Mikä siinä on kun läski ei lähde?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis juuri tätä minä tarkoitin tuolla aikaisemmin: samaa jankataan koko ajan, ihan kuin en osaisi kerrasta lukea tai en tietäisi aiheesta yhtään mitään ennestään. Ja hyvä esimerkki tuosta heti vaikka tuo "Kalorit pitää olla miinuksella jotta paino putoaa" - sitähän ei kukaan varmaan tiennytkään... eihän? :eek:

Se että täällä alotin keskustelun aiheesta kun ei edelleenkään tarkoita että olisin täysi uuno aiheen suhteen, tai että olisi edes eka dieettini, mitä tämä ei todellakaan ole. Tuloksetkin vaan ovat ihan vastaavissa dieeteissä aikasemmin olleet parempia. Siksi tämä nykyisen dieetin meininki ihmetyttääkin.

Helpommalla tarkoitin sitä, että jos ja kun on päiviä kun ei jaksa grammalleen kaikkea punnita ja laskea, ei juuri ole niin sitä vaaraa että menee nollille vaikka pitäisi olla miinuksella. Karkeampikin arviointi siis riittää miinuksella pitämiseen, vaikkei sitten välttämättä täsmälleen tavoiteluvussa.

Lopuksi siis vielä todettakoon että hyvät vinkit aina kyllä tottakai kelpaa, mutta saman toistaminen kymmeneen kertaa ja/tai minun sanomisien vääntäminen joksikin muuksi kuin mitä se oli - ei. Hyvähän se on jos ihmiset haluaa auttaa, se on vain suotavaa, ja siihen pyrin itsekin muiden ketjuihin vastatessani. Mutta ikävä kyllä tästäkin ketjusta voisi jättää pois yli puolet viesteistä jos aikaisemmat postit olisi luettu/ymmärretty kunnolla ja turha saman jankkaaminen jätetty pois. En haluaisi olla ylinegaativinen, mutta minkäs tekee.

Ehkä parempi antaa tämän ketjun hävitä, ennen kuin menee turhaan foorumin henkeen sopimattomaksi nahisteluksi, siitähän kun ei ainakaan hyödy kukaan.

Juupajuu, epäilemättä täällä on tätä samaa jankkausta.. jos joku sanoo, että dieetti ei toimi, niin aletaan syyllistää ihmistä.. monasti näin:(

Jotkut pystyvät pudottamaan painoa vähentämällä kaloreita esim. tuo usein toistettu -500 kcal, jotkut taas eivät saa rasvaa palamaan ilman hiilihydraattirajoitusta. Paras ratkaisu on, että kokeilet itse mikä parhaiten sopii ja jos löydät toimivan systeemin, niin tee sen mukaan..

Todellisuudessa insuliinia stimuloiva hiilihydraatti on se, mikä estää painonpudotuksen. Kun kierrossa on insuliinia rasvaa ei juurikaan pala. Muistelen, että sumopainijan ruokavaliossa luokkaa 70% on hh. Massankasvatuksessa hh toimii, mutta ei sen vähentämisessä.

Kaivanpa kuitenkin tämän esiin, kun olen saman asian kanssa paininut :) Ekaa kertaa dieetillä- ketjussa itsekin ihmettelin kun ei paino pudonnut, mutta sen ketjun rohkaisemana vähensin syömistä. Saavutin kuitenkin tavoitteeni, joka oli -7kg, eli alle 80 kiloon pääsin 87:stä. Mielestäni opin seuraavat asiat: 1)ei kannata olla liikaa miinuksella heti alussa, koska pitää pystyä vähentämään syömistä dieetin edetessä, ja alkaa muuten käymään "kaalin" päälle 2) Aikaisemmat yritykseni on menneet pieleen kun ei ole ollut vaakaa ruokien punnitsemiseen 3)Jos jollakulla on heti alussa pudonnut 6kg se on varmaan syönyt ennen dieettiä hemmetin suolaisia ruokia tai jotain muuta vastaavaa, itselle ei näin käynyt, 4 viikkoa meni ennen kuin vaaka näytti pienempiä lukemia. 4)fillarointi pitää itsellä sykkeen sopivana, aiemmin olen juossut mutta siinä syke nousee liikaa ja tulee vain kauhea nälkä.
Sitä en tiedä, miten tästä saisi vielä 5kg pois, kun liikunnan pitäminen edes samalla tasolla saati lisääminen ei oikein onnistu. Eikä vähempää pysty enää syömään, olkoonkin että kuukauden olen ainakin jo syönyt "normaalisti". En tiedä oliko viestistäni hyötyä ,mutta halusin kertoa että 5kk ja miinus 7kg oli minun tahtini. Eikä ollut tasaista putoaminen, vaan aina pari viikkoa saattoi olla samassa. Nyt kesäksi tavoite -5kg.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom