Sellainen tarkennus, että nyt puhutaan Kouvolan Teemu Elorannasta eikä Timosta tai Markosta.
Ah, joo hyvä tarkennus :D Kiitti Tomi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen tarkennus, että nyt puhutaan Kouvolan Teemu Elorannasta eikä Timosta tai Markosta.
@Aestheticbuild Täällä oli myös pientä vääntöä että onko sulla valmentajaa? Mä sanoin että Eloranta, johon sain vastaukseksi samantien että "paskan vitut heillä oo mitään valmennussuhdetta" :D
Me sua jonkunverran seuranneet tiedetään että sä kyllä teet päätökset suurimmaksi osaksi itse, mutta Eloranta kuitenkin on siinä taustalla mukana? Tähän ois kiva saada semmonen pieni selvennys sulta itseltäsi. Hienoa btw että jaksat kirjotella täällä välillä!
Sihvosella on kyllä valmentaja. Teemu Eloranta.
Olen itse itseäni "valmentanut" alusta asti, tähän päivään asti
Todellakin sain. En ymmärrä mistä jengi on saanu päähänsä että Teemu olis Mikan valmentaja, kun Mika on itse alusta asti sanonu valmentavansa itse itseään.Kiitti @Aestheticbuild vastauksesta
Saitko nyt orgasmin tuhannen auringon voimalla @Citizen Erased ?
Joo varmasti ihan tuulesta temmattua paskaa tosiaan.Todellakin sain. En ymmärrä mistä jengi on saanu päähänsä että Teemu olis Mikan valmentaja, kun Mika on itse alusta asti sanonu valmentavansa itse itseään.
Joo varmasti ihan tuulesta temmattua paskaa tosiaan.
View: https://www.instagram.com/p/BTRaIeKlje3/?taken-by=mika_sihvonen
Jos joku oikeasti kuvittelee, että Mika olisi saavuttanut ilman mentoria tämän kaiken, niin ei vittu sentään.
OK. Sitten myös Mike oli Nyyssölän valmentaja 2012.No kyllä se periaatteessa 'ammattilaisuran' aikana nimenomaan tekee.
OK. Sitten myös Mike oli Nyyssölän valmentaja 2012.
Mietin itsekin, että mitä porukat jauhaa, että ei tuota asiaa olisi selkeämmin voinut sanoa, kuin Mika itse asiasta kertoi.Jatketaan nyt ihmeessä pohdintaa siitä, että onko Teemu Mikan valmentaja vai ei, vaikka Mika avaa tuossa hyvinkin tarkasti asian aivan itse :D
Kyllä, juurikin näin.Sillä mentorilla on kuitenkin valtava merkitys. Sillä, että tietää asioiden menevän oikein ja oikeaan suuntaan jonkun ulkopuolisen mentorin mielipiteen perusteella on ihan älytön merkitys, huolimatta siitä, että olisikin tehnyt päätökset kokonaan tai osittain itse. Näin kärjistettynä voisi verrata WRC-ralliin, jossa kuljettaja tekee viime kädessä itse päätökset siitä, miten autoa vie, mutta kyllä sen kartturin ohjeilla saattaa olla jonkin sortin merkitys. ;)
Todella , mutta tämä analogia ei oikein pelitä. Ne kartturin "ohjeet" ovat sen kuskin sanelemia, sanasta sanaan.Sillä mentorilla on kuitenkin valtava merkitys. Sillä, että tietää asioiden menevän oikein ja oikeaan suuntaan jonkun ulkopuolisen mentorin mielipiteen perusteella on ihan älytön merkitys, huolimatta siitä, että olisikin tehnyt päätökset kokonaan tai osittain itse. Näin kärjistettynä voisi verrata WRC-ralliin, jossa kuljettaja tekee viime kädessä itse päätökset siitä, miten autoa vie, mutta kyllä sen kartturin ohjeilla saattaa olla jonkin sortin merkitys. ;)
Voihan ne kisadieetin kuviotkin olla sanasta sanaan kisaajan sanelemia. Mentori vain varmistaa ulkopuolisena silmäparina, että homma rullaa niin kuin pitääkin. Jotkut sokeutuvat omalle peilikuvalleen, eivätkä sitten osaa sanoa, ovatko todella kovia vai ihan paskoja. Ikävä kyllä tätä jälkimmäistä näkee nykyään todella paljon.Todella , mutta tämä analogia ei oikein pelitä. Ne kartturin "ohjeet" ovat sen kuskin sanelemia, sanasta sanaan.