Kysytäänpäs nyt täältä ku muualta en ole vastausta saanut. Olen siis treenannut jollain tavalla salilla noin kymmenen vuotta, todella epäsäännöllisesti, välillä ollut puolen vuoden taukojakin ja suurin osa treenattu ihan väärin. Mutta ennen treenasinkin "jalkapallotreenejä" eli ihan eri tavoitteella ku nykyään. Kunnes noin puoltoista vuotta sitten aloitin säännöllisen treenaamisen salilla voiman hankkimiseksi ja aluksi tulokset nousi aika nopeasti ja kropan muutoksia huomas. Tätä kehitystä jatkui vajaan vuoden verran, kunnes sain tietoa ravintopuolesta eli nyt on pyritty syömään enemmän oikein noin puolen vuoden ajan. Mutta siis ongelmana on nyt tullut totaalinen tulosten paranemisen pysähtyminen. Hauista olen ehkä hivenen saanut kehittymään, mutta penkki on nyt laskusuunnassa. Joulukuussa meni just ja just 130kg, nyt yks päivä meinasin jäädä 120kg alle.:curs: En ole juurikaan laihtunut, ehkä nyt tässä puolen vuoden aikana on hivenen rasvaa lähtenyt, mutta ei paljoa. Lenkkeilynkin lopetin syksyllä, ku neuvottiin jättämään pois, jos haluaa voimaa. Vaikka en mä juossutkaan ku kerran viikossa...Tavoite siis olisi saada ensisijaisesti voimaa ja kokoa tietenkin sit siinä samalla tulee. Mutta tärkein on siis päästä voimakkaaseen kuntoon, kireäks. Mutta rasvoja en halua pudottaa sanotaan nyt vaikka 10 alle, nyt kaveri arvioi reilu 10 mun rasvat, mutta tällä hetkellä 10-15 välillä on aika oikein. Selän treenaamisen aloitin vasta viime kesänä ja jalat nyt syksyllä. Jalkojen kanssa on muutenkin oltava varovainen ku ei tahdo paikat kestää samaa ku jaksas nostaa. Mikähän mulla nyt on vikana tässä paketissa, pyrin syömään oikein(raejuustoa, rahkaa, broileria ja muutakin lihaa, aika paljon menee lohta ja joskus tonnikalaakin, leipää ku syön, päällä täyslihaleikkeleitä ja salaattia, maitoa, jogurttia, cottifrutteja, töissä syön lounaaksi monesti lohi-tai kanasalaatin jne....) ja treenaan eri päivinä eri lihakset niinkuin kuuluu. Noin kk verran tässä talvella meni treenien osalta mönkään ku olin kipeänä ja jotenkin ei vaan jaksanut tehdä salilla mitään täysillä. Nyt taas intoa on, mutta vit**taa ku voimat vaan tuntuu katoavan. Mistähän vikaa kannattas rueta etsimään ja voisiko osasyyllinen olla mun todella epäsäännölliset työajat ja siitä seuraavat epäsäännölliset ruoka-ja nukkumaajat. Kertokaapas jos jotain tulee mieleen tai jos tarttette lisätietoja. Vai pitääkö kohta ottaa yhteyttä ns. ammattilaiseen ja joutuuko sit vielä maksamaan treeni-ja ruokaohjelmasta?
:(
:(
. Kyllä ne oikeasti vahvat kaverit ovat pieni vähemmistö.
)