BB PRO Mika Sihvonen

Paisuu kuin pullataikina. Kohta ei voi enää vetää edes Savolainen 97 -korttia, kun puhutaan Suomen kaikkien aikojen parhaasta kehonrakentajasta. Sihvonen jos pysyy terveenä ja kehitys jatkuu samanlaisena, niin tulee vielä aikamoinen paketti. Raamit ainakin toistaiseksi näyttävät hyvin kantavan kasvavan lihasmassan.
Aina voi vetää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sonni😂😂 Ei nyt ainakaan täälpäin kutsuttaisi sonni/härkä termillä. Tai sitten olisi mini sonni.
Noita käytetään miehestä kuka on iso, ei lyhyt ja yleisolemus vielä että kuuluu näkyy.
….ja usein myös kovia ”kyntömiehiä”
 
Sonni😂😂 Ei nyt ainakaan täälpäin kutsuttaisi sonni/härkä termillä. Tai sitten olisi mini sonni.
Noita käytetään miehestä kuka on iso, ei lyhyt ja yleisolemus vielä että kuuluu näkyy.
….ja usein myös kovia ”kyntömiehiä”
Ihan pienehkö kateus haiskahtaa läpi. Oiskohan näin, että nimimerkin takaa löytyykin todellisuudessa varsinainen mikki-hiiri, toisin kuin on kovasti antanut kirjoituksissaan ymmärtää. 🤔
 
Ihan pienehkö kateus haiskahtaa läpi. Oiskohan näin, että nimimerkin takaa löytyykin todellisuudessa varsinainen mikki-hiiri, toisin kuin on kovasti antanut kirjoituksissaan ymmärtää. 🤔

Minun ei tarvi olla kateellinen jollekin bodaajalle. Miksi olisin??
Ja aina joku pahoittaa mielen täällä😂
 
Saattas jullilla vaihtua mielipide kun näkisi Sihvosen livenä. Minusta tuo on melko iso ukko vaikkei niin pitkä olekaan.
Normitallaaja näyttää ainakin melko rihaiselta vieressä.
 

Liitteet

  • 3dd4d0cca0254079cb067fd0efd483682c682614a13fdc3dd3cb6d47e2982afa.jpg
    3dd4d0cca0254079cb067fd0efd483682c682614a13fdc3dd3cb6d47e2982afa.jpg
    73,4 KB · Katsottu: 710
Mä oon nähnyt enemmän isoja bodareita ja voimailijoita ikäini aikana, joten mun sonni-määritelmä pätee :D Olen myös nähnyt eniten hiiriä internetissä.

Kyllähän jokainen saa termiä käyttää minkä kokee mieleisekseen…
Mä oon nähnyt runsaasti hiiriä ja nilkkejä oikeassa elämässä. Enkä lähde netin arvailu leikkeihin tekstien perusteella.
 
Sonni😂😂 Ei nyt ainakaan täälpäin kutsuttaisi sonni/härkä termillä. Tai sitten olisi mini sonni.
Noita käytetään miehestä kuka on iso, ei lyhyt ja yleisolemus vielä että kuuluu näkyy.
….ja usein myös kovia ”kyntömiehiä”
Vaikutat kyllä sellaiselta juntilta jota en haluaisi ikipäivänä lähelleni
 
Vaikutat kyllä sellaiselta juntilta jota en haluaisi ikipäivänä lähelleni

Minkälaisia miehiä haluut lähellesi? Utelias olen vaikka itse en miehiä noin halua kuin sinä. Jokainen saa olla omanlaisensa. Ja toisekseen ei minusta sinulle iloa olisi.

Kiva kuitenkin kun avauduit ja samalla kerroit mielipiteesi minkä olet keksinyt kirjoituksesta. Kaikki ei vain ole asioita samaa mieltä.

Hyvää sateenkaari elämää sinulle
 
Paisuu kuin pullataikina. Kohta ei voi enää vetää edes Savolainen 97 -korttia, kun puhutaan Suomen kaikkien aikojen parhaasta kehonrakentajasta. Sihvonen jos pysyy terveenä ja kehitys jatkuu samanlaisena, niin tulee vielä aikamoinen paketti. Raamit ainakin toistaiseksi näyttävät hyvin kantavan kasvavan lihasmassan.
Jos parhaasta puhutaan, Marko on tottakai ollut täysin omalla levelillä. Sitä ei käy kiistäminen.
Murjoi järjettömässä line upissa itsensä sijalle 7. Ja ensikertalaisena. Ja avoimessa kaikkein kovimmassa luokassa jossa maailman parhaimmat Prot.
Avoin sarja maailman kovimmassa liigassa määrittää sitten tason, jos sinne joskus itsensä kampeaa. Ei esim 212 sarja.
Tuossa Markon kisassa oli myös kaksi Suomen todella kovaa kisaajaa, jiipee Pulkkinen ja Jussi Hokkanen, jotka olivat sijoilla 15. Ja 16. Toistaiseksi parempia sijoituksia ei meidän kukaan Pro ole pystynyt hankkimaan, Markoa lukuunottamatta.
Sihvonen on heittämällä tämän hetken paras suomalainen kehonrakentaja. Siinä ei ole myöskään Killellä tai Kohosella pienintäkään saumaa.
Sihvonen on järjettömän kova, mutta avoimen taso on hurja. Krizo olympiassa sijalla 12, ja on voittanut Sihvosen aika helposti aina, paitsi silloin kun oli yhdessä kilpailussa huonovointinen.
Kyllä Krizokin voitti yhden Pro kisan toki, mutta taso oli huono.
Savolaisen kilpailussa lavalla oli aika monta Olympian Top 10 nimeä. Mutta se siitä. Realiteetit kuntoon.
 
Toistaiseksi parempia sijoituksia ei meidän kukaan Pro ole pystynyt hankkimaan, Markoa lukuunottamatta.
Jari Leino on pystynyt hankkimaan paremman sijoituksen 1990 Finnsh Grand Prix avoimen ammattilaiskilpailussa sijoittuen sijalle 6.
Kilpailu oli sen ajan mittapuun mukaan kovatasoinen. Kilpailussa oli mukana muun muassa vuoden 1983 Mr Olympia Samir Bannout. Samir sijoittui kisassa viidenneksi juuri Jarin edelle.
Kisan voitti Mohammed Benaziza, joka voitti lähes jokaisen Gp kisan vuonna -90. Hän sijottui sijalle 5.Mr olympiassa 1989 ja 1992.
Mohammed "Momo" Benaziza löydettiin kuolleena hotellihuoneestaan vain muutama tunti sen jälkeen, kun hän oli voittanut Hollannin GP:n vuonna 1992. Sydän petti. Syyksi on yleisesti epäilty massiivista diureettien käyttöä. Hän oli kuollessaan vain 32-vuotias. Muut finalistit tuossa kisassa 2.Nimrod King 3.Gary Strydom 4. Danny Padilla. Kaikki nuo sen ajan finalisteja ammattilaiskarkeloissa.

Tämä toki mitään pois Markolta ottamatta. Markon -97 kondis on kiistatta kovin mitä Suomessa on kukaan vielä toistaiseksi esittänyt.
 
Back
Ylös Bottom