mikä peli on tämän hetken IN?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Eli mitä peliä siellä ruutujen toisella puolella tahkotaan vimmatusti rystyset valkoisena? Ja tyttö/poikaystävä rääkyy vieressä, että LOPETA JO! Ei väliä onko kyseessä PC vai konsoliversio.

Mulla on yleensä aina yks peli mitä hehkutan niin kauan, että kyllästyn. Tällä hetkellä hakkaan PC:llä NHL 2004 Dynasty Modea niin että peukalosta veri valuu ja välillä tytökaveri saa kuunnella yöllä, ettää mitä pelaajia treidataan seuraavana ja mikä meni vikaan tän päivän matseissa. Ja olettavasti hän on TODELLA kiinnostunut.:D Kiva peli, ja oo liian helppo ainakaan ku ei oo paljoa pelannu lätkää, ja keskivaikealla vaikeustasolla mennään.

Tätä ennen hakkasin herkeämättä Battlefield 42:sta onlinessa. CS ei jaksa enää sytyttää. 2. maailmansota on paljon kiinnostavampi aihe.

Mä luulen, että sulle sopis Call of Duty. Se on CS:n tapanen toiseen maailmansotaan sijoittuva peli.

NFS Underground:iin jää kans mukavasti koukkuun. En yleinsä hirveesti ajopeleistä hullaannu mut tää kyl nappas hyvin. Joulu viikko kipeenä ja sairaslomalla niin rytmi oli sitä mukaan et nukku, pelas, nukku, pelas.. Tietenkin viikossa se meniki läpi sitä rataa mut hauskaa oli :D

Toinen mitä tuli suht paljon pelattua samaisella viikolla oli toi XII.. ihan jees peli. Sarjakuvamaisesti tehty CS peli.. tai jotain :thumbs:

Tuskin tulee mitään pelattua ennenku toi True Crimes PC:lle tulee.. Näyttää sen verran siistiltä ja X-Box:in omistavat kaverit kehunut kovasti.

Enemy Territory.
Välillä on pikku pausseja, mutta kun sitten erehtyy innostumaan taas uudestaan, niin sitä pelataan sitten heti kunnolla.(on yöunet menny monasti)
Ja sijoittuu toiseen maailmansotaan tämäkin.

NFS Underground

ja!

Operation Flashpoint Finnish Defence Force Modification

BESTEST :thumbs:

Americas Armya on tullu viimeaikoina hakattua kiitettävästi. Moneen vuoteen sellainen peli, johon on todella jäänyt koukkuun.

Hola,

olen koukussa Star Wars - Knights of the Old Republic:iin (PC).
Toimii varmaan kaikille 70(tai 80)-luvulla syntyneille, jotka kilahtivat ko. leffoihin. Peli on tosiaan 100x niin hyvä ku pari uusinta SW-leffaa yhteensä. Pelin konevaatimukset taitavat vaan olla aikas muhkeat..

Itse peli on toteutukseltaan s**tanan hyvä & siihen kun lisätään tuo SW-maailma, niin Subotaille uppoaa kuin veitsi voihin.

Lasermiekat molempiin handyihin ja menoksi.. ;)

PC:n Silent Storm. Toinen maailmansota, aseita joka lähtöön, fysiikkamallinnus, jossa kaiken saa ammuttua päreiksi ja vaihtelevat tehtävät ovat vain muutamia positiivisia asioita tässä viime vuoden parhaassa pelissä. Otekin on vielä sopivan rempseä.

Joka on pelannut vanhaa Ufoa ja pitänyt siitä niin kipin kapin kauppaan hakemaan SS. Tässä on tuplaten sitä mitä oli vanhassa Ufossa eli "vielä yksi nopea tehtävä ja sitten nukkumaan, ihan varmasti."

Originally posted by subotai
Hola,

Itse peli on toteutukseltaan s**tanan hyvä & siihen kun lisätään tuo SW-maailma,

Lasermiekat molempiin handyihin ja menoksi.. ;)

I'll drink to that! :kippis1:
Itellä on sama tauti. KotOR:iin on sekoitettu 3rd person -pelin kuvakulma ja käyttis, ja otettu Baldur's Gatesta (yms.) parhaat seikkalupelin ominaisuudet. Ite pelasin joskus baldur's gatet molemmat läpi ja nyt täytyy sanoa että tämä peli toimii kuin väärä raha!

Suosittelen ehdottomasti! Kuten Subotaikin hoilaili, peli on rutkasti parempi kuin 2 viimeisintä SW-leffaa.

"The Force is strong with this one..."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by d0n
NFS Underground:iin jää kans mukavasti koukkuun. En yleinsä hirveesti ajopeleistä hullaannu mut tää kyl nappas hyvin. Joulu viikko kipeenä ja sairaslomalla niin rytmi oli sitä mukaan et nukku, pelas, nukku, pelas.. Tietenkin viikossa se meniki läpi sitä rataa mut hauskaa oli :D
hih, mä onnistuin kuluttamaan siihen vajaa kolme päivää kun meni läpi ;)
sen jälkeen ei oo tullutkaan paljoa pelailtua, mitä nyt vähän Call Of Dutya räiskinyt

Vaikka en juuri autopeleistä perusta niin Project Gotham Racing 2:sta on tullut pelattua aika paljon. Toinen mitä tulee pelattua NHL2K4 ja siinä kautta tottakai.

Originally posted by subotai
Hola,

Toimii varmaan kaikille 70(tai 80)-luvulla syntyneille, jotka kilahtivat ko. leffoihin. Peli on tosiaan 100x niin hyvä ku pari uusinta SW-leffaa yhteensä. Pelin konevaatimukset taitavat vaan olla aikas muhkeat..
Huoh mikä peli!! Ihan vitutti ku jotku sharettaa tollasta paskaa :urjo:
WarCraft3 TFT on kyl meikän suokkari.

Originally posted by Weedie
hih, mä onnistuin kuluttamaan siihen vajaa kolme päivää kun meni läpi ;)
sen jälkeen ei oo tullutkaan paljoa pelailtua, mitä nyt vähän Call Of Dutya räiskinyt

Haha.. 3 päivää? Respect.. 35 rataa päivässä. Call Of Duty meni itellä taas about 3 päivässä. Tarkotettu selvästi netti pelailuun ku loppuu niin lyhyen.

Kaikki pelaan Call of dutyä all seeing eyellä löytyvälle servulle.
IP on 212.50.195.194 portti 28960
Mun nimi on sama kuin täälläkin.

GTA 3 on tällä hetkellä boxissa. Ostin tuon double packin ja aattelin tahkota ensimmäisen läpi ennen Vice Cityyn siirtymistä.

Ja sitä ennen oli tuo Star Wars KOTOR jatkuvassa tykityksessä. Yks parhaista peleistä mitä oon ikinä pelaillut!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom