Mikä Sinua motivoi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Nyyberön postaus tuossa Läski ei vaan pala - ketjussa, sai mut aloittamaan tämän....

Ihmiset luulee usein, että mieli ohjaa tekemistä ja odottaa sitä oikeaa hetkeä kun motivaatio äkkiä purskahtaa jostain ja tekeminen on helppoa, hauskaa ja mukavaa. Joskus näinkin käy, mutta totuus on, että tekeminen ohjaa mieltä - aloita vaikkei huvittaiskaan ja pian huomaat että tää onkin kivaa kun saa jotain aikaiseksi. TEKEMINEN NOSTAA MOTIVAATIOTA.

" Ei asiota tehdä siksi että täytyy, vaan siksi että voi." Olet etuoikeutettu jos voit treenata, monille ihmiselle se on vain haave.

Joskus kun itsellä on ollut matalapaine, niin olen youtubesta hakenut egotripin biisin Koivuniemen herra ja laittanut sen soimaan.....

" Voi voi voi poika parka, mitä sulle keksis kun kaikki masentaa, sul on kaikkea, mut iloa ei irtoo niiku mistään. Voi voi voi pientä reppanaa, mikä nyt voi olla noin vaikeeta, kun ei tarvi tehdä mitään, ei tarvi tehdä mitään jos ei hotsita."

Siinä kaikille poikaparoille ja rinssessoille...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jäi vähän epäselväksi tämän aloituksen tarkoitus. Halusitko herätellä keskustelua motivaatiosta vai oliko ideana vain heittää joku pieni saarna ilmoille?

Ei saarnaa vaan keskustelua, vinkkejä, tsemppausta - hianoo olis jos vaikka tulis sellainen ketju, että sitä lukemalla sais itsensä liikkeelle jos vaikka joskus hiukka masentaa....

Itsellä taas kävi just päinvastoin kuin kirjoitit, eli aina oon ollut melkoinen ruipelo ja ois tehnyt mieli hankkia lihasta, mutta koskaan ei ole jaksanut/kerennyt/viittinyt jne ennen kuin tuossa pari kk sitten tuli sellainen motivaatiopiikki että NYT. Kaupunkiin aukesi uusi sali ja päätin vain että nyt olisi hyvä aika aloittaa treenit, samalla kun olen nyt saanut myös työelämässä tasaisen rytmin aikaan ja jaksamista riittää (teen siis pelkkää iltavuoroa, aamupäivät vapaata=treeniä). Kyllähän tuo motivaation saaminen ottikin aikansa, kun ikää on nyt se 27v. Otin heti salin alkuun myös PT-paketin, jolloin sai treeniohjelman heti kondikseen ja sai katsottua liikeradat ym rajoitteet ennen aloitusta. Jos olisin lähtenyt itsekseni räpeltämään salille ilman kokeneemman opastusta, olisi tekniikat todennäköisesti olleet pielessä ja motivaatio olisi helposti myös hävinnyt nopeasti.

Hieman on kyllä yllättänyt miten hyvin tuloksia on tullut tässä lyhyessä ajassa ja onpahan tullut mietittyä, että miksi helevetissä en ole aloittanut salihommia aikaisemmin - silloinhan olisin tässä vaiheessa varmaan jo todella hyvässä kunnossa. Mutta ei auta märehtiä menneitä päätöksiä, nyt on erittäin hyvä fiilis kun on saanut itsensä vihdoin liikkeelle ja tuloksia tulee! Painoni on esimerkiksi noussut nyt vajaan kolmen kuukauden aikana 60:sta 70:een, mistä olen erittäin tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Hieman on kyllä yllättänyt miten hyvin tuloksia on tullut tässä lyhyessä ajassa ja onpahan tullut mietittyä, että miksi helevetissä en ole aloittanut salihommia aikaisemmin - silloinhan olisin tässä vaiheessa varmaan jo todella hyvässä kunnossa. Mutta ei auta märehtiä menneitä päätöksiä, nyt on erittäin hyvä fiilis kun on saanut itsensä vihdoin liikkeelle ja tuloksia tulee! Painoni on esimerkiksi noussut nyt vajaan kolmen kuukauden aikana 60:sta 70:een, mistä olen erittäin tyytyväinen.

Tottakai - TULOKSET MOTIVOI - itsellä vuosi sitten vaaka näytti 99,8 eikä mennyt yhtään leukaa. Otettiin kaverin kanssa tavoitteeksi kuusi leukaa toukokuun loppuun mennessä, lyötiin veto - se meni ja "ruokahalu" kasvoi - nyt vaaka näyttää 79,2 ja menee 12 leukaa - määrä josta en edes uskaltanut unelmoida. " Matka" on ollut hieno ja joka treeni siihen käytetyn ajan arvoinen ja enemmänkin...

Itsellä tuo motivaatio toimii myös näin piikeittäin. Erikoinen piirre siinä on myös se, että yleensä tämä piikki iskee yöllä, ja sinä yönä ei sitten juuri nukutakaan. Olen huomannut tämän ensin painon pudotuksen kanssa pari vuotta sitten (täysin paskasta ruokavaliosta siirryttiin terveelliseen yhdessä yössä, jonka jälkeen paluuta ei ole tapahtunut kertaakaan). Sittemmin sama on tullut huomattua kouluhommissa, kun opiskelen melko luovaa alaa. Keskellä yötä motivaatio/inspiraatio täydelliseen ideaan seuraavaa koulutyötä varten saattaa iskeä yllättäen, ja silloin on melkeinpä pakko nousta ylös tekemään, mikäli mahdollista. Sama kävi myöskin tämän salilla käymisen kanssa viime sunnuntaina. Aikaisemminkin olin aihetta tutkinut, mutta en siinä mielessä että itse alkaisin tekemään.

Mä aloitin treenaamaan viime viikolla, vuosien tauon jälkeen ja paino nous vajaas viikossa 100-105kg ja heti huomas peilistä muutosta kropassa :) treenaan 3X vko ja nyt olen päättänyt, etten enää ikinä lopeta treenaamista! Vituttaa aloittaa nollista... mutta lihasmuistilla kehitys on huimaa! Mä katon youtubesta Arskan ja Ronnien treeni pätkiä hakeakseni motivaatiota.

Kalja.

Se kun vilkasee peiliin ja huomaa, että sieltä joka kerta pilkistää vahvemman näköinen sälli kuin "viimeksi". Eli esteettinen kehitys, ei juuri mikään muu ja tietysti jos joku joskus tokasee, että huomaa hanskan kasvaneen tai muuta vastaavaa. Jos tarvitsee pikaista motivaatiota niin sitten voi katsoa vaikka Milko Tokolan kyykkytreenejä youtubesta ennen salille menoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom