Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kattonu ihan kaikkia, eli en tiedä tuliko jo, mutta jos satut olemaan sivari:

SIVARIHOMO

ois aika hyvä.

Ja jottei joku varmasti käsittäisi väärin, tuon on tarkoitus olla IRONINEN. Itsekin pian sivari.

Tsukamoto sanoi:
Ja jottei joku varmasti käsittäisi väärin, tuon on tarkoitus olla IRONINEN. Itsekin pian sivari.
Ei sen mikään pakko ole olla ironinen:)

Hyviä ideoita :) Tuli sitten innostuttua noista sen verta paljon, että tilasin paidan tuolta shoppi.fi:stä. Tilasin paidan ennakkomaksulla ja maksoin sen tänään noin 12 aikaan päivällä. Eipä ole kyllä sivujen tilaushistorian "tilauksen seuranta" tilanne muuttunut yhtään vaikka Nordean kautta maksoin, joten maksu pitäisi näkyä kaupan päässä melkeinpä heti...noh saa nähdä kauanko tuossa menee kun paita saapuu :kippis1:

Aleley sanoi:
"Ilman hauskaakin voi olla viinaa"

Tai sitten iki-ihanat: "Kaikki liha tottelee kuria", "Saunan takana on vielä tilaa" tms. Trio niskalaukaus ripoffit. :david:. Ihan alkaa puistattamaan kun näkee noita myytävänä jossain alehalllissa/nettikaupassa.

Kumikameli -orkesterilla on ihan hyvät versiot noista. Paidoissa lukee pienellä printillä selässä "Minulle vittuillaan" tai "Liiterin takana on vielä halkoja"

taisto sanoi:
"Minä omin toisten sanontoja ja tyhmät uskovat minua" - Tony Halme

Googlettakaa "God Forgives I Don't". Sanontaa on käytetty yleisesti jo 60-luvulla mukaan lukien elokuvien nimissä. Muistaakseni olen nähnyt Richard M. Nixonin käyttävän tuota sanontaa mutta en löytänyt viitettä tähän hätään.

Terence Hill & Bud Spencer (hulvattomia jätkiä muuten!), leffa vuodelta -69 tuo God forgives jne...

Tässä muutamia vielä:
----------------------------------------------------------------
Mitä iloa aivoista on ihmiselle? Häiritsevät vain hänen mielenrauhaansa

Erehtyminen on inhimillistä, mutta todella suuriin mokiin tarvitaan tietotekniikkaa.

Ihminen voi onnistua täydellisesti vain epäonnistumisessa

Optimisti on vain väärin informoitu pessimisti.

Älä ole humaltuneelle vihainen, sillä hän on siirtynyt toiselle tasolle.

Elämä ei ole pelkkää juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista.

Elämä on kuin huono vitsi, jolle ei voi kuin nauraa.

Vaipasta se alkaa ja vaippaan se loppuu.

Eurolla saa euron tavaran.

Jos ei olisi vettä, kukaan ei oppisi uimaan ja kaikki hukkuisivat

Oma koti turhan kallis.

Pidä Suomi siistinä - vie roskat Ruotsiin.

Onko sinulla hyvä olo? Älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi.

Voisin kyllä tehdä itsemurhan, mutta pelkään joutuvaini siitä kiinni..

Väistä rakkautta. Se on sokea.

--------------------------------------------------------------------

Siinä joitakin=) Osan noista voisi painattaa paitaan niin että esim. eteen: Elämä ei ole pelkkää juhlaa... taakse: ..se on myös ruusuilla tanssimista

Että näin tällä kertaa :D

Taby sanoi:
Hyviä ideoita :) Tuli sitten innostuttua noista sen verta paljon, että tilasin paidan tuolta shoppi.fi:stä. Tilasin paidan ennakkomaksulla ja maksoin sen tänään noin 12 aikaan päivällä. Eipä ole kyllä sivujen tilaushistorian "tilauksen seuranta" tilanne muuttunut yhtään vaikka Nordean kautta maksoin, joten maksu pitäisi näkyä kaupan päässä melkeinpä heti...noh saa nähdä kauanko tuossa menee kun paita saapuu :kippis1:

Katoitko kun se on joku DÉMO juttu eli siellä sanottiin, että :

HUOM!
Olet tehnyt tämän koetilauksen shoppi.fi:n demo-kaupasta. Kyseessä on testikäyttöön tarkoitettu sovellus, joten tilaustasi ei käsitellä eikä sitä toimiteta eteenpäin. Jos haluat tilata nämä tuotteet, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin kerromme sinulle yhteistyökumppanin, jolta kyseiset tuotteet voit tilata. Asiakaspalvelumme tavoitat parhaiten yhteydenottolomakkeella osoitteessa:
http://www.shoppi.fi/demo/index.php?sivu=yhteystiedot

Itsekin meinasitn tilata tuolta mutta mutta...Pari tekstii oli kyl hemmetin hyviä tuol esim toi "tästä kun selvitään niin vedetään kunnon kännit" tai tuo "paino on voimaa yli paino on ylivoimaa"

raggi sanoi:
Katoitko kun se on joku DÉMO juttu eli siellä sanottiin, että :

HUOM!
Olet tehnyt tämän koetilauksen shoppi.fi:n demo-kaupasta. Kyseessä on testikäyttöön tarkoitettu sovellus, joten tilaustasi ei käsitellä eikä sitä toimiteta eteenpäin. Jos haluat tilata nämä tuotteet, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin kerromme sinulle yhteistyökumppanin, jolta kyseiset tuotteet voit tilata. Asiakaspalvelumme tavoitat parhaiten yhteydenottolomakkeella osoitteessa:
http://www.shoppi.fi/demo/index.php?sivu=yhteystiedot

Joo niinhän tuolla näköjään sanotaan...itse en noilla sivuilla ole käynytkään. Jos menet sivuille : http://www.shoppi.fi/motorg/ niin sama kauppahan tuo tuntuu olevan, mutta ei tuolla mitään tuollaista tekstiä näy, että tilauksia ei otettaisi vastaan. Itse olen pistänyt tuolta tilauksen, maksanut sen ja tilaushistorian mukaan tilanne on jo edennyt paidantekovaiheeseen. Saa nyt nähdä miten käy :) aika outo sivusto kyllä kun on monta versiota ja jossain lukee etteivät ota tilauksia vastaan.... :jahas:

Rockster sanoi:
Mites oli noi Tro Niskalaukauksen paidoissa lukevat
Vittuile vaan saunan takana on tilaa! Tai
Saa yrittää!

Mauttomampia saa hakea. :david:

Ja mikä järki muutenkaan painattaa jotain Trio Niskalaukauksen tms. jo käyttämiä tekstejä kun alkuperäisiä on myynnissä. Vähän mielikuvitusta..

Ite en ainakaan ottas mitään uhoomis tekstii paitaan,kummiskin joku juntti ottaa sen tosissaan kun on kännissä ja käsirysy voi alkaa :down: Yhelle tyypille kyllä sopi sellane paita jossa luki vittuiletsä mulle. Kaveri oli noin 50kg keppi. Herätti yleistä hilpeyttä baareis :lol2:

Taby sanoi:
Joo niinhän tuolla näköjään sanotaan...itse en noilla sivuilla ole käynytkään. Jos menet sivuille : http://www.shoppi.fi/motorg/ niin sama kauppahan tuo tuntuu olevan, mutta ei tuolla mitään tuollaista tekstiä näy, että tilauksia ei otettaisi vastaan. Itse olen pistänyt tuolta tilauksen, maksanut sen ja tilaushistorian mukaan tilanne on jo edennyt paidantekovaiheeseen. Saa nyt nähdä miten käy :) aika outo sivusto kyllä kun on monta versiota ja jossain lukee etteivät ota tilauksia vastaan.... :jahas:

Jep, eli toi shoppi.fi/motorg oikea paikka jos haluu tilata, ihme homma ku kaks sivuu ja toinen joku DEMO :rolleyes:

Asseri sanoi:
im with idiot ja viiva jompaan kumpaan suuntaan sivulle, kuten southparkissa :)

Ja huumorintajunen laittas sen nuolen suoraan ylös, tai alas.. :D

Oli ihan pakko ilmotella tännekkin, kun täältä tuo loistava idea saatiin.
Eli kun satun olemaan se kaveriporukan "sählä" ja tapaturma-altis tyyppi niin hommataan jonku ~15 tyypin kanssa sellaset "Team Kikero" (huomaa lempinimeni Kikero) paidat joissa siis eessä yksinkertaisesti tuo TEAM KIKERO Fun Club ja takana mun naama sellasella itserakkaalla ivistyksellä ja alla joko KIKERO tai "l337 h4x0r" :hyper:

M00n F4m3!!!!!

rahkathreadista:
Tosimiehet nielee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom