Mikä sinussa on hyvää ja kaunista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaiken päämäärätietoisuuden ja siihen ajavan pienen nakertavan tyytymättömyyden vastapainoksi ajattelin avata ketjun meidän naisten hyvistä puolista. Ei siis itketä sitä alle 30 sentin haukkaria, vaan tässä ketjussa yritetään muistaa, missä me ollaan hyviä tai mitkä on meidän parhaat puolet. Tämä idea mulle tuli hetki sitten, kun huomasin vessan peilistä, miten tuuhealta ja hyväkuntoiselta mun tukka näyttää. Juuri sellainen toiveiden tukka, pitkä ja paksu - värjäsinhän sen juuri eilen. Mutta osaanko mä arvostaa sitä? :rolleyes: Omia hyviä puoliaan tuntuu aina pitävän itsestäänselvyytenä ja miltei turhana. Nyt huomataan omat hyvät puolemme kanssa! Pitää välissä voida olla tyytyväinen edes jononkin itsessään, vaikka pyrkisikin parempaan ja timmimpään. :haart:

Lisäksi mulla on suht lihaksikkaat ja sirot sääret. Ne on kivat.

Mikä on siis sinun hyvä piirteesi, jota ylenkatsot tai jonka olet unohtanut?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvä threadi, ja katsotaan, kuinka moni pystyy vastaamaan tähän niin, ettei laita viestiinsä myös niitä huonoja puolia ;) Itelle ainakin niiden huonojen puolien listaaminen ois huomattavasti helpompaa.

Mutta jos oikein kaivelemalla kaivellaan, niin mullakin varmaan nää hiukset on semmone, mihin oon tyytyväinen, pitkät, paksut ja hyväkuntoset. Tosin näistäkin tuli jo muutama huono puoli mieleen, mutta hillitsen itseni, enkä kirjaa niitä tähän. Ja sitten silmät on kanssa ihan ok, isot, ja pitkät ripset. No, noista ripsistäkin tuli heti negatiivisiäkin puolia mieleen, mutta...
Ja suu, siihenkin olen ihan tyytyväinen.
Ja lista loppuikin sitten tähän.

Mäkin tykkään mun hiuksista, vaikka latvat on vähän kuivat. Sitten hmm.. hampaat on kivat, kun ne on aika suorat. Sit se on kiva, et mun yläkroppa ei kerää rasvaa helposti, vaikka tissit onkin. Ja mä en liho kauhean helposti.
Siinä ne hyvät puolet sitten kai olikin.

Aloitetaan samasta mistä muutkin eli minulla on ihanat, pitkät, paksut ja kiiltävät hiukset (ja värikin on ihan luonnostaan itseäni miellyttävä pähkinän(tms) ruskea.) :offtopic: Jos kaikki punttimimmit ovat tyytyväisiä hiuksiinsa (kun tulee lisää vastauksia) toisin kuin valtaosa naisväestöstä, voitaneen vetää jotain johtopäätöksiä hiusten kunnon ja ruokavalion välille? (mitä ei tietenkään kukaan ole koskaan ennen keskinyt...)

Olen hoikka ja suht hyvässä kunnossa. Kropastani en ihan oikeasti keksi mitään mainittavaa valittamista, kun tiedän että useimmat jutut on ajan kanssa korjattavissa. Minulla on hyvä joskin omalaatuinen huumorintaju (kai henkisiäkin ominaisuuksia saa listata?), yleensä olen kiltti lähimmäisilleni mutta en anna kenenkään kävellä ylitseni.

Mä jatkan hiuslinjalla. Olen suht tyytyväinen vaaleisiin enkelikiharoihini, ne kun ovat mukana kulkeneet läpi elämän, ovat siis luonnonkiharat. Paras kommentti tulikin noustessani Lontoon metrosta maan pinnalle, kun joku lentolehtisten jakaja luuli todellakin nähneensä enkelin. :hyper:
Hampaat ovat ihan hyvässä kunnossa ja valkoiset. :D Ihokaan ei ole suuremmin ongelmallinen ollut. Rintavarustus ei ole suuren suuri, mutta tyytyväinen silti olen, koska mitään hillitöntä rintarauhaspuskuria en haluakaan. :rolleyes:
Sormet ovat pitkät ja kynnet isot, kehtaa käyttää näyttäviä sormuksia.

Noooh...

Ulkoisesti:
- Kroppa on terve ja vahva ja pikkuhiljaa taas ihan mainion mallinenkin.
- 0 reikää hampaissa :D

Sisäisesti:
- Olen oppinut hyväksymään ikävämmätkin luonteenpiirteeni
- Itsekuria, -hillintää ja säästeliäisyyttä olen oppinut vielä vanhemmallakin iällä
- Parhaimmillani olen erittäin lämmin ja ihana ihminen :rolleyes:

Suurimman osan aikaa olen tosi onnellinen ja iloinen ja vähäänkin tyytyväinen. Joskus tulee maristua jostain turhanpäiväisestä, mutta muodon vuoksi vain ;)

Tämä on ihan loisto-threadi!!!

Itsestäni sanoisin, että... ruokavalion myötä vartaloni alkaa olla ihan kiva (ainakin aamuisin, ennenkuin syö mitään! :D ), isot sniset silmät ja pitkät blondit hiukset on ihan nätit kanssa. Uskoisin, että olen luonteeltani ihan mukava ja huumorintajuinen. Töissä kun istun niin pitänee kirjoittaa, että olen ihan hyvä työssäni ja suht ahkera työntekijä..

Vaikeeta keksiä noita hyviä puolia.. Yleensä sitä on vain niin kriittinen ja negatiivinen itsensä suhteen..

Tosi hyvä ja piristävä Thread!

Mä oon myös tyytyväinen pitkiin hiuksiini! Kasvoja ja huuliakin on joskus kauniiksi sanottu, hampaisiin olen myös erittäin tyytyväinen.

Kropasta..
Mulla on lähes aina sikspäkki-näkyvissä, jos ei ole, niin oon jo tosi plösö. Vatsaan olen tyytyväinen, samoiten käsivarsiin.

Mä olen sellainen avoin ja reipas ihminen. Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja mun mielestä se on hyvä ominaisuus. Taidan olla vielä ihan kivasti huumorintajuinenkin! Kielitaito +

Sitä miinuksien listaa voiskin jatkaa vaikka kuinka...

Mua on siunattu hyvällä iholla, siitä olen kyllä tosi kiitollinen. Hyvin harvoin tulee mitään epäpuhtauksia, ja jos tulee, niin yleensä ehkä yksi pieni finni korkeintaan kerran kuussa. Kesällä kasvoihin tulee pisamia ja niistä tykkään kovasti, saisivat pysyä aina! Hiukset alkaa vihdoin olla sen pituiset, että ne saa kivasti kiinni miten haluaa. Luonnonkiharoiden takia ne on tuuhean näköiset eikä rasvoitu helposti. Väristäkin tykkään, blondina höperyydetkin sallitaan. :D

Punttitreeni on muokannut kroppaa mukavasti ja uskon sen tekevän niin jatkossakin. Mukavaa, kun tietää, että se tavoitteen saavuttaminen häämöttää siellä jossain, kun jaksaa kovasti tehdä töitä.

Uskon, että sama ominaisuus, jonka takia vanhemmat on repineet aikoinaan hiuksia päästään, nykyään vie mua yhä lähemmäs tavoitteitani: olen päämäärätietoinen ja motivoitunut, enkä luovuta helposti. Luonteeltani olen myös avoin ja sosiaalinen - molemmat voi olla sekä hyviä että huonoja piirteitä, kylläkin. Mutta toivottavasti useammin niitä hyviä.

Loistava threadi, kiitos esni :)

Ulkoisia juttuja: Mulla on puolitoista hymykuoppaa, tosisiniset silmät ja nätit huulet. Kroppa on tällä hetkellä terve ja ottaa vastaan treeniä innostuneena.

Sisäisiä juttuja: olen omituinen ja lempeä.

Edit: Sekopäisyydestäni olen myös ylpeä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, näin aamupäivän työhaastattelun jälkeen onkin hyvä listailla tähän hyviä puolia... Eli henkiseltä puolelta joustavuus ja sopetuvaisuus sekä avoin asenne uusia asioita ja ihmisiä kohtaan.

Sitten niitä ulkoisia avuja (ehkä näistäkin oli haastattelussa jotain hyötyä). Silmiä on monesti kehuttu ja muutenkin sanottu söpöksi. Vatsa on tiukka, mulla harvoin on pömppistä, muutenkin kroppa on melko helppo ylläpidettävä ja pysyy kohtuu vaivalla kuosissa.

Mulla on enempi tapana märehtiä noita huonompia puolia, mutta näköjään (ankaralla miettimisellä) hyviäkin löytyy.

ulkoisesti:
-Kroppa on kohtuullisen terve ja kestää melko hyvin kaikenlaista rääkkiä mitä milloinkin satun sille keksimään.
-hiukset on ihan kivat, ohuehkot tosin, mutta mitättömään vaivannäkööni nähden ok kunnossa.
-kynnet on nätit eivätkä katkeile vaikka mitä tekisin.

sisäisesti:
-Luonteeni on jääräpäisyyteen asti päämäärätietoinen: jos tiedän mitä haluan niin hyvin luultavasti pääsen tavoitteeseeni ennemmin tai myöhemmin. Vaadittiin siihen sitten rämpimistä läpi harmaan kiven tai vuosikausien pirullista riehumista salilla. Luovuttaminen on minulle kirosana. Jonkun mielestä ehkä huonokin puoli :D

No suuret, sopivan vinot, vihertävät silmäni ovat kivat, ripset pitkät, hiukset luonnostaan tosi tummat ja yläkroppa ei kerää rasvaa ja siitäkin syystä ylävatsa on erityisen tiukka.

Olen aika reipas ja aikaansaava, kun sille päälle satun. Kilttikin vieraille yleensä.

Zone-sarja -42%
Aivan loistava threadi :rock: Mutta vaikeeta on kyllä kehua itseänsä, koska yleensä tulee vain negatiivisiä asioita mieleen. Mutta yritetään: Olen aina pitänyt isoista vihreistä silmistäni, paha vaan että juuri näistä silmistä näkee AINA mitä mieltä asioista olen -olen siis läpinäkyvä imminen :lol2: Olen myös tyytyväinen hampaisiini ja hymykuoppiini. Hymyäni on aina kehuttu ja olen kyllä itsekin siihen aikasta tyytyväinen.

Siinä ne tais olla, täytyypä yrittää kehua aina itseänsä säännöllisin väliajoin, eikä aina katsoa peiliin ja purskahtaa itkuun :D

Ehkä meikäläisen myös pitäisi olla kiitollinen tuosta karvamäärästä, joka tunkee päästä kolmen sentin kuukausivauhtia.
Ainakin juurikasvusta päätellen... :rolleyes:
En vain ole osannut sitä arvostaa, kun se on niin hankala käsitellä.
Ehkä parempi näin kuin vallan kaljuna...

Pienen miettimisen jälkeen:
* Silmät, tummanruskeat. Pariviikkoasitten avokki kehui niitä kauniiksi, näin yli kuusi vuotta yhdessä olleenakin :love:
* Ripset, pitkät ja tuuheat, saan taivuttamalla melkein tekoripsilookin aikaiseksi...
* Söpö pieni hymykuoppa toisessa poskessa.
* Vatsa on litteä ja vyötärö löytyy.
* Iho on mullakin aika hyvä, (joskus hikinäppyjä tai finni mässyruoan jälkeen)
* Oon kiltti ja ystävällinen. Pyrin ottamaan toiset huomioon.
* Oon ahkera ja tunnollinen työntekijä. Avulias (joskus ehkä vähän liikaakin)
* Ryhti on parantunut punttiharrastuksen avulla, ja muutenkin parempi kunto kuin koskaan.
* Vanhemmiten oon oppinut itsehillintää, en räiskähtele enää niin helposti kuin nuorempana enkä lannistu ensimmäisestä vastoinkäymisestä.

Liitteet

• simmu.webp
    simmu.webp
    392 bytes · Katsottu: 1 293
Tässä pohdittuani ja muiden vastauksia luettuani olen keksinyt muutaman:

Ulkoiset
- Selässä on jonkinmoinen luonnon luoma v-muoto
- Eh.. vahvat kynnet (joita en jaksa hoitaa) ;)

Sisäiset
- Olen aika suvaitsevainen
- Olen hyvä kuuntelija

Noita sisäisiä hyviä puolia on oikeastaan vaikeampi nimetä, sillä monet sellaiset piirteet, joita joskus luulin hyviksi, ovat kääntyneet jossain vaiheessa minua vastaan eivätkä sitten kai olekaan hyviä piirteitä. Joka tapauksessa tämä on hyvä threadi! Tulee kerrankin mietittyä asioita vähän eri kannalta kuin normaalisti.

* iho ruskettuu ihanan pronssiseksi todella helposti enkä pala koskaan
* pituus -> ei ole koskaan tarvinut yrittää näyttää pidemmältä
* "peruukki" on tuuhea ja paksu, parturini mielestä unelmatukka

Miekin olen jo kesälomiltani palannut. Ja heti löysin loistothreadin, kun törmäsin Pakkiksen mimmiosastolle. Mie taidan löytää helpommin sisäisiä vahvuuksia kuin ulkoisia, joten aloitetaan niistä.

- ystävällisyys, auttamisen halu
- sopeutuvaisuus
- lepäämisen taito, tässä olen mestari (joskus lähes vikaan asti)
- ahkeruus, yritteliäisyys
- optimistisuus, peruspositiivisuus
- vilpitön, elämäniloinen nauru (erään tuttuni sanoma)
- monipuolisuus, tarkoittaa harrasteita ja tietoja
- sisäinen lapseni on tallella

Sitten kai jotain pinnallista:
- hiukset, eivät blondit, tuuheat tai lainehtivatkaan vaan lyhyet, tummat ja supisuorat, mutta mie ite pidän niistä, ja se kai on tärkeintä
- sopiva sopusuhta eri heittolajeja varten, ei hintelä eikä liian mahakaskaan
- haukkari ja ojentajat

Kai se on sitten minunkin mietittävä hyviä puolia..

-Ripset ovat pitkät ja silmät nätin ruskeat
-Huulet sopivan täyteläiset( ei tartte silikoonia ;) )
-Haukka on ihan hyvän kokonen, vaikakkaan ei tarpeeksi iso
-Kroppa on saanut muotoa ja kehittynyt tähän asti suht hyvin
-Kiltti
-Ahkera (riippuen asiasta ;) )
-Luotettava

:rolleyes:

Back
Ylös Bottom