178cm pitkä Steve Laureus kilpaili vuosi pari sitten kerran läpällä 212-sarjassa, tuskin niitä se pituusraja kiinnostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Mika vasta vähän aikaa sitten sanonut toistamiseen Miken videolla, että kyllä hän katsoo tuon 212 kortin vielä tulevaisuudessa sitten kun sen aika on. Ensin kehittää itsensä tuolla elite pro puolella ja sitten vaihtaa liittoa.On se Mika vaan helvetin kova! Mitä nyt ikinä päättääkään tehdä tulevaisuudessa kisailujen suhteen niin tulee varmasti seurattua. Itse en kuitenkaan mahda sille ajatukselle mitään, että olisi vaan niin hienoa päästä näkemään suomalainen kisaamassa 212 sarjassa olympiassa. Uskon että Mika sinne pääsisi ihan varmasti.
Kaikki ei katso niitä videoita eikä varmaan tulevaa podcastiakaan. Suositus olis katsoa ne, koska niistä saa aina ensikäden tietoa kisajalta itseltään. Niissä pitkälti aika hyvin käydään läpi kisaajan suunntelmia tulevaisuuden osalta kanssa.Eikös Mika vasta vähän aikaa sitten sanonut toistamiseen Miken videolla, että kyllä hän katsoo tuon 212 kortin vielä tulevaisuudessa sitten kun sen aika on. Ensin kehittää itsensä tuolla elite pro puolella ja sitten vaihtaa liittoa.
Juuri näin, sama täällä.Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa videoita tai kuunnella podcasteja. En ymmärrä kenellä muutenkaan on aikaa seurata joka kisaajaa tuollaisella pieteetillä ellei sitä tee työkseen tai työajalla.
Siksi luen kisaajien ketjuja, koska toivon löytäväni kirjoitettuna sen tarpeellisen tiedon. Kiitos siis teille jotka jaksatte näistä kuulumisista välillä kirjoittaakin.
Onnea Mikalle huikeasta suorituksesta!
Aikaisemmin fyysistä työtä tehdessä nimenomaan työnteon ohella oli helppo kuunnella podcasteja.Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa videoita tai kuunnella podcasteja. En ymmärrä kenellä muutenkaan on aikaa seurata joka kisaajaa tuollaisella pieteetillä ellei sitä tee työkseen tai työajalla.
Siksi luen kisaajien ketjuja, koska toivon löytäväni kirjoitettuna sen tarpeellisen tiedon. Kiitos siis teille jotka jaksatte näistä kuulumisista välillä kirjoittaakin.
Onnea Mikalle huikeasta suorituksesta!
Ihan normi käytäntö youtubeen upatuissa podcästeissä että aiheiden timestampit laitettu aikajanaan.Elokuvissakin olis tosi kiva kun olis etukäteen tiedossa millon päähenkilö kuolee ja missä kohtaa räjähtää jne.
Onko jokin syy, miksei näitä timestamppeja voisi laittaa?Elokuvissakin olis tosi kiva kun olis etukäteen tiedossa millon päähenkilö kuolee ja missä kohtaa räjähtää jne.
Niin kauan kun Joe Rogan ei laita, niin se ei ole mikään käytäntö. Siitä valittavat eivät ainakaan mun podcasteja kato, oli markkerit tai ei.Ihan normi käytäntö youtubeen upatuissa podcästeissä että aiheiden timestampit laitettu aikajanaan.
Koska podcastit on tarkoitettu katottavaksi kokonaan, yksi aihe johtaa toiseen jne. Ja edelleen, te ette katso vaikka olis joka sekunti merkattu, joten mitä välii.Onko jokin syy, miksei näitä timestamppeja voisi laittaa?
Yleistä on myös se että pilkotaan aiheita omiin lyhyempiin videoihin ja paremmin se toimiikin jos halutaan niiden huomio jotka ei koko tunnin, kahden tai kolmen settiä muuten kuuntelisi. Näppärästi saa katselukertojakin. Ihmisten keskittymiskyky on nykyään niin olematon että pitkät artikkelit ja podcastit harvalle uppoaa mutta minä kyllä tykkään ja kuuntelen podcasteja säännöllisesti.Ihan normi käytäntö youtubeen upatuissa podcästeissä että aiheiden timestampit laitettu aikajanaan.
Mä kuuntelen kanssa kovasti podcasteja ja aina alusta loppuun, en edes tajua miten kukaan voi kuunnella vaikka jotain Darkweb diaries ja sitten hyppii pitkin podcastia, menee kaikki hukkaan. Nää ihmiset jotka vaatii stamppeja, ei kato kuitenkaan, joten mä en ainakaan niiden takia ala tuhoamaan hyviä podcasteja. Miettikää miten Allun ja mun podcast menis perseelleen kun jutuissa viitataan taaksepäin podcastissa ja aiheet vie toiseen aiheeseen.Yleistä on myös se että pilkotaan aiheita omiin lyhyempiin videoihin ja paremmin se toimiikin jos halutaan niiden huomio jotka ei koko tunnin, kahden tai kolmen settiä muuten kuuntelisi. Näppärästi saa katselukertojakin. Ihmisten keskittymiskyky on nykyään niin olematon että pitkät artikkelit ja podcastit harvalle uppoaa mutta minä kyllä tykkään ja kuuntelen podcasteja säännöllisesti.
Samaa mieltä, eli jos vaikka tekis katsauksen sm-kisasta, niin siinä olis perusteltua sarjajaot stamppaa. Mutta tosiaankin keskustelut ja sen rönsyily kuuluu oleellisesti asiaan.Noi merkinnät auttaa jos käydään läpi tiettyjä aihepiirejä. Ei ne oikeen tollaseen keskustelu-tyyliseen sovi.
Sinun podcastit, niin sinä luonnollisesti itse päätät, laitatko sinne stamppeja vai et.Mä kuuntelen kanssa kovasti podcasteja ja aina alusta loppuun, en edes tajua miten kukaan voi kuunnella vaikka jotain Darkweb diaries ja sitten hyppii pitkin podcastia, menee kaikki hukkaan. Nää ihmiset jotka vaatii stamppeja, ei kato kuitenkaan, joten mä en ainakaan niiden takia ala tuhoamaan hyviä podcasteja. Miettikää miten Allun ja mun podcast menis perseelleen kun jutuissa viitataan taaksepäin podcastissa ja aiheet vie toiseen aiheeseen.
Ei muuten ole, yhteenkään podcastiin ei ole kommentoitu koko historiassa, että stampit kiitos. Teitä on pieni ryhmä jotka ei vain ymmärrä podcastin ideaa. Se on ajanvietettä, se kuunnellaan autossa, illalla sängyssä, lenkillä, se on kuin musiikkia.Mutta suurin osa lienee sitä mieltä, että ne stampit on hyvä juttu.