Mikä saa miehen herkistymään/itkemään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noobi
  • Aloitettu Aloitettu

Kyllähän se tämä on... Vaikken mikään maailman kovin jääkiekkofani olekkaan, enkä seuraa kuin MM-kisat, niin on tuo vain hieno pätkä. Pistää kyllä miettimään miten vitusti nämä miehet on omistautuneet tuohon lajiinsa ja kuinka paljon se on Suomen kansalle tuonut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja vaikka koira puris munan irti niin se ois vaan et "lol just being a dog."

Jos koiran päässä ei ole syöpää tai muuta vikaa niin ei takuulla nouse omistajaansa vastaan. Edellyttää tietenki sen että vaativimmille koiralle on tehty pentuana selväksi että mikä se marssijärjestys on, harva koira vaatii etes sitä.

Koiran huonopuolihan onkin siinä että se on pyyteetön jopa huonoa isäntää kohtaan, aina ottaa iloisena vastaan.

Peeveliltä harvinaisen typerä välikommentti.

Ilkka puhuu asiaa.

Ei mulla muuta.

No siis pointti oli, että koira on eläin ja ainut asia mihin voi luottaa on se eläimen arvaamattomuus.
Eläin ei tee ikinä mitään "väärin." Se tekee mitä eläimen kuuluukin tehä.

Mut jos sä kuvittelet et et just sun massa on täydellisesti kasvatettu eikä vois koskaan ikinä tehä mitään mitä "ei saa", niin oot tyhmä.

edit. Mul on ollu 22 vuotta koira (3).
edit.2 enkä pilkannu Ilkan mielipidettä siitä, että koiran ongelmat on vaikeita. Minä esim otin edellisen koiran kuoleman "pahemmin", kun isovaarin..
Mut onhan tuo lapsen ja koiran vertaaminen vähän älytöntä kuiteski ehkä..

Öö..

Mut paluu aiheeseen... Ite liikutun leffojen ja sarjojen aikana kun tulee "liikuttumiskohtauksia." X-factoreissa jne kun tulee hyviä koskettavia esiintymisiä.

Ja toi Sicin postaama Fedor-Werdum.. Ekaa kertaa kun kuulin Adellen someone like you biisin, niin se oli laitettu Fedor highlightiin. Se oli editoitu niin, että kertsiä edeltävä "it isn't over yet" tuli juuri kun Werdum päästää lukon irti.. Sit alkaa kertsi ja "never mind i find.." ja fedja paukuttaa fujitaa turpaan.
Itkin ko pikkutyttö.

Mut onhan tuo lapsen ja koiran vertaaminen vähän älytöntä kuiteski ehkä..

Mut jos sä kuvittelet et et just sun massa on täydellisesti kasvatettu eikä vois koskaan ikinä tehä mitään mitä "ei saa", niin oot tyhmä.

No mikä vertaus siinä on järjetöntä? että lapsi voi nousta sinua vastaan omien etujen takia mutta koira vaan on yksinkertaisesti niin hölmö ja lojaali että se ei niin tee. En tarkoita että koira olisi parempi tai tärkeämpi kuin lapsi vaan sitä mikä tekee niistä erikoisen.

koira on eläin ja eläin on arvaamaton mutta haen nyt takaa sitä sidosta joka tulee isännän ja koiran väliin, (ainakin seurakoiran).
Tyhmähän minä olen se on varma enkä sitä ala kiistämään. ;)

No mikä vertaus siinä on järjetöntä? että lapsi voi nousta sinua vastaan omien etujen takia mutta koira vaan on yksinkertaisesti niin hölmö ja lojaali että se ei niin tee. En tarkoita että koira olisi parempi tai tärkeämpi kuin lapsi vaan sitä mikä tekee niistä erikoisen.

koira on eläin ja eläin on arvaamaton mutta haen nyt takaa sitä sidosta joka tulee isännän ja koiran väliin, (ainakin seurakoiran).
Tyhmähän minä olen se on varma enkä sitä ala kiistämään. ;)

Jos sä hakkaat koiraas niin se ei välttämättä pidä sua enää sen isäntänä. Koiralla kun voi kehkeytyä henkisiä ongelmia siinä missä ihmisellekkin. Jos hakkaaminen johtaa henkiseen ongelmaan koiralla niin silloin syy ei ole siinä ongelmassa vaan siinä että koiraa hakataan, eli ei sillä koiralle voi tehdä ihan mitä tahansa ja syvästi toivon että sä et ole tehnyt sun koiralles ihan mitä sattuu koska uskot noin tyhmään asiaan.

Piti alunerin tulla kirjottamaan ihan aiheeseen mutta osui tuo idioottimaisuus silmään. Eibin videon perään pitää katsoa ehdottomasti osa 2 mikä on suomen mestaruuden jälkeen, kyllä toi saa raavaan miehen kyyneliin.

Minä olen ollut siinä uskomuksessa että näillä koirien hakkaajilla on oikeinkin lojaalit hurtat, no voi tietenki olla väärässä mutta niin olen aina jostakin syystä kuvitellut.

Prkl jonku jäkiksen mitskun takia märisemistä ei kyllä meikäläinen ymmärrä :D, kaippa se voipi olla niin tärkiä

Varmaan tonne 24vuotiaaksi en itkenyt kun hautajaisissa ja erinäisissä jääkiekkoon liittyvissä tapahtumissa, mutta sitten kuoli piski ja se kieltämättä avas noita kyynelkanavia. Sen jälkeen on tullu tihrustettua vähän useammin millon pitkän parisuhteen päättymiseksi ja millon jonkun leffan takia. En koe että miehisyyteni ois siitä rapissut.

Koko elokuva saa minut ja uskon, että jokaisen vähänkin isänmaataan rakastava herkistymään ja kunnioittamaan veteraaneja entisestään. Mutta varsinki 1:08:47 alkava puhe saa kylmät väreet aikaan ja tekee minut ylpeäksi sitä, että saa olla suomalainen.

Lapsen syntymä, läheisen kuolema tai vakava sairastuminen. Naimisiin meno. Nuorena parisuhteen kariutuminen sai myös tipan linssiin, vanhemmalla iällä siitä ei ole kokemusta. Työt, elokuvat, musiikki jne ei ole niin merkityksellisiä, että noin kovia tunnekuohuja aiheuttaisivat. Vaikkakin kaikista noista tykkäänkin kovasti, mutta elämän mittakaavassa ne on aika pieniä juttuja. Koen olevani tarpeen tullen hyvinkin tunteellinen ja spontaanistikin, mutta osaan olla myös kylmä ja sulkea tunteet sivummalle, jos kovasti pinnistän ja tilanne sitä mielestäni vaatii. Ja jos parempi puolisko on itkuherkkää sorttia kun taas itse pysyy joka asiassa niin halutessaan "kylmän viileänä" eikä edes hermostu, niin konfliktit on taattu.

Onhan sitä aina ollut jotenkin herkkä, tai että välillä on pienistäkin asioista tullut tippa linssiin.
Mutta varmaan eniten on tyttöystävän takia eri syistä tullu herkisteltyä, sekä ikävissä että kivoissa jutuissa. Ja varsinki ku sillä on ollu joku isompi huoli, ja ku oikeasti näkee että se kärsii, niin siinä lohdutellessa on tullut kyllä itselläniki tippa linssiin.

Koko elokuva saa minut ja uskon, että jokaisen vähänkin isänmaataan rakastava herkistymään ja kunnioittamaan veteraaneja entisestään. Mutta varsinki 1:08:47 alkava puhe saa kylmät väreet aikaan ja tekee minut ylpeäksi sitä, että saa olla suomalainen.

Vähän ihmetyttää edellä mainitut, mutta jokaisella on tietty omansa.

Sotien järjettömyys, Platoon oli oika kova juttu kun ekan kerran näki : http://www.youtube.com/watch?v=9HzIVc2vwVE&feature=fvwrel

[video=youtube_share;-eHr-9_6hCg]http://youtu.be/-eHr-9_6hCg[/video]

Ja lemmikkien kuolema on myös aika paha.

dean_crying.gif

Naapurin räkälässä vedettiin karaokessa Yötä, voi vittu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom