Joulun alla tuli hiippailtua Rovaniemellä ja JiiPeellä. Herra itse oli treenailemassa ojentajiaan ja bongasin sieltä ainakin itselle aivan oudon ojentajaliikkeen.
Homma kulkee kutakuinkin näin (sen verran kun tässä voi selittää): Seisot. Otat selkäsi taakse tangon, siten että kämmenet "aukeavat" taaksepäin. Tanko siis roikkuu käsissäsi öbaut perseesi kohdalla. Siitä asennosta nosta tankoa ainoaan suuntaan mihin voit, eli taakse, kädet suorana, lyhyt pito "ylhäällä" ja alas. TAnko siis irtoaa perseestäsi/selästäsi x senttiä kaarevalla liikeradalla. Liike ei ole pitkä, mutta itse kokeillessani 20kg tangolla meinas itku tulla, hirveä supistus ihan ojentajan yläosiin.
Onko kukaan nähnyt/kuullut/tehnyt vastaavaa, kokemuksia?
Olenko vain
kun en aiemmin ole kyseistä liikettä nähnyt/kuullut/kokeillut?
Vai olenko
koska kyseistä liikettä olen kokeillut?
Homma kulkee kutakuinkin näin (sen verran kun tässä voi selittää): Seisot. Otat selkäsi taakse tangon, siten että kämmenet "aukeavat" taaksepäin. Tanko siis roikkuu käsissäsi öbaut perseesi kohdalla. Siitä asennosta nosta tankoa ainoaan suuntaan mihin voit, eli taakse, kädet suorana, lyhyt pito "ylhäällä" ja alas. TAnko siis irtoaa perseestäsi/selästäsi x senttiä kaarevalla liikeradalla. Liike ei ole pitkä, mutta itse kokeillessani 20kg tangolla meinas itku tulla, hirveä supistus ihan ojentajan yläosiin.
Onko kukaan nähnyt/kuullut/tehnyt vastaavaa, kokemuksia?
Olenko vain
kun en aiemmin ole kyseistä liikettä nähnyt/kuullut/kokeillut?Vai olenko
koska kyseistä liikettä olen kokeillut?