mikä tän laitteen suomenkieline "kutsumanimi" on --->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonzaza
  • Aloitettu Aloitettu
jos ei kerran ole suomalaista nimeä niin tässä olkaaten hyvät :D : alaselkä/takareisi penkki

Itse olen kuullu puhuttavan roomalaisesta tuolista. Alaselkä ja vatsa saa kyytiä. Riippuu kuinka päin siihen menee. Hyvä härveli.

Samat hommelit saa tehtyä leveemmässä tai kahdessa kapeemmassa traktorin renkaassa päällekkäin huomattavasti halvemmalla.
Tilaa titty vievät vähen enempi, mutta niille löytyy muutakin käyttöä.

Itse olen kuullu puhuttavan roomalaisesta tuolista. Alaselkä ja vatsa saa kyytiä. Riippuu kuinka päin siihen menee. Hyvä härveli.

Samat hommelit saa tehtyä leveemmässä tai kahdessa kapeemmassa traktorin renkaassa päällekkäin huomattavasti halvemmalla.
Tilaa titty vievät vähen enempi, mutta niille löytyy muutakin käyttöä.

Kyllä se on tarkotettu pääosin ihan takareisille/perseelle. Jos ite näkisin jonku treenaavan jotain hemmetin vatsoja tossa ni sais aika nopeen lähdön sinne oikeaan vatsapenkkiin.

Kyllä se on tarkotettu pääosin ihan takareisille/perseelle. Jos ite näkisin jonku treenaavan jotain hemmetin vatsoja tossa ni sais aika nopeen lähdön sinne oikeaan vatsapenkkiin.

Sähän Kingi oot. Mitäs se sulle kuuluu missä kukin reenaa vatsoja?

Renkaassa saa itseasiassa helvetin hyvin kun se taivutus tulee hiukka yli.
Alasekä saa kyytiä kun ottaa lisäpainon kyytiin.

Jos on heikko perse ja takareidet niin saattahan se niihinkin ottaa. Kuvassakin muuten lukee...

V<< Previous in Abdominal Equipment Next in Abdominal Equipment >>

Tuossa hiukka toinen versio härvelistä.

T16dlYXeNAXXXAZVs9_101951.jpg

Back
Ylös Bottom