Mikestä tulossa sarjakuva!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
iivili sanoi:
Ovat kyllä tod. hyvän näköisiä ja myös tunnelman puolesta sopivia noi Conannäytteet, mitä Bisley pistit. Eihän noita uskalla ostaa, kun jäisi koukkuun ja pitäisi tärvätä pirusti rahaa niihin sitten. :D

Ei niin... mut mitä jos sittenkin? Katopas vielä uudestaan noi kuvat läpi ja anna mielikuvituksesi lentää. Näet varmasti pari Conanaiheista unta ensi yönä ja huomenna eikun tekemään tilaus kukunoriin! Ovat kuin karkkia, maailman kiiltävimmällä paperilla!;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asiassa vanhana Conan- fanina en pidä noista ollenkaan. Aivan liian tyyliteltyjä minun makuuni. Nevertheless, pakkohan se on käydä katsomassa Kukunorissa...

Big Evil sanoi:
Itse asiassa vanhana Conan- fanina en pidä noista ollenkaan. Aivan liian tyyliteltyjä minun makuuni. Nevertheless, pakkohan se on käydä katsomassa Kukunorissa...

ihan nättejä freimejä..mut-mut, ne mustavalkoiset, vanhan Conanit on kyllä parhaita. Ja ne läpät...huheijaa :)

prinsessa Conanin käsivarsilla: "..käytä minua kuin juottolan huoraa.."

:whip:

no tullu kaikki Conan novellit luettua, ensin suomeksi ja sitten enklaninniksi. Ne jutut on kylla aika kovia. Mua vaan vituttaa yksi asia noissa Conaneissa:
"Conan, 100 kiloinen jattilainen Cimmeriasta"
Siis mita ?? ei 100kg oo mikaan jattilainen !!
Tasta voi kylla paatella etta kirjailija Robert e. Howard tais ite olla kynis.

Joo mut jos ennen isokörmy oli 160cm(painoa en lähde arvailemaan) pitkä niin ehkä se 100kg kaveri oli jo jonkin kokoinen kääpiöiden näkökulmasta :D

Edit: Ja onhan 100kg tiukkaa lihaa aika paljon, vai?

esa67 sanoi:
Howard ei muuten ollu mikään kynis vaan reenaili ahkerasti.;)
Nuo uudet Conanit vaati vähän totuttelua aluksi, hienoa jälkeä kuitenkin ja tommonen uudistuminen ei ole ollenkaan pahasta. Mustavalkoiset on edelleen parhaita.

Ja minä kyllä haluaisin nähdä miten joku yli 100 kg äijä kävelee jonkun helvetin aavikon poikki syöden ties mitä risuja. Yleensä mitä oon nähnyt niin reippaasti yli 100 kg äijät ei kävele rappuja pitkin kuudenteen kerrokseen ilman lievää sydänkohtausta. :D Nojoo. Elekee provosoitukee. Läppänä heitin.

Mitä muistelen niistä romaaneista niin kokojanhan se conani sai kävellä jokapaikkaan kun akat ja pahat ählämit huijas siltä hevosen alta. Eikä se paljon syönykkään niissä mitä muistelen. Melkoset geenit tällä meidän "ryssällä".

esa67 sanoi:
no tullu kaikki Conan novellit luettua, ensin suomeksi ja sitten enklaninniksi. Ne jutut on kylla aika kovia. Mua vaan vituttaa yksi asia noissa Conaneissa:
"Conan, 100 kiloinen jattilainen Cimmeriasta"
Siis mita ?? ei 100kg oo mikaan jattilainen !!

Paitsi, että Howard varmaan oletti ihmisten olevan pienempiä silloin kuin nykyään mm. huonosta ravitsemuksesta johtuen.
Sitä paitsi 190 cm ja 100 kg kisakireänä on kuitenkin aika kovan näköinen, varsinkin kun kyseessä olivat melkoisen toiminnalliset lihakset. Eihän niissä sarjakuvissa sillä ollut kuninkaanakaan vittu kun joku 5 % rasvat...

Cary Nordin taide on mielipiteitä herättävää. Toisten mielestä se on liian luonnosmaista, toiset taas pitävät sitä liian taiteellisena.

Mielestäni Nordin taide sopii juuri passelisti uudelleen herätettyyn Conan-sarjikseen. Sillä scetchmäisyydellä on haettu tieten tahtoen tunnelmaa ja yritetään välittää lukijalle se keskiaikainen karuus, joka vallitsi siellä REH:in fantasiamaailmassa! Toimii upeasti ja ne värit.... huh!:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom