Deleted member 40111
En muista muuta kuin autoa ajaessa pisti silmään tuollainen postauksessani mainittu kommentti joko tässä ketjussa tai SM-kilpailun ketjussa. Nyt tarkistin "hyvä rakenne, mutta tällä kertaa lihasmassa ei oikein riittänyt kehonrakennuskisoissa". Onhan tuossakin näköjään tuo "oikein" etuliite mitä en huomannut. Silti kohtuullisen hölmö ilmaisu, kun aika pienelläkin lihasmassalla voi olla kilpaileva kehonrakentaja. Siellä on alle 70-kiloisiakin kilpailijoita lavalla. Jos ei voita raskasta sarjaa tai on näiden Ramosin ja Pikkalan vieressä hoikempaa sorttia, on vielä kohtalaisen heikko argumentti lihasmassan riittämättömyydestä kehokilpailuun. Pääosin varmasti positiivista onkin ja rakentavaa palaute mitä kilpailijat täällä saa. Kyllä mulla vaan herneet nokkaan menee siinä vaiheessa kun liki 100-kiloiset viimeisen päälle kisakireydessä olevat ukot saa selkeetä arvostelua koostaan netissä. Vieläpä ensikertalaisetkin. Tunnen itsekin kilpabodareita ja cbb-kisaajia. mulla on joku käsitys mitä se vaatii seistä vaikka SM-finaalissa tai ylipäätään päästä uskottavaan kisakuntoon. Jotkut kommentithan voi olla tahattomasti väärin tulkittavia. Ja tämä someaika vääristää monen käsityksiä, kun seurataan lähinnä huippuammattilaisia, niin sitten ei SM-tason kilpailijat hirveää wow-efektiä herätäkään. Tuntuu vaan ettei monella @IRL ole mitään realistista käsitystä siitä, minkä kokoisia useimmat raskaan kisaajat on todellisuudessa.^^^
Mielestäni outoa kommentointia MrSiimalta siihen nähden että tässä topicissa ollaan puhuttu erittäin hyvään sävyyn Mikasta ja hänen kunnostaan. Kaikki "negatiivinenkin" on sanottu mielestäni aika asiallisesti. On täysin normaalia että arvostelulajissa arvostellaan.
Eniveis. Mika oli yksi niistä jonka takia striimin ostin. Tuohon kun mies painaa tolla motivaatiolla pari kolme vuotta duunia niin tulee olemaan hurja kondis! Itse näin maalikkona arvostan tuota kireyttä mikä Mikalta löytyi. Isoimpana plussana noinkin isolla miehellä tuo kapea keskivartalo yllätti minut, varsinkin kun ottaa huomioon voimailutaustan.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: