BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
E16C6911-1062-4E5B-A85D-3E768BA7E520.jpeg
 
Todella kovan näköinen, sitähän mies on kyllä aina ollut. Tuo kehitys eka kisoista on kyllä ollut niin tasaista ja lihaa tullut sopivasti joka puolelle. Suomen kovin kehonrakentaja. Kattokaa vaikka kisa rekordii.
 
Aiemmin olen kritisoinut sitä, että yläkroppa on jäljessä, mutta nyt alkaa olemaan kroppa balanssissa. Jos unohtaa Savolaisen parhaan kunnon, niin eipä tule mieleen parempaa suomalaista bodaria. Ja jo aiempikin menestys kansainvälisissä kisoissa on ollut Suomen parasta ....
 
Kylla Sihvis on menny Killesta ohi, pakko myontaa. Suomen kovin boudari juuri nyt. Absoluuttisesta tasosta on paha puhua ennekuin han kay IFBB karkeloissa. Siella on kuitenkin melko hyvia esiintymisia vuosien varrelta, ykkosena tietty Marko Savolainen mutta ei kannata unohtaa JP Pulkkista jne.
 
Ei jumalauta. Aina kun näkee sihvosen niin kelaa, että tuosta komeemmaksi ei voi fysiikka mennä (no homo) mutta joka kerta mies onnistuu yllättämään kuitenkin. Hurjan näkönen ukko. Ehdottomasti kovimpia fysiikoita, mitä on tähän mennessä nähnyt.
 
Hyvä podcast, mukava kuulla Sihvosen ajatuksia jatkosta. Ja loistava video, mieletön fysiikka Sihvosella ja näistä pätkistä saa kivasti motivaatioo omaan saliräpellykseen.
Tällasten juttujen vuoksi oon useamman vuoden päivittäin Pakkiksella käynyt ja käyn jatkossakin, vaikka pahasti näyttää siltä että muutama ketju melko pilalla politiikan ja naurettavan vänkäämisen vuoksi.
Mutta kiitos Mikelle hyvästä sisällöntuotosta videoiden suhteen, aina mukava katella.
 
Hyvä podcast, mukava kuulla Sihvosen ajatuksia jatkosta. Ja loistava video, mieletön fysiikka Sihvosella ja näistä pätkistä saa kivasti motivaatioo omaan saliräpellykseen.
Tällasten juttujen vuoksi oon useamman vuoden päivittäin Pakkiksella käynyt ja käyn jatkossakin, vaikka pahasti näyttää siltä että muutama ketju melko pilalla politiikan ja naurettavan vänkäämisen vuoksi.
Mutta kiitos Mikelle hyvästä sisällöntuotosta videoiden suhteen, aina mukava katella.
Mä postaan ketjuihin onneksi videoita välillä ja joskus harvoin ne sitten herättää keskustelua. Muutoin nykyään internetissä draama ja tappelu kiinnostaa eniten. Ehkä jengi joskus kyllästyy ja haluaa takaisin asiallisempaan sisältöön.
 
No voi morjens, mikä kondis. Jotenkin ihan käsittämätöntä, miten tuo äijä repii ittensä joka hemmetin kerta noin änkyräkireäksi ja pystyy kisakausi toisensa jälkeen vielä kehittämään heikkouksiaan. Nythän niitä varsinaisia heikkouksia ei hirveästi enää edes ole.
 
Back
Ylös Bottom