Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sen mikään pakko ole olla ironinenTsukamoto sanoi:Ja jottei joku varmasti käsittäisi väärin, tuon on tarkoitus olla IRONINEN. Itsekin pian sivari.
Aleley sanoi:"Ilman hauskaakin voi olla viinaa"
Tai sitten iki-ihanat: "Kaikki liha tottelee kuria", "Saunan takana on vielä tilaa" tms. Trio niskalaukaus ripoffit. . Ihan alkaa puistattamaan kun näkee noita myytävänä jossain alehalllissa/nettikaupassa.
taisto sanoi:"Minä omin toisten sanontoja ja tyhmät uskovat minua" - Tony Halme
Googlettakaa "God Forgives I Don't". Sanontaa on käytetty yleisesti jo 60-luvulla mukaan lukien elokuvien nimissä. Muistaakseni olen nähnyt Richard M. Nixonin käyttävän tuota sanontaa mutta en löytänyt viitettä tähän hätään.
Taby sanoi:Hyviä ideoita Tuli sitten innostuttua noista sen verta paljon, että tilasin paidan tuolta shoppi.fi:stä. Tilasin paidan ennakkomaksulla ja maksoin sen tänään noin 12 aikaan päivällä. Eipä ole kyllä sivujen tilaushistorian "tilauksen seuranta" tilanne muuttunut yhtään vaikka Nordean kautta maksoin, joten maksu pitäisi näkyä kaupan päässä melkeinpä heti...noh saa nähdä kauanko tuossa menee kun paita saapuu :kippis1:
raggi sanoi:Katoitko kun se on joku DÉMO juttu eli siellä sanottiin, että :
HUOM!
Olet tehnyt tämän koetilauksen shoppi.fi:n demo-kaupasta. Kyseessä on testikäyttöön tarkoitettu sovellus, joten tilaustasi ei käsitellä eikä sitä toimiteta eteenpäin. Jos haluat tilata nämä tuotteet, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin kerromme sinulle yhteistyökumppanin, jolta kyseiset tuotteet voit tilata. Asiakaspalvelumme tavoitat parhaiten yhteydenottolomakkeella osoitteessa:
http://www.shoppi.fi/demo/index.php?sivu=yhteystiedot
Rockster sanoi:Mites oli noi Tro Niskalaukauksen paidoissa lukevat
Vittuile vaan saunan takana on tilaa! Tai
Saa yrittää!
Taby sanoi:Joo niinhän tuolla näköjään sanotaan...itse en noilla sivuilla ole käynytkään. Jos menet sivuille : http://www.shoppi.fi/motorg/ niin sama kauppahan tuo tuntuu olevan, mutta ei tuolla mitään tuollaista tekstiä näy, että tilauksia ei otettaisi vastaan. Itse olen pistänyt tuolta tilauksen, maksanut sen ja tilaushistorian mukaan tilanne on jo edennyt paidantekovaiheeseen. Saa nyt nähdä miten käy aika outo sivusto kyllä kun on monta versiota ja jossain lukee etteivät ota tilauksia vastaan.... :jahas:
Tidus sanoi:Isorintaiselle naiselle paidan etupuolelle: I wish these were brains
Asseri sanoi:im with idiot ja viiva jompaan kumpaan suuntaan sivulle, kuten southparkissa
eddy sanoi:Muutama teksti:
Jonkun pakkilasen kommentti tytölle:
"Rahkaa beibi, rahkaa"
ironchef sanoi:Tyttö otti töissä mua vahingossa käsivarresta kiinni ja sanoi hämmästyneenä: Oho sulla on patti kasvanu. oleks sä vetäny kuurii?
Johon vastasin: En. Rahkaa beibi, rahkaa! :thumbs: