BB Mikko Ovaskainen

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Motivaatioo ja nälkää tollanen reissu varmasti kasvattaa. Toivon mukaan saadaan nähdä miestä jatkossakin kansainvälisissä kisoissa. Voisitte Mikan kanssa tuottaa joskus yhteistä materiaalia, kun nyt niin lähellä toisianne vaikutatte. ;) Sitä en osaa sanoo miten se toimii, kun molemmat heittää päällekkäin omia levottomia juttujaan. :oujee:

Tosi lähellä :D

Minä Joensuussa ja Mika Helsingissä. Vai meinaatko että tältä reissulta?

Eikö kannattaisi rinta sivulta ja ojentajaposeerauksissa koukistaa jalkoja ja kiertää vartaloa vähän enemmän? Teet nuo poset tosi pystyssä etkä juurikaan kierrä vartaloa niin näytät niissä mielestäni aika ohuelta.

89e2c05e3f496afdb42883b2d7280059.jpg

Eikö kannattaisi rinta sivulta ja ojentajaposeerauksissa koukistaa jalkoja ja kiertää vartaloa vähän enemmän? Teet nuo poset tosi pystyssä etkä juurikaan kierrä vartaloa niin näytät niissä mielestäni aika ohuelta.

Vähän pitää koukistaa enemmän mitä kuvassa. Ei paljoa, koska sitten häviää vähäinenkin takareisi. Vartalonkierto ei toimi ollenkaan, ei vaan sovi.

Harjoittelua ja hiomista silti lisää.

On kuin jättiläinen leveydessä ja pituudessa. Vähän friikki rakenne kun pitkä keskivartalo ja latsit lähtee ylhäältä ja rintalihakset pienet suhteessa. Alustasarjaa ja mankelointia vähä niin hyvä tulee :)

On kuin jättiläinen leveydessä ja pituudessa. Vähän friikki rakenne kun pitkä keskivartalo ja latsit lähtee ylhäältä ja rintalihakset pienet suhteessa. Alustasarjaa ja mankelointia vähä niin hyvä tulee :)
Tämä rakenne kestää lihasmassaa hyvin. Mukava miettii miltä se näyttää ku lätkäisee tuas vähän lissee lihaspaennoo!

#ontämäsaatanatyömaa
#mronation
#welcometomyworld

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
mitä ihmetta tuossa on tapahtunut jos kerran kyseessä ei ole kramppi!? enipadi?

Latsin krampissa ei hirveemmin naureskella. Ite tappelen latsien kramppien kanssa aina kovien tuplien iltatreenissä. Siinä ei paljoo käsiä alhaalla pidetä. Ja viime kesänä sain todella hirveen krampin koko selkään, makasin tunnin lattialla ja yritin venyttää kun mulle kannettiin suolavettä. Siinä kramppas myös pitkät selkälihakset ja se oli aika hirveetä.

Latsin krampissa ei hirveemmin naureskella. Ite tappelen latsien kramppien kanssa aina kovien tuplien iltatreenissä. Siinä ei paljoo käsiä alhaalla pidetä. Ja viime kesänä sain todella hirveen krampin koko selkään, makasin tunnin lattialla ja yritin venyttää kun mulle kannettiin suolavettä. Siinä kramppas myös pitkät selkälihakset ja se oli aika hirveetä.

Mulla vieläkin sunnuntaiaamuna alkanut kramppi päällä vasemmalla puolen alaselkää/latsia/kylkeä. Ei ole kovin kivaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom