Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
Aihetta sivuten, mistä löytyy edullisimmat paidat omalla tekstillä? Sori jos on jo käsitelty, ei tullut luettua koko topicia läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on sellainen paita jossa lukee "Please feel free to Stare, Point, Whisper and ask questions".
Kaveri oli töissä viime kesänä Tuska festareilla ja se sai sieltä paidan jossa lukee selässä "Saatanaako tuijotat".

Tää ois hyvä:

"jeesus antaa anteeksi, minä en"

"Ilman hauskaakin voi olla viinaa"

Tai sitten iki-ihanat: "Kaikki liha tottelee kuria", "Saunan takana on vielä tilaa" tms. Trio niskalaukaus ripoffit. :david:. Ihan alkaa puistattamaan kun näkee noita myytävänä jossain alehalllissa/nettikaupassa.

Aleley sanoi:
"Ilman hauskaakin voi olla viinaa"

Tai sitten iki-ihanat: "Kaikki liha tottelee kuria", "Saunan takana on vielä tilaa" tms. Trio niskalaukaus ripoffit. :david:. Ihan alkaa puistattamaan kun näkee noita myytävänä jossain alehalllissa/nettikaupassa.

Vielä enemmän puistattaa, kun näkee jonkun urpon kantamassa tuollaista suurella ylpeydellä päällään julkisella paikalla.

Ite aattelin teettä "Sultan - menswear" -paidan.
Kaverilla oli joskus järkevä pinssi "Tykkään tytöistä".

Neutraalin hiihtojoukkue oli kyllä paras idea, harmi vaan ettei vielä voi pitää semmosta. :lol2:

Halffi- sanoi:
Tony Halme "Jumala armahtaa, minä en"

"Minä omin toisten sanontoja ja tyhmät uskovat minua" - Tony Halme

Googlettakaa "God Forgives I Don't". Sanontaa on käytetty yleisesti jo 60-luvulla mukaan lukien elokuvien nimissä. Muistaakseni olen nähnyt Richard M. Nixonin käyttävän tuota sanontaa mutta en löytänyt viitettä tähän hätään.

a408.gif

Kultakutri sanoi:
Kaveri oli töissä viime kesänä Tuska festareilla ja se sai sieltä paidan jossa lukee selässä "Saatanaako tuijotat".

Heh, näin joku kesä festareilla hemmon jolla oli jättimäisen kyrvän muotoinen hattu ja päällä tommonen paita.

T-Shirt Hellissä on ihan sairaan hyvii paitoja :lol2:

YES, I HAVE PLENTY OF CHANGE
YOU HOMELESS PIECE OF SHIT.
THANKS FOR ASKING.

I ONLY SUPPORT GAY MARRIAGE
IF BOTH CHICKS ARE HOT

Tosta em. tekstistä tuli eräs Arskan heitto: "Homoavioliittojen tulisi olla miehen ja naisen välisiä" :lol2: . En muista alkuperästä, mutta suunilleen noin se meni. Mainittiin 101 julkkismokaa -ohjelmassa.

Onko kukaan muuten tilannu tuolta T-Shirt Hellistä? Mietin vaan toimituskuluja? Ei varmaankaan mitään järkee, vaikka oishan siellä ihan siistejä paitoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom