BB Mikko Ovaskainen

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mä huomasin kans, että oli hävinnyt viesti. Ei siinä muuta ollu ku, ettei kirjoittaja tykänny sapuskajutuista, häntä kiinnostaa vain treenivideot. Ettei siinä sen kummempaa, makunsa kullakin.

Mä huomasin kans, että oli hävinnyt viesti. Ei siinä muuta ollu ku, ettei kirjoittaja tykänny sapuskajutuista, häntä kiinnostaa vain treenivideot. Ettei siinä sen kummempaa, makunsa kullakin.
Antteeks.

On tainnut kossu viedä O:lta tajun, kun part 3:sta ei vielä näy :p
Helevetti, jätin yöksi converttaamaan, mutta ei ollut aamullakaan valmis. Jostain syystä siinä videolla oli 5h tyhjää lopussa, jota en saanut pois. No, hyvä kuitenkin, sillä olihan siitä unohtunut puolet päivästä laittamatta :D

Nyt on siis converttaamassa puolen tunnin viimeinen pätkä. Laitan sen latautuu tubeen kun saan sen valmiiksi ja sit hyppään autoon ja kohti Lahtea ja Expoja!

Kasatkaa joku sitten ne kaikki 3 osaa yhteen ja jakakaa vaikka täällä :)

Niin mulle kyl kelpas sapuskavideotkii, mukavahan se on kun on kaikenlaista materiaalia :) eihän sitä tiiä vaikka tuota puuromössöä uskaltautyis joku kokeilemaanki :D

En kyllä minäkään safkavideoo kaipaa. Syy on nimittäin se kun tykkään kattella bodyvideoita safkatessani ja sitten kun silmille lävähtää ydinpommipuuro niin voi olla että tuleekin miinuskaloripäivä :D Ei siinä siis mitään jos olisin cuttaamassa xD

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulle kelpaisi taas ne safkavideotkin, koska monesti niistä voi poimia vinkkejä ja reseptejä omaan kokkaamiseen. Tosin ydinpommipuuron kohdalla mun reaktioni oli lähinnä tätä luokkaa :D

gif-wtf-4.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom