Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei kyllä ollut kovin viihdyttävää kuunneltavaa toi podcast, montako sataa kertaa Sihvonen ehti puhua Miken päälle? Paremmin menis monologina.
Kuka Mike?Onhan tuo Mika aivan yliluonnollinen näky salilla. Ukko tulee iso huppari päällä ja tuskin edes huomaa mutta sitten tapahtuu jotain älytöntä, kun huppari lähtee päältä. Morjens! Se on niin kova etten itse saa edes tsemppiä kaverista vaan tekis mieli lähteä alkon kautta mäkkiin
Itse myös kyllä arvostan Miken tekemistä lajin parissa ja panostusta kuntonsa eteen vielä tuonkin ikäisenä. Itse olen vuotta nuorempi ja huomaan, että entistä enemmän on aika sohvalla alkanut kiinnostamaan ja mukavuuden halu kasvanut valtavasti. Mä saan Mikestä enemmän potkua perseelle salihommiin, kuin kilpakehonrakentajista. Ja Miken kunto on kyllä todella kova myöskin. Ei tarvitse yhtään häpeillä kilpailevien rinnalla!
LOLKuka Mike?
Kuka Mike?
Melko hyvässä kunnossa taitaa olla... Kovat kisat tulee, tsemppiä MikalleJos Krizanekki on yhtään offilla, Sihvilä vetää kotiin pokaalin.
Melko hyvässä kunnossa taitaa olla... Kovat kisat tulee, tsemppiä Mikalle
View: https://www.instagram.com/p/CIXe0FEDe__/?utm_source=ig_web_copy_link