BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se ole minulta pois, kun Sihvonen menestyy. Mä olen niin iloinen ja onnellinen Mikan menestyksestä, ettei moni tiedäkkään. Me ollaan kaikki saman lajin urheilijoita ja rakastetaan tätä tekemistä tahoillamme.

Kyseessähän ei tosiaan ole mikään nollasummapeli niin että kehonrakentajilla olisi joku vakiomäärä medianäkyvyyttä ja sponsorimahdollisuuksia ja yhden saadessa niitä enemmän se olisi muilta pois. Päinvastoin jos joku kehonrakentaja menestyy ja saa näkyvyyttä, se auttaa välillisesti muidenkin uraa, kun laji saa näkyvyyttä.

Kun toimittaja on tehnyt jutun yhdestä kehonrakentajasta, hän tekee helpommin jutun myös toisesta kehonrakentajasta. Ja kun toimitusjohtaja on nähnyt Iltasanomissa jutun yhdestä kehonrakentajasta, hän uskoo helpommin että joku toinenkin kehonrakentaja voi saavuttaa näkyvyyttä ja tuoda esille hänen yritystään.

Siksi jo ihan oman edunkin takia kaikkien kannattaisi puhaltaa yhteen hiileen ja mahdollisuuksien mukaan tukea muiden pärjäämistä. Etenkin kun puhutaan kansainvälisistä kisoista.
 
Kyseessähän ei tosiaan ole mikään nollasummapeli niin että kehonrakentajilla olisi joku vakiomäärä medianäkyvyyttä ja sponsorimahdollisuuksia ja yhden saadessa niitä enemmän se olisi muilta pois. Päinvastoin jos joku kehonrakentaja menestyy ja saa näkyvyyttä, se auttaa välillisesti muidenkin uraa, kun laji saa näkyvyyttä.

Kun toimittaja on tehnyt jutun yhdestä kehonrakentajasta, hän tekee helpommin jutun myös toisesta kehonrakentajasta. Ja kun toimitusjohtaja on nähnyt Iltasanomissa jutun yhdestä kehonrakentajasta, hän uskoo helpommin että joku toinenkin kehonrakentaja voi saavuttaa näkyvyyttä ja tuoda esille hänen yritystään.

Siksi jo ihan oman edunkin takia kaikkien kannattaisi puhaltaa yhteen hiileen ja mahdollisuuksien mukaan tukea muiden pärjäämistä. Etenkin kun puhutaan kansainvälisistä kisoista.
Me ollaan Suomessa. Olen todistanut niinkin älyttömän keissin kuin "Menit toiseen lehteen, sua ei kuvata meidän lehden kanteen x aikaan". Mä nauroin silloin miten tyhmä voi ihminen olla, eikö silloin juuri kannata se juttu veivaa kanssa. Mutta kun ollaan Suomessa, niin täällä on oikeesti aika vajaata porukkaa tältä osin. Kaikki on itseltä pois mikä millään tapaa liittyy menestykseen tai rahaan.
 
Me ollaan Suomessa. Olen todistanut niinkin älyttömän keissin kuin "Menit toiseen lehteen, sua ei kuvata meidän lehden kanteen x aikaan". Mä nauroin silloin miten tyhmä voi ihminen olla, eikö silloin juuri kannata se juttu veivaa kanssa. Mutta kun ollaan Suomessa, niin täällä on oikeesti aika vajaata porukkaa tältä osin. Kaikki on itseltä pois mikä millään tapaa liittyy menestykseen tai rahaan.
Suomalainen on ainoa, joka on valmis maksamaan 50 euroa siitä, että naapuri ei saa satasta.
 
Kai tälle "vain Suomalaiset ovat kateellisia" -heitolle olisi edes jotain nollatutkimusta heittää? Olen työskennellyt esimerkiksi Saksassa ja kyllä ne ihmiset siellä ihan yhtä kateellisia ovat kuin Suomessa.
Tämä on hyvä muistaa. Ennemminkin on suomalainen piirre ajatella, että vain suomalaiset ovat kateellisia. Kateutta on kaikkialla maailmassa. Esimerkiksi hollantilainen kamppailulegenda Bas Rutten joskus puhui, kuinka kateellista ja negatiivista porukkaa hollantilaiset ovat. Siis hollantilaiset? Täältä Suomesta ajateltunahan se on todella positiivinen oranssinhehkuinen kansa. Eli myös jopa tuo oman kansan näkeminen negatiivisemmin kuuluu myös muille kansoille. Toki silti jokaisella kansalla oman omat piirteensä, ja kieltämättä Suomessa sellainen harmaa tasapäistäminen ja kaikkien omaa päätään nostavien takaisin alas painaminen on varmaan vieläkin enemmän vallalla kuin joissain muissa maissa. Mutta erot ovat paljon pienempiä kuin kuvitellaan, ja Suomi kehittyy jatkuvasti. Kauaksi on tultu savupirteistä. Lisäksi Suomessa on usein tapana verrata Ruotsiin asiassa kuin asiassa, joka on kuitenkin koko maailmankin mittakaavassa harvinaisen hyvän itsetunnon omaava hunajainen kansa. Katsokaa nyt yksikin jakso Allsång på Skansenia. Sellaista omassa ihanuudessa kylpemistä ei monessa maailman kolkassa näe. Enkä siis sano tätä mitenkään Ruotsia dissaten. Hieno maa.

Suomella on oma historiansa, ja historiaa ymmärtämällä on helpompi ymmärtää miksi Suomi on tämän päivänä sellainen kuin se on. Suomihan on kuitenkin suuren osan historiastaan taistellut olemassaolostaan. Ei kovin suuri osa suomalaisista edes tiedä esimerkiksi 1899 tapahtumista mitään, ja kuitenkin tuo muinaishistorialta kuulostava ajankohta on yllättävän lähellä. Ei ole kauaa, kun oli vielä elossa tuolloin eläneitä suomalaisia. Ensimmäistä sortokautta siis tarkoitan.

Nyt meni pahasti off-topiciksi. Palaan raiteille sanomalla, että Sihvonen jos saa pro-kortin, niin on todella kiinnostavaa odottaa ensimmäisiä kisoja, jos pitää vähän pidemmän offin alle. Parin-kolmen vuoden sisällä voi tapahtua vielä ihmeitä myös pro-kisoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Älkää nyt Sihvoselle ehdotelko mitää pitkiä offeja. Tämän vuoden kunto ei meinannu kelva edes sm-kisoihin, niin milloin kuvittelette Mikalla omasta mielestään olevan sopiva kunto pro-kisoihin. :hyper:
 
Me ollaan Suomessa. Olen todistanut niinkin älyttömän keissin kuin "Menit toiseen lehteen, sua ei kuvata meidän lehden kanteen x aikaan". Mä nauroin silloin miten tyhmä voi ihminen olla, eikö silloin juuri kannata se juttu veivaa kanssa. Mutta kun ollaan Suomessa, niin täällä on oikeesti aika vajaata porukkaa tältä osin. Kaikki on itseltä pois mikä millään tapaa liittyy menestykseen tai rahaan.

Ja nyt ei oo enää olemassa kumpaakaan lehteä. Jotenkin vaan cd-levyt, printtimedia ja Herrasen vapari on kaikkeist aidoimpia ja tyylikkämpiä juttuja.
 
IFBB Elite World Ranking pisteet on päivitetty ja Mika Sihvonen pitää ensimmäistä sijaa Bodybuilding puolella. Kolme kilpailua jäljellä Eurooppalaisille, ja sitten pistetään 200k € jakoon.
http://www.ifbb.com/ifbb-elite-world-ranking/

IFBB.png
IFBB2.png
 
Tämä on hyvä muistaa. Ennemminkin on suomalainen piirre ajatella, että vain suomalaiset ovat kateellisia. Kateutta on kaikkialla maailmassa.

Väkimäärä ja vaikka maantieteellinen sijainti vaikuttavat niin, että Keski-Euroopan mailla on ihan erilaiset resurssit selvitä kateuden aiheuttamista virheistä. Suomessa voi olla, että virheettömyys ei riitä, vaan pitää myös osata voittaa omalla jutullaan. Suomessa ei tarvitse keskittyä puhaltamaan yhteen hiileen, kun ei täällä muita ole.
 
Luinko aiemmin väärin, kun joku summas Sihvosen instaliven pointit, että tarkoituksena seuraavaksi on juurikin Pro kisat ensi vuonna?
Siihen liittyy sitten päätös onko se tuo IFBB Elite vai muu.

Eli mahdollisesti noita kyhnyjä voisi tavoitella.
Tosin missähän kohtaa katkeaa pisteiden lasku, ja mitä kisoja (etenkin päivämäärät) ennen sitä on?
En jaksa itse selvittää, koska noi IFBB Elite nettisivut (tuntuu olevan muutenkin sääntö bodytapahtumien/-liittojen sivuissa) on ihan kamalaa oksennusta. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom