Mikä vitutti ennen ankarasti, mut ei vituta enää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tila-autot. Olivat ennen sietämättömän rumia ja otti kupoliin aina kun sellaisen näki.

Nykyään perheellisenä oon alkanut diggailemaan Toyota Previaa ja Mitsubishi Grandista.

Vitutti kun ei saanut levitettyä aurinkorasvaa selkään itse.

Nyt laitoin pyyhkeen rullalle ja sen ympärille kelmua ja kelmuun rasvaa. Sitten vetelin sillä pitkin selkää. Hyvin onnistui eikä selkä palanut tänään auringossa!!!

Vitutti, kun en uskaltanut mennä kalaan, jos en ollut maksanut kalastuslupaa.

Nykyään uskallan, eikä vituta :david:

Vitutti ennen leuanveto kun ei päässy yhtäkään. Enää ei vituta, koska pakotin itseni tekemään niitä väkisin ja nyt alkaa sujua. Äärimmäinen pakko rulettaa. \,,/

Vitutti kun ei saanut levitettyä aurinkorasvaa selkään itse.

Nyt laitoin pyyhkeen rullalle ja sen ympärille kelmua ja kelmuun rasvaa. Sitten vetelin sillä pitkin selkää. Hyvin onnistui eikä selkä palanut tänään auringossa!!!

Vitutti kun ei saanut pillua.

Nyt vetelin pyyhkeen rullalle ja sen sisään kumihanska ja hanskaan rasvaa. Sitten vetelin sillä pitkin lerssiä. Hyvin onnistui eikä paneta enää!!!

Tiedän, surullista. :(

Vitutti kun ei saanut pillua.

Nyt vetelin pyyhkeen rullalle ja sen sisään kumihanska ja hanskaan rasvaa. Sitten vetelin sillä pitkin lerssiä. Hyvin onnistui eikä paneta enää!!!

Tiedän, surullista. :(

haha :hyvä:. Kiitos tästä!

Kiitos MassaVaje. :D

Ennen vitutti olla kynis, nykyään alkanu tajuumaan ettei ne lihakset olekkaan elämän pääasia. Jos totta puhutaan niin ketään ei vittu kiinnosta minkälaiset lihat meitsi omistaa.

Mikäköhän on "spurgujen välitön meininki"? Se että ollaan aamulla ekana ja illalla viimesenä sekasin, kun ei muuhun kykene? Ikinä ei olla muita töitä(Suomen mestaruuden nyrkkeilyssä ja keilailussa lisäks) tehty, paitsi kustu housuun. Spurgut on myös tosi rentoja ja sosiaalisia kun on päivän annos alla, elämä näyttää lepposelta ja kaikki on hyvin! Tosi rentoja ja välittömiä tyyppejä! Voi vittu! :D

Vissy vitutti ennen, nykyään mä tykkään siitä.
Vanhukset oli ennen vitun kalkkiksia mun mielestä, nykyään mä tykkään kuunnella mitä vanhoilla ihmisillä on sanottavaa elämänkokemuksen takia.

Kiitos massavaje nauruista. :D
Mua vitutti aivan suunnattomasti julkiset kulkuneuvot ennen, eipä vituta enää.

Mua vitutti ennen, jos ei ollut mitään "jännää" tekemistä ja piti vaan olla kotona. Nykyään on vaan kivaa, jos on välillä vapaata eikä tarvi tehdä mitään, saa vaan maata sohvalla ja ottaa vaikka päikkärit.

Ennen vitutti olla kynis, nykyään alkanu tajuumaan ettei ne lihakset olekkaan elämän pääasia. Jos totta puhutaan niin ketään ei vittu kiinnosta minkälaiset lihat meitsi omistaa.

Mäki oon ruvennu miettimää samalla lailla. Ei oo mikää maailman vakavin asia.

Aiemmin vitutti vuorotyöt/viikonlopputyöt ja tuntipalkkaisuus, sekä opiskelu ja jatkuva tentteihin paahtaminen töiden ohella ->No life.

Nyt kun on kaikki viikonloput vapaat ja elelee säännöllisillä kuukausipalkoilla, on aikaa ja rahaa elääkkin. Voi tehä mitä lystää tai olla tekemättä.

Opiskelu huvin vuoksikin alkoi kiinnostaa taas ja ilmoittauduin syksyn avoimeen yliopistoon lukemaan nykyistä ammattia täydentäviä opintoja monimuoto-opintoina. No panic ja työt helpottuu kun tietotaidot karttuu.

Ennen vitutti kun tajus ettei natuna voi päästä kovin pitkälle, mutta nykysin ruvennu ajattelemaan että haluanko olla 140kg possu, joka ei jaksa juosta 100 metriä ja verenpaineet ym. tapissa --> natuilu on jees!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom