Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo ite kirjaa lukenu mutta sellasen kuvan oon ite muodostanu et raha, kokaiini, naiset, Don King ja älytön määrä julkisuutta ja tietenkin Cus D'Amaton kuolema johti uran hiipumiseen. Liikaa tapahtui liian nopeasti nuorelle Tysonille
Uskoisin että Prime Tyson voittaisi helposti Klitskot mutta Floyd Mayweather, Junioria edes prime Tyson ei voittaisi.
Uskoisin että Prime Tyson voittaisi helposti Klitskot mutta Floyd Mayweather, Junioria edes prime Tyson ei voittaisi.
Miten voit edes verrata nyrkkeilijöitä joilla on 40kg paino eroa?
No onhan Rondakin lyöty jonnekkin p4p mma listoille, vaikkei pärjää edes oman kokoisille ukoille. Kyllähän niitä voi kuka vaan verrata ihan miten vaan haluaa.
Paha ottaa kantaa voittaisiko prime Tyson Klitschkot, mutta ainakaan kenenkään ottelutyyli ei ole koskaan säväyttänyt enempää kuin Miken. Se on niin teknistä ja kaunista katseltavaa, ja kun lisää tyrmäysvoiman niin eipä jää viihdyttävyyttä puuttumaan. Miken ura jää kyllä monien varjoon sen lyhykäisyyden takia, mutta on silti minulle se maailman paras boxaaja. Prime Mike on paras koskaan otellut nyrkkeilijä, imo :D Varmaan myös yksi lahjakkaimmista kautta aikojen, ainakin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Harmi, että henkinen puoli oli heikoin lenkki. Eräänlainen legenda silti, vaikka recordi ei Alin yms. sankareiden rinnalle riitäkään. Jokatapauksessa nuorin nyrkkeilyn maailmanmestari. Tyson elämäkerta nyt menossa, kuulema turhan paljon keskitytty sekoilujen kuvaamiseen, mutta luetaan nyt ensin.
Itse olen jossain määrin samaa mieltä. Mielestäni Mikestä olisi voinut tulla kaikkien aikojen paras, mutta ei ollut ihan henkisesti kunnossa nuorena ja päihteet sekä huumeet sekoitti pakkaa entisestään.