BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo Mika aivan yliluonnollinen näky salilla. Ukko tulee iso huppari päällä ja tuskin edes huomaa mutta sitten tapahtuu jotain älytöntä, kun huppari lähtee päältä. Morjens! Se on niin kova etten itse saa edes tsemppiä kaverista vaan tekis mieli lähteä alkon kautta mäkkiin😁
Itse myös kyllä arvostan Miken tekemistä lajin parissa ja panostusta kuntonsa eteen vielä tuonkin ikäisenä. Itse olen vuotta nuorempi ja huomaan, että entistä enemmän on aika sohvalla alkanut kiinnostamaan ja mukavuuden halu kasvanut valtavasti. Mä saan Mikestä enemmän potkua perseelle salihommiin, kuin kilpakehonrakentajista. Ja Miken kunto on kyllä todella kova myöskin. Ei tarvitse yhtään häpeillä kilpailevien rinnalla!
 
No ei kyllä ollut kovin viihdyttävää kuunneltavaa toi podcast, montako sataa kertaa Sihvonen ehti puhua Miken päälle? Paremmin menis monologina.

Minusta se ei ole mikään ongelma, että podcastissa vieras puhuu haastattelijan päälle. Sitä vierastahan siinä on tarkoituskin kuunnella ja pääasia, että hän saa sanottua sanottavansa. Se olisi ongelma, jos Mike puhuisi Sihvosen päälle, mutta näin ei tapahtunut, koska Mike osaa asiansa.

Noin yleisesti podcastit ovat minusta Pakkotoiston ylivoimaisesti parasta materiaalia foorumin lisäksi.
 
Onhan tuo Mika aivan yliluonnollinen näky salilla. Ukko tulee iso huppari päällä ja tuskin edes huomaa mutta sitten tapahtuu jotain älytöntä, kun huppari lähtee päältä. Morjens! Se on niin kova etten itse saa edes tsemppiä kaverista vaan tekis mieli lähteä alkon kautta mäkkiin😁
Itse myös kyllä arvostan Miken tekemistä lajin parissa ja panostusta kuntonsa eteen vielä tuonkin ikäisenä. Itse olen vuotta nuorempi ja huomaan, että entistä enemmän on aika sohvalla alkanut kiinnostamaan ja mukavuuden halu kasvanut valtavasti. Mä saan Mikestä enemmän potkua perseelle salihommiin, kuin kilpakehonrakentajista. Ja Miken kunto on kyllä todella kova myöskin. Ei tarvitse yhtään häpeillä kilpailevien rinnalla!
Kuka Mike?
 
Aivan jäätävä hemmo, ei Suomessa oikeasti ole toista tällä hetkellä tolla tasolla. Ei kukaan pääse lähellekkään, sekä tuskin tullaan hetkeen näkemään tälläistä, jos koskaan.
 
Hitto, että tuo Krizanek on hurja, näkisi mielellään ifbb pro liigan puolella (kuten Mikankin). Voisi tehdä aika kovaa jälkeä.
 
Liekö kenelläkään noin hurjia tumppuja missään liitossa mitä Krizanekilla. Pitkä ukko, paljon massaa ja silti kädet jopa dominoi tuplat edestä posessakin.
 
Nyt ei voi KP:kään enää moittia Krizanekia:

Screenshot_20201207_121402.jpg
 
Back
Ylös Bottom