BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy tunnustaa että ensimmäistä kertaa näin tuon sinun allekirjoituksen kun se on keskitetty, minä olen etsinyt sitä vasemmasta reunasta :D

Kirjoittelin minäkin blogia täältä reissusta. Vähän video- ja kuvapäivitystä.

IMG_20150924_181828.jpg

Mä en voi sille mitään mutta pelkkä mikon pärstä alkaa naurattamaan! Enkä siis meinaa pahalla!!

Tiedän vain heti kun video starttaa ja mikko kehissä niin kohta saa nauraa :D

Miten Mikko onnistuit noin surkeahkon hotellin löytämään ? Pekan majapaikka on suorastaan luksusta tuohon verrattuna.
Antteeks.

Netistä sen tosiaan katsoin, toki viime tingassa, sitten vielä piti saada keittiö, lähelle muita kisaajia ja lähelle kisapaikkaa. Kuvat ehkä vähän myös hämäsi.

Pekka onkii raha miähii! :D
Pekalla helvetisti halvempi vielä se :D

Mä en voi sille mitään mutta pelkkä mikon pärstä alkaa naurattamaan! Enkä siis meinaa pahalla!!

Tiedän vain heti kun video starttaa ja mikko kehissä niin kohta saa nauraa :D

Toivottavasti tuo on vaan hyvä asia :D
Tuo on kieltämättä varsin hilpeä tuo Mikon puhetyyli, tuli itsekin naureskeltua tuota videota katsellessa. Että semmonen luukku. :D
Viimmesen piälle. Romanttista ku vaimo tulee huomenna, aijai. Siinä vienossa ilmastointilaitteen hurinassa hän pääsee siivoamaan ku oon sotkenut koko kämpän.

Eihän se minua häiritsisi, mutta toinen ei oikein aina diggaile tuosta mun tavaroiden sijoittelusta kun elän poikamieselämää :D

Se ilmastointilaite aiheutti täälläkin spontaanin repeämisen :D En varmaan ikinä unohda kun herra oli samaa aikaa salilla ja jalkaprässiä tehdessään lauloi ratiritirallaata :D

Se ilmastointilaite aiheutti täälläkin spontaanin repeämisen :D En varmaan ikinä unohda kun herra oli samaa aikaa salilla ja jalkaprässiä tehdessään lauloi ratiritirallaata :D
Sehän löytyy tubestakin se pätkä :D

Mut joo. Katsokaa nyt saatana mitä mursuja täällä kisaa.... tää on superraskaassa. Parasta se, että tää herra on 1990 syntynyt... Joko nyt ymmärrätte jos sanoo vertauksena että on kuin mopolla moottoritiellä? :D
received_10153688917383293.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom