Mikä Voimailussa tuottaa Kiksejä?

Se tuottaa kiksejä, kun joskus on ollut se "kynäniska" ja katsellut isojen äijien nostavan suuria painoja, niin nyt pystyy itse nostamaan niitä samoja painoja muiden katsoessa.

Kehitys on aina hienoa. Eilen minulla päättyi eräs aikakausi, kun vanha treenivihkoni tuli täyteen. Siinä oli ensimmäisellä sivulla treeni vuodelta 2000 vko 14, viimeisellä 2004 vko 22. Katsoin mitä tein silloin yli 4 vuotta sitten: maastavetoa 30kgx20. Viimeisellä sivulla tein maastavetoa 180kgx10. Vaikka toistot pienenivätkin, niin oli ero kuitenkin ihan kiva :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No salilla käynti on hyvää ajanvietettä, oppii ruokailusta ja samalla saa hyvän olon kehoon ja mieleen. :haart:

Ja ..skat. Jos sitä pilsua saisi vähän useammin, kun kerran vuosikymmenessä. Lisäksi on hauska nauraa kavereille, kun ne alkavat tässä iässä lihoamaan aika kivasti. :evil:

Oikeasti, jos puhutaan, niin keho oli niin hajalla, että jotain piti tehrä ja tuo punttaus jäi nyt jotenkin päälle. Tavoitteena on olla tasapainoisen näköinen, ei mikään Ronnie. :piis:

Kait se edelleenkin on se eufoorinen olotila treenin jälkeen....

Ja onhan se kiva ku voipi peilille pullistella mahaa ja hauberia... :D

Tomi sanoi:
Taitaa Karpaasi85:lla, 18, olla rautainen salikokemus, kehonrakentajan fysiikka ja härän voimat jo nuorena. :)

Hah hah, ei saa Tomi iskeä vyön alle. :D

Aloittelija tässä vielä ollaan ja pitkään, mutta on mukavaa, että muutamat muut aloittelevat kanssatreenaajat ovat kääntyneet puoleeni ja kysyneet treenistä/ravinnosta. Eri asia on ovatko he nielleet sen roskan, mitä olen heille selittänyt. :)

VelttoV sanoi:
No salilla käynti on hyvää ajanvietettä, oppii ruokailusta ja samalla saa hyvän olon kehoon ja mieleen. :haart:

Ja ..skat. Jos sitä pilsua saisi vähän useammin, kun kerran vuosikymmenessä. Lisäksi on hauska nauraa kavereille, kun ne alkavat tässä iässä lihoamaan aika kivasti. :evil:

Noita kahta ei voi ollenkaan väheksyä.

Alkuun harrastus lähti siitä liikkeelle, että meni pitkä suhde poikki. Piti jollakin keinolla saada vuosien makkarat pois vyötärön seudulta, että sai taas vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan itsestään. Sitä kun ei enää ollut se ruikula koulupoika, vaan ennemmin Häjyt leffasta karannut Jussi Murikka. ;)

Lisänä tulee tietenkin oma kehitys, ja euforinen olotila kunnon treenin jälkeen. :D

Kehitys, sekä painoissa, että peilissä... koko salilla käynti on antanut mulle jostain syystä helvetisti itseluottamusta, sekä eräänlaista ylpeyttä... Ja salilla kun isommat jätkät tulee jutteleen/pyytään varmistaan, niin sitä tuntee itsensä jotenkin... mmh... enpä osaa sitä sanoin kertoa, ehkä joku muu voi kertoa, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Lisäystä siihen ensimmäiseen. Maailma raiskasi minua uskomattoman kapeilla hartioilla (ihan se luuston rakenne on helvetin kapea), joten ne olisi syytä saada pikkuisen leviämään.

1. Mahtava olotila treenin jälkeen
2. Itseluottamus
3. a) Tuloksien kasvu (cm/kg)
3. b) Vitutuksen / Stressin purku painoihin = Pään nollaus

Jos jokin asia oikein kunnolla vituttaa/stressaa niin mä vedän itteni yleensä salilla täysin piippuun, ei muuten jaksa mieltä painanut asia kiinnostaa vähempää sen jälkeen. Enemmän mietityttää esim. se miten pääsis salilta kotio kun on niin pirun rikki :D

Jartze sanoi:
Ja salilla kun isommat jätkät tulee jutteleen/pyytään varmistaan, niin sitä tuntee itsensä jotenkin... mmh... enpä osaa sitä sanoin kertoa, ehkä joku muu voi kertoa, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
Jep. Tule vaan rohkeasti sieltä kaapista.

ps. ;)

Etkö sinä autolla siellä käy?
Pumba sanoi:
1. Mahtava olotila treenin jälkeen
2. Itseluottamus
3. a) Tuloksien kasvu (cm/kg)
3. b) Vitutuksen / Stressin purku painoihin = Pään nollaus

.Enemmän mietityttää esim. se miten pääsis salilta kotio kun on niin pirun rikki :D

Paitsi että punttien kolistelu on minusta aidosti kivaa, niin duunini on välillä niin vittumaista että on ihan pakko saada purkautua ettei tapahdu murhia.

Ja vaimo tuskin katselis minua hyvällä silmällä ilman lihaksia.

Twinlab: tuo 160 kg sarjamave 16-vuotiaana ja 78 kg painoisena on muuten kovaa valuuttaa. Respectia. Ja en sano vittuilemalla.

Miksi? Tätä itse ihmettelen alituiseen. En saa harrastuksesta sitten mitään kiksejä mutta jostain kumman syystä sinne salille on 3-4 kertaa viikossa vääntäydyttävä, outo homma. Spinning on oikeastaan ainoa kuntoilulaji josta saa jonkinmoisia kiksejä ja olo on todella hieno aina rankan tunnin päätteeksi. Salilla käymisestä vielä, että kai siinä on sitten se että tahtoo pitää itseään kunnossa kaiken bissen juomisen ja grillaamisen jälkeen (missähän kunnossa sitä olisi, jos ei kävisi salilla!)

Sali on hyvä paikka nollata kaikki. Jotenkin se on vaan niin mukavaa tehdä sellaista edestakaisin liikettä elottomalla esineellä ja kun treenipäiväkirjan myötä huomaa joskus harvoin myös kehitystä niin ah. Ja sitten jos joskus vaikka kasvaisi vähän isommaksikin....

No just aamulla tuli vedettyä tykki jalkatreeni eikä juuri nyt voi puhuakkaan mistään hyvästä olosta. :urjo:

Mun fiilikset tulee kun vaaka näyttää uutta enkkaa. Jonain päivänä ehkä pääsee eroon tästä tuulennussima vinkuheinä statuksesta. Ja kyllä se peilikin palkitsee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom