- Ikä
- 34
Shawn rhoden on kyllä omasta mielestä komeinta mitä on ikinä nähty mr olympia lavalla. Kapea vyötärö ja silti massiiviset lihakset.
Sihvonen on komeinta mitä suomen sm lavat ovat ikinä nähneet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shawn rhoden on kyllä omasta mielestä komeinta mitä on ikinä nähty mr olympia lavalla. Kapea vyötärö ja silti massiiviset lihakset.
Juu, tuo kuva on Rhodenia parhaimmillaan. Nykyisin ei mies ole enää läheskään yhtä esteettinen. Rhodenilla vyötärön kapeus ja reiden sweeppi on ollut poikkeuksellisen hienoa (upea x-malli). Olen pitänyt noin hienoa fysiikkaa vain mustien miesten geeneillä mahdollisena saavuttaa, kunnes tuli eräs imatralainen Sihvonen...Shawn rhoden on kyllä omasta mielestä komeinta mitä on ikinä nähty mr olympia lavalla. Kapea vyötärö ja silti massiiviset lihakset.
Yhdyn täysin!Shawn rhoden on kyllä omasta mielestä komeinta mitä on ikinä nähty mr olympia lavalla. Kapea vyötärö ja silti massiiviset lihakset.
Juuriki näin!Juu, tuo kuva on Rhodenia parhaimmillaan. Nykyisin ei mies ole enää läheskään yhtä esteettinen. Rhodenilla vyötärön kapeus ja reiden sweeppi on ollut poikkeuksellisen hienoa (upea x-malli). Olen pitänyt noin hienoa fysiikkaa vain mustien miesten geeneillä mahdollisena saavuttaa, kunnes tuli eräs imatralainen Sihvonen...
Mainittakoon vielä että ainakin näköpiiristäni ensimmäisenä oli Nyyssis joka pomppasi penkistään ilmaan huutamaan ja käskytti koko yleisöä nousemaan seisomaan. Aitoa vilpitöntä iloa, tuli tosi hyvä fiilis tosta(kin).
Tärkein unohtui!Varmaan ihan mukava sponssi tuo Scitec. Tiimissä mm. Cedric ja Curry.
Tietääkö joku mitä nykyään tekee työkseen?
Rämöllä on.Tietääkö joku mitä nykyään tekee työkseen?
View: https://youtu.be/I9WYmX7MTmI?t=33m10s
Katsokaa tuo kohta ja miettikää. Ennen Mika Sihvosta Mika Nyyssölä oli itsevaltiaan tavoin Suomen kaikkien aikojen kehonrakentaja. Sitten tuntemattomuudesta nousee hänen ainoa uhkaajansa Suomessa. Mitä mies tekee, kun se pahin "kilpakumppani" voittaa ison pystin?
Nousee taputtamaan seisaaltaan ja huutaa "nyt ylös kaikki!" Tälläisellä urheiluromantikolla meinaa kyynel hiipiä silmäkulmaan. Tätä on urheilu ja urheilukulttuuri!
Ehdottomasti Team MM feat Mika Sihvonen jossain vaiheessa nauhalle!
Arvostan sanojasi Nyyssis. Juuri tälläistä vilpitöntä onnea Toisen menestyksen puolesta on niin iloa kuulla, koska tämä on ikävä kyllä liian harvinaista täällä Suomen maassa ja bodyskenessä. Niin hienoa!Ei se ole minulta pois, kun Sihvonen menestyy. Mä olen niin iloinen ja onnellinen Mikan menestyksestä, ettei moni tiedäkkään. Me ollaan kaikki saman lajin urheilijoita ja rakastetaan tätä tekemistä tahoillamme.
Mulle on myös extrahienoa nähdä, että me "kevytsarjalaiset" ollaan käytännössä ainoita, jotka tuolla kisatessamme otetaan menestystä. Niin Mika kuin minä ollaan se esim Arnoldissa todistettu. Eihän sieltä ole kultaa yleisessä sarjassa kukaan muu onnistunut tuomaan kotiin.
Uusimmassa blogissa paljastan mitä juteltiin Mikan kanssa kun kohtasimme... jotain kivaa siis on suunnitteilla.
Ei se ole minulta pois, kun Sihvonen menestyy. Mä olen niin iloinen ja onnellinen Mikan menestyksestä, ettei moni tiedäkkään. Me ollaan kaikki saman lajin urheilijoita ja rakastetaan tätä tekemistä tahoillamme.
Kille/Nyyssis on jo olemassa. Sekä Heinonen/Nyyssis. Muistitko?Näin oletinkin, siksi kirjoitin "kilpakumppani" lainausmerkkeihin. Kuten edellä sanottiin, Suomen bodauksessa on edelleen turhan kuppikuntainen meininki. Siksi on hienoa nähdä miten toinen kilpailija iloitsee vilpittömästi toisen menestyksestä. Etenkin kv-kilpailuissa kyse on kuitenkin suomalaisen bodauksen esiintuomisesta. Se on kaikille meille laji-ihmisille parempi, mitä enemmän meillä on kv-menestystä.
Yleisistikin olisi hienoa, että suomalaiset kisaajat vierailisivat toistensa videoilla. Se on faneille ja laji-ihmisille suurta herkkua, kun bodauksen isot nimet treenaavat keskenään. Ei se treeni varmasti hukkaan menisi ja aina kaikesta voi oppia.
Esim. Wilenius&Nyyssölä olisi joskus hieno nähdä kimppatreenillä, samoin Sihvonen&Wilenius tai Nyyssölä&Heinonen/Kille. Mikä tahansa kokoonpano olis kova!
Kille/Nyyssis on jo olemassa. Sekä Heinonen/Nyyssis. Muistitko?
No niin! Siistiä. Kyllä Sihvosen kanssa tullaan tulevaisuudessa tekemään jotain hauskaa faneja varten. Mike luonnollisesti messiin.Itseasiassa en! Kiitos muistutuksesta, nautin ne kanan ja riisin ohessa. :D