byääää 136940
Jotenkin aistin samaa Kyllähän sillä mekaanisella kuormallakin paikkansa on jos vaan saa suunnattua oikein.Siihen en itse usko, että punnerrukset jätettäisiin ihan kokonaan pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin aistin samaa Kyllähän sillä mekaanisella kuormallakin paikkansa on jos vaan saa suunnattua oikein.Siihen en itse usko, että punnerrukset jätettäisiin ihan kokonaan pois.
Pitäisi nähdä sun anatomia, suoritus tekniikka useammasta kulmasta että näkisi mitä sun keho tekee/ toimii punnertaessa. Kuorma ei yksin kerro oikeastaan mitään lihaksen työmäärästä koska sen totaali eristäminen on mahdotonta.Oon vahva punnertaja, mutta rinta ei ole koskaan oikein hirveän hyvin kehittynyt punnertamalla. Miten lähtisitte ratkomaan ongelmaa?
Totta kai, mutta se ei nyt ole mahdollista näyttää asiaa käytännössä. Jonkinlaisen vastauksen tai ainakin pohdintaa asiasta voi kuitenkin varmasti antaa, koska lähestymistapoja ja ratkaisuja ongelmaan on monia. Olisiko esim. Markosta hyvä ajatus lähteä tekemään ensin jokin eristävä liike alle ja vasta sitten punnertamaan?Pitäisi nähdä sun anatomia, suoritus tekniikka useammasta kulmasta että näkisi mitä sun keho tekee/ toimii punnertaessa. Kuorma ei yksin kerro oikeastaan mitään lihaksen työmäärästä koska sen totaali eristäminen on mahdotonta.
Vastaan videollaTotta kai, mutta se ei nyt ole mahdollista näyttää asiaa käytännössä. Jonkinlaisen vastauksen tai ainakin pohdintaa asiasta voi kuitenkin varmasti antaa, koska lähestymistapoja ja ratkaisuja ongelmaan on monia. Olisiko esim. Markosta hyvä ajatus lähteä tekemään ensin jokin eristävä liike alle ja vasta sitten punnertamaan?
Kiitos. Odottelen.Vastaan videolla
KiitosHyvä oli etureisivideo. Kiitos. Jospa tuosta tulisi vähän motivaatiobuustia omaan huomiseen jalkatreeniin.
Mikan kans joskus podcast?Hienosti saanut selkään lihaa.