Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ennen kuin kukaan aloittaa: bodauksessa käytettäviin lääkkeisiin ei tiedetä erityisesti liittyvän kielisyövän riskin lisääntymistä. Asiasta ei tarvitse tällä kertaa lähteä väittelemään. Ennuste on tässä vaiheessa todettuna hyvä onneksi.
Eihän kasvu lisää ,mutta jos on ennestää syöpä nii se leviää sitten vauhdilla, näin olen ymmärtänyt
Sanoi että kieli oudolla tapaa kipeä muutaman viikon.Millähän lailla toi huomattiin? On tää elämä kyllä arvaamatonta, hetkessä voi mennä asiat ihan päälaelleen
No miten esim Pernell?Vois uskoa, että tämä sairaus laittaa lopettaa aineiden käytön. Varmasti menee terveys etu sijalle.
No miten esim Pernell?
Eihän roina/kasvu mitää syöpää tee itsekseen, peptideistä en osaa sanoa miten ne vaikuttaa.
Sää voisit julliboy kans mennä vittuun pelleileen, aukoon päätäs ja trollaan noilla viesteilläsi näitä ketjuja, sovitaanko sillain?Jokainen pelleilee terveydellään miten tahtoo
Sää voisit julliboy kans mennä vittuun pelleileen, aukoon päätäs ja trollaan noilla viesteilläsi näitä ketjuja, sovitaanko sillain?
Miten tosta saatiin vittuilua eikö toi ollut suht neutraali vastaus kun julliboy sanoi jokainen pelleilee (leikkii) terveydellään miten tahtoo, tuskin mitään pahaa tarkoittiSää voisit julliboy kans mennä vittuun pelleileen, aukoon päätäs ja trollaan noilla viesteilläsi näitä ketjuja, sovitaanko sillain?
Miten tosta saatiin vittuilua eikö toi ollut suht neutraali vastaus kun julliboy sanoi jokainen pelleilee (leikkii) terveydellään miten tahtoo, tuskin mitään pahaa tarkoitti
Tottahan tuo sillee on varsinkaa pro tasolla tuo ei terveellistä ole millään tasolla
Okei, mulla ei oo hänen tekstit osunu silmääJulliboy on vaa aina länkyttämässä jos puhutaan dopingista
Okei, mulla ei oo hänen tekstit osunu silmää