Mike Tyson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa?

• Total voters
    21
  • Poll closed .
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Montako kirjaa Tyson on kirjoittanut muuten?

Tane, eiks se johtunu siitä kun joutui vankilaan syyttömänä, maine meni ja ura, ja koko elämä suoraan sanottuna. :/ Itsekin vaikkakin todella "uneducated" asiaan liittyen, niin uskon ettei Mike sitä rahantoivoistapikkuhuoraa raiskannu. Siitähän on jo 15v jälkeen uutisoitu ja tehty syvästi pohdittuja artikkeleita, kuinka uskotaan, ettei Mike ollut syyllinen.

En oo ite kirjaa lukenu mutta sellasen kuvan oon ite muodostanu et raha, kokaiini, naiset, Don King ja älytön määrä julkisuutta ja tietenkin Cus D'Amaton kuolema johti uran hiipumiseen. Liikaa tapahtui liian nopeasti nuorelle Tysonille

En oo ite kirjaa lukenu mutta sellasen kuvan oon ite muodostanu et raha, kokaiini, naiset, Don King ja älytön määrä julkisuutta ja tietenkin Cus D'Amaton kuolema johti uran hiipumiseen. Liikaa tapahtui liian nopeasti nuorelle Tysonille

Itse luin Tysonin Tyly totuus kirjan ja kiteytettynä se meni juurikin näin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskoisin että Prime Tyson voittaisi helposti Klitskot mutta Floyd Mayweather, Junioria edes prime Tyson ei voittaisi.

Zooey-Deschanel-Awkwardly-Watching-The-Situation-On-New-Girl.gif

Miten voit edes verrata nyrkkeilijöitä joilla on 40kg paino eroa?

No onhan Rondakin lyöty jonnekkin p4p mma listoille, vaikkei pärjää edes oman kokoisille ukoille. Kyllähän niitä voi kuka vaan verrata ihan miten vaan haluaa.

No onhan Rondakin lyöty jonnekkin p4p mma listoille, vaikkei pärjää edes oman kokoisille ukoille. Kyllähän niitä voi kuka vaan verrata ihan miten vaan haluaa.

No sen kuin vertailee, herätti vaan kiinnostusta että miten Foorumi näitä oikein vertailee jos maweather kerran voittaisi ottelutilanteessa tysonin. Onhan tuo nyt vähän eriasia kuin p4p listat jotka perustuu ottelijan recordiin.

Paha ottaa kantaa voittaisiko prime Tyson Klitschkot, mutta ainakaan kenenkään ottelutyyli ei ole koskaan säväyttänyt enempää kuin Miken. Se on niin teknistä ja kaunista katseltavaa, ja kun lisää tyrmäysvoiman niin eipä jää viihdyttävyyttä puuttumaan. Miken ura jää kyllä monien varjoon sen lyhykäisyyden takia, mutta on silti minulle se maailman paras boxaaja. Prime Mike on paras koskaan otellut nyrkkeilijä, imo :D Varmaan myös yksi lahjakkaimmista kautta aikojen, ainakin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Harmi, että henkinen puoli oli heikoin lenkki. Eräänlainen legenda silti, vaikka recordi ei Alin yms. sankareiden rinnalle riitäkään. Jokatapauksessa nuorin nyrkkeilyn maailmanmestari. Tyson elämäkerta nyt menossa, kuulema turhan paljon keskitytty sekoilujen kuvaamiseen, mutta luetaan nyt ensin.

Paha ottaa kantaa voittaisiko prime Tyson Klitschkot, mutta ainakaan kenenkään ottelutyyli ei ole koskaan säväyttänyt enempää kuin Miken. Se on niin teknistä ja kaunista katseltavaa, ja kun lisää tyrmäysvoiman niin eipä jää viihdyttävyyttä puuttumaan. Miken ura jää kyllä monien varjoon sen lyhykäisyyden takia, mutta on silti minulle se maailman paras boxaaja. Prime Mike on paras koskaan otellut nyrkkeilijä, imo :D Varmaan myös yksi lahjakkaimmista kautta aikojen, ainakin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Harmi, että henkinen puoli oli heikoin lenkki. Eräänlainen legenda silti, vaikka recordi ei Alin yms. sankareiden rinnalle riitäkään. Jokatapauksessa nuorin nyrkkeilyn maailmanmestari. Tyson elämäkerta nyt menossa, kuulema turhan paljon keskitytty sekoilujen kuvaamiseen, mutta luetaan nyt ensin.

Itse olen jossain määrin samaa mieltä. Mielestäni Mikestä olisi voinut tulla kaikkien aikojen paras, mutta ei ollut ihan henkisesti kunnossa nuorena ja päihteet sekä huumeet sekoitti pakkaa entisestään.

Toi Iron Miken yläkropan liike on vain jotain ihan uskomatonta, samankaltaista liikettä ei näe missään muualla. Tämä liikkuminen yhdistettynä todella raskaisiin, nopeisiin ja tarkkoihinkin lyönteihin on kyllä sellainen kombo että vastaavaa ei nykynykkeilijöistä löydy. Ilman sekoiluja recordi olisi varmaan jäänyt ainutlaatuiseksi. Omasta mielestä silti paras ikinä.

Itse olen jossain määrin samaa mieltä. Mielestäni Mikestä olisi voinut tulla kaikkien aikojen paras, mutta ei ollut ihan henkisesti kunnossa nuorena ja päihteet sekä huumeet sekoitti pakkaa entisestään.

+ kaksisuuntainen mielialahäiriö, jossain dokkarissa mainitsi asiasta, mulla on niitä dokkareita 2 tai 3 vh ässällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom