testata? Ja etenkään jos ei ole hajuakaan mitä on hakemassa. Nyt meillä suunnitellaan ne etukäteen ja paikanpäällä vaan testaus ja kassalle :D Ei kattokaas pala hermo ku mikään ei sovi ja hiki tulee ja kaikkee :D :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mistä/minkä merkitset farkut löytyi noihin koipiin :)
Jack & Jonesista, en muista merkkiä. Pitää kysyä vaimolta :D Ei ne farkkukangasta varsinaisesti ole, mutta vastaavasti.

Mikko voittaa sm:t perkele!!!! Ei mulla muuta.
Niinhän minä oon tehny ennenkin. Ja niinku videolla sanoin "Miksi sitä toimivaa kaavaa muuttais?" ;) :D

Mistä/minkä merkitset farkut löytyi noihin koipiin :)
Jack & Jonesista, en muista merkkiä. Pitää kysyä vaimolta :D Ei ne farkkukangasta varsinaisesti ole, mutta vastaavasti.
Ja merkkikin on Jack&Jones, heidän omaa mallistoa.

Mistä mahtaa olla tuo valkoinen t-paita, mikä sulla on videossa päällä? No homo, tietenkin.
G-Star, JC:stä. No homo, either :D

Huippu tuo video. Lisää! :ruoska:

Omasta mielestä kovimpia videoita tän vuoden puolella.

Thänks!

Kiitos teille ja eikun vaan klikkejä videoon, eli jakoon vaan! Siinä on meille Oton kanssa suurin kiitos. Ja kommentit toki!

Helvetti pakko tulla kehumaan videota, ettei jäis ainakaan positiivisesta palauttesta puutetta.

Äkkiseltään omasta mielestäni Suomen bodyscenen yks parhaimpia videoita :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom