BB Mikko Ovaskainen

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Hyvä show-up, Mikko, käväisit ottamassa turpaan kuin mies! Sulla oli jo melkoinen harrikka moottoritiellä, mutta sillä ei pärjännyt näissä karkeloissa. Mä uskon, että me bodyfanit, positiivisen puolen nettibodysuunsoittajat ja nettibodauspenkkiurheilijat tulemme kannustamaan äijää matkalla kohtia sitä Bugatti Veyronia, mitä tavoittelet sinne maiden ja mantujen valtateille!

Mitä mieltä hra. mr. Nyyssölästä, ja hänen voitostaan?

Ihan huikeeta on ollut seurata, kun kaksi suosikkibodaria (Mikko ja Mika) kilpailee Arskoissa! Ja upea kunto Mikko, ei voi kuin ihailla ja mirrata. Taso oli todellakin vain odotetun jäätävä.

Olisiko Mikko mahdollista, että joskus tulevaisuudessa kuvaisitte Mikan kanssa yhteistreenipätkän? Voisi olla nimittäin aika eeppistä menoa, jos toteutuisi tälläinen "pieni" toive.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
On nuo Mikon etuposet vaan aivan helvetin kovannäkösiä!

Kiitos. Ne on ne mun vahvuudet, paksuutta vaativat poset on heikkous, lihasmassalla ja toki poseerauksilla ne saadaan parannettua.

Ei Mikko muuta kuin nollata polla ja kohti uusia seikkailuja, seuvaavana olisikin sitten SM kisat, jos ja kun voitto tulee, niin sitten PM kisoihin.

SM seuraavana ja PM myös, 6 pääsee sarjastaan sinne.

Kotikisat ni sine pääsee usemmpi samaan sarjaan edustamaan. Ei pelkästään se voittaja. Jos nyt puhun ihan hirveetä paskaa niin korjatkaa joku, mutta näin mä muistelin asian olevan.

6 parasta sarjastaan joo pääsee.

Hyvä show-up, Mikko, käväisit ottamassa turpaan kuin mies! Sulla oli jo melkoinen harrikka moottoritiellä, mutta sillä ei pärjännyt näissä karkeloissa. Mä uskon, että me bodyfanit, positiivisen puolen nettibodysuunsoittajat ja nettibodauspenkkiurheilijat tulemme kannustamaan äijää matkalla kohtia sitä Bugatti Veyronia, mitä tavoittelet sinne maiden ja mantujen valtateille!

Mitä mieltä hra. mr. Nyyssölästä, ja hänen voitostaan?
Mukava kuulla :) onneksi on vielä paljon asioita joita voi korjata toimivammaksi niin kehitystä on niiltä saroilta tulossa.

Nyyssölä voitti koska oli paras. Mika on ainut suomalainen joka pärjää tuolla, koska on paras Suomessa. Vielä 2012 Mika ei ollut näin kova, paineisuus vielä puuttui. Nyt kaikki on kohdallaan, kireys, paksuus, paineus. Maailman huippuja jo nyt, mutta miettikää kun Mika saa jotain todella friikkiä, esim. Käsiin tai takareisiin / jalkoihin. Nyt on jo kova selkä, mutta raajojen friikkeydellä pantaisiin pro-karkeloissakin kovasti kampoihin.

Ihmisenä Mika on aivan mahtava persoona. Tutustuin paremmin tällä reissulla häneen ja vaimoonsa ja meillä on ollut todella hauskaa. Ollaan autettu toisiamme kisoissa jne. Iso peukku.
Ihan huikeeta on ollut seurata, kun kaksi suosikkibodaria (Mikko ja Mika) kilpailee Arskoissa! Ja upea kunto Mikko, ei voi kuin ihailla ja mirrata. Taso oli todellakin vain odotetun jäätävä.

Olisiko Mikko mahdollista, että joskus tulevaisuudessa kuvaisitte Mikan kanssa yhteistreenipätkän? Voisi olla nimittäin aika eeppistä menoa, jos toteutuisi tälläinen "pieni" toive.
On todellakin mahdollista. Meidän treeniajatuksissa on paljon samaa ja juttua riittää :D

Mikko yllätti kyllä kunnollaan ja paketillaan todellakin positiivisesti, valoisa tulevaisuus edessä sulla! Tsempit tuleviin kisoihin!

Kiitti :)

Huomenna Suomeen ja Gurun kautta uusiin seikkailuihin!

Mulle tuli kunnosta hieman mieleen Wolf, vaaleineen hiuksineen päivineen. Upean näköistä, vielä kun tosiaan saa pikkasen lisää paksuutta, niin voidaan kohta siirtyä autobahnille :D

Mikäs Mikko tuon paljon puhuttaneen latsikeissin taustalla nyt oli? Kramppi?
Minähän kirjoitin tuonne, että itse en huomannut, enkä tuntenut mitään, eikä tutut katsomossa huomanneet mitään. En tiedä oliko siellä sit jotain. En kai minä tuollaisesta asiasta kusettaisi.

No vaikka olisikin ollut jotain niin eipä se varmasti olisi muuttanut mitään minnekään. Ei se selän aukeaminen mulle massaa takareisiin tuo :D

Linkatkaa noita kuvia tänne jos löydätte. En itse nyt oikein jouda etsii mut mielelläni näkisin.

PS. Tässä olen vissiin sarjan voittajan (kuvassa minusta vas.) Ja toiseksi tulleen välissä vertailussa.

IMG_20150926_144920.jpg

Minähän kirjoitin tuonne, että itse en huomannut, enkä tuntenut mitään, eikä tutut katsomossa huomanneet mitään. En tiedä oliko siellä sit jotain. En kai minä tuollaisesta asiasta kusettaisi.

Jees, en hoksannut että olit kirjoittanut asiasta aikasemminkin. Eli mitään kusetusta en epäillytkään :)

Viimeksi muokattu:
Motivaatioo ja nälkää tollanen reissu varmasti kasvattaa. Toivon mukaan saadaan nähdä miestä jatkossakin kansainvälisissä kisoissa. Voisitte Mikan kanssa tuottaa joskus yhteistä materiaalia, kun nyt niin lähellä toisianne vaikutatte. ;) Sitä en osaa sanoo miten se toimii, kun molemmat heittää päällekkäin omia levottomia juttujaan. :oujee:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom