Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotikisat ni sine pääsee usemmpi samaan sarjaan edustamaan. Ei pelkästään se voittaja. Jos nyt puhun ihan hirveetä paskaa niin korjatkaa joku, mutta näin mä muistelin asian olevan.Mut eikös kille ja mikko ole samassa sarjassa?
Kotikisat ni sine pääsee usemmpi samaan sarjaan edustamaan. Ei pelkästään se voittaja. Jos nyt puhun ihan hirveetä paskaa niin korjatkaa joku, mutta näin mä muistelin asian olevan.
On nuo Mikon etuposet vaan aivan helvetin kovannäkösiä!
Ei Mikko muuta kuin nollata polla ja kohti uusia seikkailuja, seuvaavana olisikin sitten SM kisat, jos ja kun voitto tulee, niin sitten PM kisoihin.
Kotikisat ni sine pääsee usemmpi samaan sarjaan edustamaan. Ei pelkästään se voittaja. Jos nyt puhun ihan hirveetä paskaa niin korjatkaa joku, mutta näin mä muistelin asian olevan.
Mukava kuulla onneksi on vielä paljon asioita joita voi korjata toimivammaksi niin kehitystä on niiltä saroilta tulossa.Hyvä show-up, Mikko, käväisit ottamassa turpaan kuin mies! Sulla oli jo melkoinen harrikka moottoritiellä, mutta sillä ei pärjännyt näissä karkeloissa. Mä uskon, että me bodyfanit, positiivisen puolen nettibodysuunsoittajat ja nettibodauspenkkiurheilijat tulemme kannustamaan äijää matkalla kohtia sitä Bugatti Veyronia, mitä tavoittelet sinne maiden ja mantujen valtateille!
Mitä mieltä hra. mr. Nyyssölästä, ja hänen voitostaan?
On todellakin mahdollista. Meidän treeniajatuksissa on paljon samaa ja juttua riittää :DIhan huikeeta on ollut seurata, kun kaksi suosikkibodaria (Mikko ja Mika) kilpailee Arskoissa! Ja upea kunto Mikko, ei voi kuin ihailla ja mirrata. Taso oli todellakin vain odotetun jäätävä.
Olisiko Mikko mahdollista, että joskus tulevaisuudessa kuvaisitte Mikan kanssa yhteistreenipätkän? Voisi olla nimittäin aika eeppistä menoa, jos toteutuisi tälläinen "pieni" toive.
Mikko yllätti kyllä kunnollaan ja paketillaan todellakin positiivisesti, valoisa tulevaisuus edessä sulla! Tsempit tuleviin kisoihin!
Minähän kirjoitin tuonne, että itse en huomannut, enkä tuntenut mitään, eikä tutut katsomossa huomanneet mitään. En tiedä oliko siellä sit jotain. En kai minä tuollaisesta asiasta kusettaisi.Mikäs Mikko tuon paljon puhuttaneen latsikeissin taustalla nyt oli? Kramppi?
Minähän kirjoitin tuonne, että itse en huomannut, enkä tuntenut mitään, eikä tutut katsomossa huomanneet mitään. En tiedä oliko siellä sit jotain. En kai minä tuollaisesta asiasta kusettaisi.